dinsdag 13 december 2011

KERSTALBUM 2012


........ Ook ons huis begint meer en meer op een echt Kersthuis te lijken .......
al zijn er dingen die ik pas op het laatste moment kan maken ....... want ja ...... ik hou van echt en puur ......
....... bij mij komen er alleen verse bloemen en echte takken voor mijn decoratie in aanmerking ...... ja en dat blijft nu eenmaal binnen bij de verwarming niet zo heel erg lang mooi ...... en om met Kerst tegen allemaal verlepte bloemen en zo aan te kijken ..... nuhh ..... dat is niet mijn ding ......... maar sommige dingen kunnen wel ..... en andere moeten net voor Kerst nog eens vernieuwd worden ..........



............... De weckglazen maakte ik eerder al ..... maar ik heb ze nu ....... voor de Kerst ......... weer tevoorschijn gehaald ...... tussen het groen heb ik wat Cranberries gestrooid ...... Op het bruine potje liggen wat mooie anijs sterren ...... voor de geur ...... en ervoor liggen wax appeltjes ..... een idee van Gerda ....... klik ........ zo mooi ...... Hebben jullie dat al eens gedaan ....... malus appeltjes waxen ...... de appeltjes worden daar door heel mooi ....... en je kunt ze super lang bewaren .........
........ Unserem Haus Schaut mehr und mehr wie ein echtes Weihnachtshaus
aus ....... obwohl es Dinge gibt die ich nur in der letzten Stunde machen kann
weil ja .... Ich liebe es pur
bei mir kommen nur frische Blumen und Zweige auf den tisch
und es wird einfach nicht in haus halten bis Weihnachten .............

..... Our house is becoming more and more ....... like a real Christmas House ........ though there are things I only ......... at the last minute can make ...... because yes ....... I love pure and real ...... at Christmas to me
only fresh flower decoration ....... yes and it will simply not stay nicely
in the heat until than ....

20 opmerkingen:

  1. Hallo Thea
    Het ziet er al heel gezellig uit
    voor mijn kerststukken gebruik ik ook "echt' spul
    En gedroogd spul uit de tuin en het bos
    Maar ik heb wel een kunstboom.
    Er staat en hangt hier ook al het een en ander.
    En zo komt de kerstsfeer aardig op gang.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel gezellig uit hoor.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk Thea en zo blijft de aanloop naar kerstmis wel spannend. Ik vind het leuk hoe eenvoudig zoveel effect kan hebben.
    Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk met die anijssterretjes! Van de week op mijn cluppie ga ik ook bloemstukjes maken, altijd leuk en dan heb je de troep thuis niet hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie bij jouw ook al van die gezellige waxappeltjes liggen, gezellig zijn ze he.
    Ja ik ben ook meer van de natuurversiering, heb vandaag weer een paar takken in huis gehaald, die heb ik op wat gezet en daarna heb ik de vaas in een oude mand gezet, zo houden die mooie kersttakken het iets langer uit.
    Lieve groet Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat gezellig Thea!
    zo sfeervol met natuurlijke materialen, daar hou ik ook van!

    fijne avond!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wunderschöne dekorationen...ich glaube ich muss schnell neue kekse backen und mal zu dir kommen um mir das live anzusehen...die andern kekse sind schon wieder fast weggegessen *lach*
    danke auch für deine lieben Kommentare.
    Liebe Adventsgrüße von
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi allemaal Thea......prachtig !!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hay Thea,

    Tjeetje je krijgt zeker een geweldig mooi kersthuis.
    Ik vindt die glazen potjes met het witte kant er omheen zo schattig..!
    En wat een tof berenkopje heb je gemaakt..echt een liefie..

    Dag meis,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er leuk uit!!!
    Heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk die potjes met het kantje. Gezellige sfeer!
    Komt vast goed met kerst!
    Creatieve week, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hè dat ziet er al echt gezellig uit!

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Thea,al weer zo prachtige foto's,erg mooi effect door simpele weck potten,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel sfeervol Thea.
    Ik hou van jou stijl van decoreren.
    Je had vroeger eens aan een bloemenwinkel moet beginnen, dat is echt helemaal jou ding.
    We wachten netjes op je "net voor kerst" post af, waar jij met die dagen tegenaan mag kijken.
    Heel mooi nu al.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dennetakken doen het altijd goed! Wat heb je de weckpotten toch mooi gemaakt! Trouwens een leuk idee met de cranberries!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super sfeertje Thea!!!! die wekpotjes zoooo lief,
    XXXIrma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gezellig met al die creaties. Mooi, die waxappeltjes en de wecpotten zien er ook weer uit om te stelen. (zal ik niet doen hoor, is me te ver weg. :-))❤ Hartje wel weer "gestolen"

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo gezellig hé in huis al die zelfgemaakte stukjes. Heb mijn takken ook pas van de week gekocht. Hoop dat ze het een poosje uithouden. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig bij je hoor Thea! Ik ben helaas alergisch, dus geen echt voor mij....Jammer hoor want die typische dennegeur hoort eigenlijk ook toch echt bij kerst.
    Fijne dag, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥