donderdag 19 januari 2012

EN DE WINNAAR IS..........


........ Spannend zeg ..... bij mijn logje over de laatste dag...kwamen er nog meer bij ....... in totaal ongeveer 100 mensen ..... poehhh ..... maar wel erg leuk ......... Es war aufregend ..... und beim meinem Log über den letzten Tag ..
.... Es gab noch mehr ....... insgesamt über 100 Personen ..... Poehhh ......... Aber es hat mir eine menge Spaß gemacht ....... it was exciting ..... when I log on the last day ...... there were still more ....... In total about 100 people ..... poehhh ......... but it was fun .......

......... Jeetje wat een boel werk om al die namen op briefjes te schrijven ....... dat doen we de volgende keer wel even anders ........ Wow ... was für eine Menge arbeit ...... um alle diese Namen auf Noten zu schreiben ....... Wir machen das beim nächste Mal ein wenig anders ......... Wow what a lot of work to all those names on notes to write ....... we do the next time a little different ....

....... En de winnaar van mijn Angelica giftset is: Janine .......
....... Jammer dat ik niet iedereen wat kan geven ...... helaas maar kan niet iedereen winnen ....... und der Gewinner von meinem Angelica Gift Set ist: Janine .......... Schade ...... Leider kann nicht jeder gewinnen ........ and the winner of my Angelica gift set is: Janine ....... Sadly not everyone can win .....

...... Maar niet getreurd .... ik heb de notaris toestemming gegeven om nog een naam te voorschijn te toveren ....... want ik heb nog iets leuks ....... een troostprijs ....... Aber keine Sorge .... Ich habe meinem Anwalt Erlaubt noch einen Namen zu nehmen ....... Weil ich noch etwas Schönes habe ....... Ein Trostpreis ....... But do not worry .... I have the notary permission to take a name ....... because I have something nice ....... a compensation prize .......

.......... De winnaar van dit leuke Italiaanse giftsetje is: IRENA ........ Deze mooie mok in een rozen box is voor jou ...... geef maar even je adres door .......... Der Gewinner dieser schönen italienischen Geschenk-Set ist: IRENA ........ Diese schöne Tasse in eine Schachtel mit Rosen ist für dich ...... Schicke mir mal deine Adresse .......... The winner of this lovely Italian gift set is: IRENA ........ This beautiful mug in a box of roses for you ...... just send me your address ....

.... Vind je het jammer dat je niet gewonnen hebt ....... niet getreurd ..... deze artikelen staan ook in mijn Shoppie ......... dus neem een kijkje en bestel ..... Bedauerst du ..... dass du nicht gewinnen hast ...... Mache dir keine Sorgen ..... Diesen artikelen sind auch in meinem Shoppie zu erhalten ........ So werfe einen Blick hinein ..... und mach deinen Bestellung ....... Do you regret that you did not win ..... no worry ..... these items are in my Shoppie ........ so take a look and order now ..........

25 opmerkingen:

  1. helaas pindakaas, geen geluk :o)
    wel lief dat je nog een troostprijs ook uitdeelde :o)
    proficiat aan de winnaars en ik geniet alleszinds lekker verder van jouw blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje ik heb gewonnen???? Dat is nog nooit in mijn hele leven voorgekomen, de allereerste keer dat ik iets win en ook nog zo'n pracht thee beker hihihi. Meid, bedankt hoor, ik ben er gewoon stil van ☺ lieve groeten van mie.... er is toch niet een andere Janine?? nee, je linkt door naar mij, jeetje... ik heb gewonnen, yeahhhhhhhh

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd allebei.

    Janine, hihi...zo reageerde ik ook de allereerste keer dat ik mijn naam ergens als winnaar zag staan...check, check dubbel check . Geniet ervan.

    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dames van harte hoor en jij bedankt voor de verloting, blijft altijd leuk om iets te winnen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van Harte gefeliciteerd voor je winnaars, Leuk dat je er nog een troostprijs bij doet erg lief. Hartelijk bedankt voor het organiseren van je give-away en nog wel z'n mooie ook. Fijne dag, lieve groetjes

    Petra.
    p.s ik heb nog een vraagje Thea, ik van jou een paar van die mooie parkiet bloemen gekregen wat is de beste tijd om het zaad te zaaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige artikelen staan er in je shoppie heel leuk ...

    Groetssssssss Gerd@ ....

    Van harte voor de winnaars ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herzlichen Glückwunsch an die glücklichen Gewinnerinnen Janine und Irena und Dir liebe The, danke für die schöne Verlosung und für's *Dabeiseidnürfen*

    herzliche Grüße von Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd aan de winnaars.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De winnende gefeliciteerd met hun kadoo.
    Hastikke leuk...
    Och Thea...Wat een werk.
    Maar wel leuk werk lijkt me.
    Liefs
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Complimenti alle vincitrici!!! Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van Hartelijk Gefeliciteerd geluks vogels veel plezier met jullie prijzen. Wat lief van je Thea ook nog een troostprijs

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. piep
    proficiat aan de winnaars,geniet van dit prachtige cadeau

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben niet bij de winnaars, maar wens ze toch een dikke proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. yeeeeeees ik heb gewonnen,nog nooooooit iets gewonnen,wat leuk,,,,,bedankt,veel liefs irena,ik heb echt paar keer moeten kijken hi hi zo blij als een kind

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Nicht,

    Zo, daar zullen de twee dames blij mee zijn! Mooie spullen heb je op je Shoppie geplaatst.
    Ik wens je veel sukses ermee en lieve groetjes,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dames gefeliciteerd, leuk hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk hoor je give away. En zoveel mensen die er mee deden. Ben benieuwd wat je nog meer voor acties gaat doen dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Herzlichen Glückwunsch an die Gewinnerin!
    Und Dir , liebe Thea, vielen Dnak für die wundershcöne Verlosung!
    Ich wünsch Dir einen schönen Tag und einen guten Start ins Wochenende !
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Liebe Thea.
    Wünsche Deinen Gewinnern viele Freude mit den schönen Dingen.
    Dir wünsch ich ein schönes Wochenende.
    Sei herzlich gegrüßt.
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Janine en Irena, van harte gefeliciteerd. Een mooie give away. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Winnaars van harte gefeliciteerd met deze mooie giveaway's!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd dames en jij Thea bedankt voor je leuke give away Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. lieve mensen bedankt,voor jullie hartelijke reactie,irena

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥