vrijdag 2 december 2011

MIJN VERJAARDAG


......... De afgelopen week heb ik mijn verjaardag mogen vieren ....... ik maakte een bloemstuk met paper roses erin ...... op de foto zijn de kleuren wel een beetje te fel .......... tot mijn grote verbazing ..... kreeg ik heel erg leuke kadoos
van Janine en Marleen .......... meiden hardstikke bedankt ......
ik vond het ontzettend lief van jullie ..........

........ In der vergangenen Woche habe ich meinen Geburtstag gefeiert ....... Ich hatte ein Blumen Arrangement mit Papier Rosen gemacht ...... im Bild ...... sind die Farben ein wenig zu hell ....... Zu meiner großen Überraschung bekam ich sehr schöne Geschenke ........ Janine und Marleen ...... Danke Mädels ..... Ich fand es sehr süß von euch ........ The past week I celebrated my birthday ........ I made an arrangement with paper roses in it ........ in the picture...... the colors are a bit too bright ......... To my great surprise ...... I got very nice Gifts ........ from Janine and Marleen ........ Thank you girls ........ I found it very sweet of you .......

35 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie rozen heb je gemaakt en leuk dat je zo goed bedacht bent, zo heb je je echt jarig gevoeld denk ik
    Fijn week-end, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Thea
    Deinen Geburtstag habe ich leider verpasst.... sonst hätte ich ein Gläschen Sekt auf dein Wohl getrunken.... aber das kann ich ja nachholen.
    Also "Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag"!
    KLING.... Prosit!
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Thea,
    herzlichen Glückwunsch nachträglich zum Geburtstag.
    Ich kann mir doch immer nichts merken und es an mir völlig vorbeigezogen *schäm*
    Sei aber trotzdem lieb gedrückt und geknuddelt von
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da wünsch ich Dir noch ganz viiiiiiiiiiiiiel Glück zum Geburtstag
    liebe grüsse linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEFELICITEERD (Felicidades in spaans) !
    Hip hip hip....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Je paperroses zijn prachtig geworden en de kleur past mooi bij de pot.

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag!
    Wat een mooi bloemstuk heb je gemaakt!!
    En een prachtige kado's heb je gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd hoor Thea!
    Wat is je bloemstuk prachtig geworden, ik volgde ook ooit een workshop, ik ga dit in het voorjaar weer eens opnemen want ik heb nog zo een 500 geknipte en gekleurde blaadjes liggen.
    Fijn weekend van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartelijk gefeliciteerd. Leuk als je zo verrast wordt. De vilten corsage is erg mooi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd,wat is je bloemstuk prachtig,echt een wauww,zo knap dat je ze zelf kunt maken,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd,en de roosjes zijn prachtig,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte gefeliciteerd en wat een prachtig bloemstuk!

    Geniet van al je mooie kadootjes.

    Fijn weekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in een goede gezondheid. En je rozen zijn prachtig, ook de kleur is er een van mijn favoriet. Leuk bakje heb je er van gemaakt. Geniet van je Sinterklaas weekend en je kleinkinderen. Een gezellig samen zijn.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je bent gelijk met mijn dochter jarig! En wat ben je toch lekker creatief!!!! Het ziet er weer hardstikke leuk uit. Wat zou het leven toch saai zijn als we met z'n allen niet meer konden freubelen!!

    Fijne sinterklaasweekend, Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van mij ook van harte....je rozen zijn zo te zien erg goed gelukt...
    En wat leuk dat je ook nog leuke kadootjes kreeg van blogsters...je zal het wel verdienen hé !!!

    Je uitdaging kledingstukken zijn ook super mooi geworden, ik moet deze keer vanwege drukte overslaan....jammer, maar is niet anders, door die drukte is de inspiratie ook heel ver te zoeken :(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag! De rozen zijn prachtig, een mooie kleur.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alsnog van harte! Prachtig dat bloemstuk.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Thea,
    Nog van Harte met je verjaardag, je rozen zijn mooi, net echt!!!
    Fijn weekend, groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hartelijk gefeliciteerd.
    Fijn weekend verder.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. nog van harte gefeliciteerd

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd !! wat leuk en wat een verwennerij.....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd alsnog Thea..
    Ook Boogschutter net als ik.
    Je bent heerlijk verwend..
    En je paper roses zien er mooi uit..
    Toppie.
    Groetjes.
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat zijn die paper roses mooi.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Liebe Thea,da möchte ich dich noch grüßen und dir ein gutes,kreatives und gesundes neues Lebensjahr wünschen!
    ♥lichst,Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gelukkige verjaardag Thea xxx
    Lieve groetjes Carine
    Van de blog Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog van harte gefeliciteerd Thea! En wat een mooie bloemen laat je hier zien. Bloemen horen echt bij jou, dat heb ik wel door.
    Nog lekker even nagenieten van je verjaardag en alle verwennerijen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Thea,

    een beetje laat misschien. Maar wilde toch nog even feliciteren.
    En wat zijn je bloemen goed gelukt zeg.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey Thea,

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel creatieve jaartjes toegewenst!!

    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Thea, nog van Harte Gefeliciteerd!! Wel een beetje laat, maar ik lees het nu pas.....
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oh schandalig zeg, heb ik je hele verjaardag gemist, nou nog van harte hoor en ik zie dat je goed in het zonnetje gezet bent! En wat een prachtige bloemen is dat echt nep, niet te zien hoor, heel erg mooi!

    Fijne week hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. en het kado van je dochters dan !!!!
    Was dat niet leuk dan ;-)

    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. lieve mensen krijgen nu eenmaal wat ze verdienen ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥