dinsdag 6 december 2011

KERST .... Bladmuziek en ANIJS


....... Anijs voor Kerstmis ...... kan dat wel ......... ik weet het niet ...... maar dit puntzakje gemaakt van bladmuziek ....... en gevuld met heerlijk ruikende anijssterren ....... doet mij erg aan Kerstmis denken ...... een knipoog naar Kerst zogezegd ........

...... Anis und Weihnachten ...... passen die zusammen ....... Ich weiß es nicht ....... aber dieser Kegel aus Notenpapier ........ und gefüllt mit duftenden Sternanis .......tut mich wirklich denken an Weihnachten ...... eine Hommage an Weihnachten sozusagen .......

.......... Anise for Christmas ...... I do not know ....... if that goes well together ....... but this cone made ​​of music paper ...... filled with deliciously scented star anise ....... allows me to really think about Christmas ....... a wink at Christmas ...... so to say ......

31 opmerkingen:

  1. Mooie en geurige kerstdecoratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OO heel leuk en die geur heerlijk, fijne avond groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er erg leuk uit!

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Thea
    Wat mooi! tuurlijk is steranijs kerst!
    natuurlijke kerst in huis. Ik vind het een heel mooie combinatie en prachtig op de foto gezet! Echt genieten!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wie wundervoll und sehr passend zur Weihnachtszeit.
    Liebe Grüße
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ern leuk idee, ik vind dat ook altijd heerlijk ruiken,maar om er anijs melk of thee van te zetten vind ik minder of eigenlijk bbbbrrrrr vies.
    Lieve groetjes esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel leuk uit.
    Zonde vd muziekboeken, die er aan moeten geloven !
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er heerlijk sfeervol uit en het ruikt ook zo heerlijk

    Groeties
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig zeg, ik heb van de week een weckpot gevuld met anijssterren. Ook om de geur.

    Ene er staat bij mij ook maar 1 berichtje. Maar volgens mij ligt het aan blogger. Soms is mijn leeslijst ook ineens leeg.

    Lieve groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het echt super!!
    En het zijn toch sterren.... kerst-sterren... ik vind het juist heel leuk smane... waar haal je die?? ik weet alleen van anijsblokjes namelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die sterretjes kunnen toch altijd, gaaf die combi met dat bladmuziek, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jazeker kan dat!! en wat een leuk idee!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sternanis gehört zu Weihnachten. Ich liebe den Geruch und mag die kleinen, dekorativen Rosetten sehr. Deine kleinen Tütchen sind wirklich niedlich geworden.
    LG Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi Thea, een erg leuk idee.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very Sweet Thea.

    blessings
    barbara jean

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mens kinders waar haal je toch altijd die leuke ideeën vandaan, je moet toch wel een mega creatief brein hebben. Zoals altijd is dit ook weer erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze staan prachtig met kerst, mmmm, dat heerlijke geurtje, het geeft meteen een kerstgevoel en ik vind ze supermooi staan in je hoorntjes.
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. waarom niet,is net ster van uit de hemel,zit wel heel leuk uit,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Das ist wunderbar und passt mit dem duft herrlich zu weihnachten.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Thea,

    Anis hoort hier ook bij de kerst erbij.
    Die zakjes zien er schattig uit
    Ik ben gek op anijsmelk. :))

    LG, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het woord ster is kerstachtig, dus zal de anijs ook wel kunnen. En ach, het is een gevoel. Weer erg leuk bedacht en het ziet er gezellig, kerstachtig :-) uit. Ik denk dat ik het hier al ruik. mmmm❤

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tuurlijk past anijs bij kerst! Ja heerlijk die anijsblokjes voor anijsmelk te maken als ´t koud buiten is. De volgende keer als ik weer in NL ben zal ik ze weer eens meebrengen, hier hebben ze ze niet! Hmmm lekker, ik krijg er al zin in!
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey liebe Thea.
    Schön das Du mich besucht hast, und Dein Blog ist ja wunderschön, da muß ich mich jetzt einmal durchlesen und schauen.
    Schick Dir ganz liebe Grüße aus Österreich und hab eine schöne Woche.
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat lavendel is voor de zomer vind ik de anijs voor de winter, ik vind het heerlijk ruiken en helemaal passen in deze tijd.
    En nee hoor, je had niets gemist. Woon nog steeds op hetzelfde adres. We kregen alleen zeil voor het hele huis van de buurvrouw die ging verhuizen. Wij waren aan vernieuwing toe maar dat betekende dus leggen in een vol huis. Maar de klus is geklaard!
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. zie ik opeens bovenaan staan "zelfmaakblog" sinds wanneer staat daar? Leuk, dat wel. net zoals je zakjes met anijs, moet ik altijd aan oli B bommel denken. haihahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh,diese Tütchen gefallen mir sehr,liebe Thea!Das ist wirklich den Duft von Weihnachten und sieht schön aus!
    Lieben Gruß,Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Very creative and lovely pctures!!
    Deine Fotos gefallen mir sehr gut.
    Sehr kreativ und schoene Fotos.
    LG Gisela.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind het supermooi. Het past goed bij kerst hoor, ik gebruik al jaren deze anijssterretjes in m'n kerststukjes!

    Grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik moest vanmorgen hartelijk lachen om je berichtje, "geleend uit het bos".
    Ja die houden we erin.
    Ik stel me zelf gerust om tegen mezelf te zeggen dat er veel te veel stonden op die plaats.
    Lekker he die anijsgeur.
    Fijne avond.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥