zaterdag 3 december 2011

PAPER ROSES


....... Voor dochter Sandra maakte ik dit boeket paper roses ........... haar lievelingskleuren zijn paars en lila ......... die doen het ook in papier goed ......
vind je niet ...........

......... Ich habe dies Paper Rosen-Bouquet gemacht für Tochter Sandra ....... ihre Lieblingsfarben sind lila und flieder .......... die sehen auch gut aus in Papier .......

........ I made this paper roses bouquet for my daughter Sandra ........ her favorite colors are purple and lilac ........ they are also doing well in paper ......




............ Voor op onze slaapkamer is dit boeketje in geel - oranje tinten ......... Für unser Schlafzimmer ........ ist das Bouquet im gelb - orange Farbtöne ........ For our bedroom ......... is this bouquet ........... at yellow - orange colors ..........

28 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze prachtig, en de kleuren zo mooi.Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig.
    Knap gedaan.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij hebt anders ook niet stil gezeten!!! Wat zijn ze gaaf die rozen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn echt prachtig en wat een mooie kleuren!
    groetjes,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Thea,wat mooi!!!
    Helemaal net echt.
    Dat lijkt me een super leuk werkje, misschien dat ik me er ook eens over ga verdiepen hoe dat moet.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig.
    DH zei " knap gedaan " , wetende dat hij niet scheutig is met'goede complimenten !
    Maak jij ze ook op bestelling ?
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. NEE hoor ik ben helemaal niet jaloers dat je dit kunt maken,wat zijn ze waanzinnig mooi,de kleuren paars en ook je andere boeketje,heel bijzonder vind ik het,fijne zondag,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh wat een schitterende rozen en de kleur is prachtig......ze zijn niet van echt te onder scheiden..
    Daar zal je dochter heel blij mee zijn.

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kunstwerk en de kleuren lila en paars daar hou ik ook van.

    Fijne zondag!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thea
    Das sind ja kleine Kunstwerke,
    die ich heir sehe!!
    Just lovely..
    Wünsche Dir einen schönen 2.Advent,
    Gisela.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze mooi Thea daar zal je dochter erg blij mee zijn .Ook die voor je slaapkamer zijn prachtig
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk Thea je hebt goed je best gedaan!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liebe Thea, deine Papier-Rosen sind einmalig und traumhaft schön. Sie wirken so natürlich und echt und das schöne daran, sie verwelken nicht. Es macht unheimlich viel Spass, deine Kreativität hier zu verfolgen. Es ganz liebs Grüessji von Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat prachtig geworden Thea, kijk er met verbazing naar.

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die rozen zijn prachtig Thea, laat ons eens zien hoe je dat doet ???

    Die linkjes op mijn blog?? Daar snap ik zelf ook niets van, ik heb ze zoveel mogelijk verwijderd maar bij één krijg ik een foutmelding. Daar kan ik me natuurlijk in gaan verdiepen maar daar heb ik eigenlijk (nu) geen zin in. ;)
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig rozen, en mooie kleuren ook!! (Leuk Sinterklaas feest gehad?)
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thea ten eerste nog van harte met je verjaardag. Je rozen zijn erg mooi. Ze zijn niet van echt te onderscheiden. Die wil ik zeker ook nog wel eens leren maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou inderdaad Thea wat een prachtige rozen. Wat voor papier is dat? En ik zie dat je ook nog jarig bent geweest, nou lieverd van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je weer heerlijk verwendbent. liefs van mij. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige rozen!! Je kunt niet geloven dat ze van papier zijn....net echt!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik kijk altijd met zoveel bewondering naar jou kunstwerken, deze zijn echt niet van echt te onderscheiden. meid wat kun jij niet?? geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kan ze bijna niet onderscheiden van echte rozen. Niet te geloven hé.
    Prachtig gedaan. Jouw workshop heeft succes gehad.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jij kunt ook echt alles. Supermooi!❤

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat prachtig thea.
    als je niet beter weet, dan denk je dat het echte rozen zijn.
    mijn complimenten en de foto,s zijn schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Thea,
    wat maak je prachtige papieren rozen!!
    Je mag gerust reacties bij me plaatsen hoor, ik heb alleen wel es een periode dat ik niet zo actief ben ik blogland, en dan reageer erg weinig. Vind het sowieso lastig, ik wil wel bij iedereen kijken en reageren, maar dan hou ik geen tijd meer over voor andere dingen ;-))
    Vandaar.
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat zijn die rozen mooi geworden zeg en met een beetje eucalyptus lijken ze heel erg echt.
    Daar werd ze waarschijnlijk heel erg blij van of niet dan?
    Lieve groeten
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wooow, liebe Thea, die Rosen sehen ja wie echt aus ;O) Hab eine schöne Advents- und Weihnachtszeit- alles Liebe Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥