woensdag 21 december 2011

LIENTJE in KERSTSTEMMING


......... We zijn er klaar voor ........ het huis is helemaal in Kerstsfeer ....... de Kerstkaarten zijn gemaakt en geschreven ....... en naar de post gebracht .........



......... Zelfs Lientje zit met de Kerstmuts op klaar ...... te wachten op de dingen die komen gaan ...... Wir sind bereit ........ Das Haus ist komplett in Weihnachtsstimmung ....... Die Weihnachtskarten sind erstellt und geschrieben ......
Auch Lientje sitzt mit Weihnachtsmütze zu warten ...... auf die Dinge die kommen gehen .......... We are ready ........ The house is completely in Christmas spirit ....... The Christmas cards are created and posted ...... Even Lientje sits with her Santa Hat.......... waiting for things to come ........

25 opmerkingen:

  1. Wat een schatje dat gehaakte beertje.
    Je kerst kaarten zien er mooi uit.
    Een heerlijk kerstsfeertje bij jou.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk gevoel moet dat geven..., er helemaal klaar voor te zijn! (Hier moet er nog veel op het laatste moment gebeuren, of het gebeurt niet..)
    Lientje heeft wel een erg mooie zitplaats gekregen, tjonge die kopjes zijn fantastisch om te zien, zo romantisch.

    Hele fijne kerst toegewenst door Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Thea,
    so schön hast Du dekoriert, nun kann Weihnachten kommen :O)

    Ich wünsch Dir einen schönen Tag und schöne besinnliche Weihnachtstage!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig beertje zit bij je te wachten op de kerst!
    Heerlijk gevoel hè, alles klaar, kaarten de deur uit en nu....genieten van de kerstdagen.
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hé gezellie, van mij mag die kerst ook wel komen hoor, kids lekker twee weekjes vrij en het mannetje 1 hele week joehoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thea hele fijn Kerst,veel liefs Irena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea

    Langs deze weg wil ik jou en je dierbaren een heel fijn en warm kerstfeest toewensen
    Liefs
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is Lientje een schatje, Jullie huis ziet er prachtig uit. Wens jullie fijne dagen, lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi wat een lieve beertje bij je ik wens je een hele fijne feestdagen toe liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieffie is je beertje
    Fijn dat je er helemaal klaar voor bent
    Het ziet er allemaal heel sfeervol uit
    Hele fijne warme Kerstdagen toegewenst!
    Freubelgroet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Thea,

    Je hebt alles al bijna klaar dus,Nog een paar daagjes en de kerst kan beginnen...

    ik wens je hele fijne dagen en voor 2011 een heel mooi gezond en vooral creatief jaar!

    lieve groetjes


    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij loop ik achter vwb jouw postjes. Thea, wat mooi allemaal. Dat berendoosje en die kegels.Ik ben er onderstebloven van, net als die prachtige bloemen.
    Geniet lekker van de komende dagen, maar dat zal zeker lukken bij jullie, zo te zien. Fijne dagen gewenst. ❤Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Thea, ik wens jou, Lientje en je gezin een hele fijne kerst toe. Weet je wat ik me afvraag? hebben jullie eigenlijk huisdieren? Veel liefs van mij en geniet ze. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liebe Thea.
    Wünsch Dir frohe WEihnachten und schick Dir liebe Grüße.
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk, dus de kerst mag beginnen wat jou betreft, mooie kaarten!!!
    Ik wens jou en al je dierbaren fijne en warme feestdagen toe.
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtgi die spiegel! Thea ook Fijne Dagen gewenst!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Liebe Thea,
    ich wünsche dir und deiner ganzen Familie ein schönes Weihnachtsfest und ein Gutes Neues Jahr!!
    Liebe Grüße Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat lieffff....

    Bedankt lieverd voor je gezelligheid steun en liefde van het afgelopen jaar......liefs van mij.....xxx...Ria


    Thanks my darling for your fun loving and support over the past year....love from me.....xxx...Ria

    x
    xxx
    xxxxx
    xxxxxxx
    xxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxx
    ||
    ||



    Fijne Kerstdagen,
    Merry Christmas,
    Glaedelig Jul,
    Merry Christmas,
    Joyeux Noel,
    God Jul,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dir und Deiner Familie frohe Weihnachten mit ganz viel Licht und Freude, liebe Thea

    herzlichst Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wens hele prettige kerstdagen en een gelukkig en gezond 2012

    Groet, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Thea, wat een geweldig leuk berichtje heb je gestuurd, wat word een heeelll
    Creatief jaar voor jou ;-D liefs Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thea,
    Superveel dank voor je fantastisch mooi
    Kunstwekje dat ik op mijn blog(reactie) vond
    En je lieve wensen
    Leuk nu weet ik dat je niet heel ver bij mij vandaan woont
    Dus Limburg heeft creativiteit vollop ;o)))
    Freubelgroet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een snoesje is dit beertje!
    Ik wens jullie fijne Kerstdagen en een goed 2012!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wt een cuty in de kopjes zo en wat heerlijk zelf gemaakt de kaarten. Wens je fijne Kerstdagen

    Lieve groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dag lieve Thea, mooie dagen!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥