woensdag 7 december 2011

HART voor MOS




........ Van een hartvormige ring heb ik deze kransen gebonden ...... ze zijn zo al mooi ...... maar kunnen eventueel ook nog versierd worden ...... met wat deco materiaal ......... zeker in de Kerst tijd zijn ze overal inzetbaar .......

......... Diese Kränzen habe ich gebunden aus ein geformtes Herz ..... sie sind so ..... ohne etwas bereits schön ......... sie können aber auch mit einigen dekorativen Materialien dekoriert werden ........ Besonders in der Weihnachtszeit werden sie überall eingesetzt .......

........ These garlands I have bound from a heart shaped ring ...... they are so already beautiful ....... but they can also be decorated with some decorative material ......... especially at Christmas time ...... they can used anywhere .......


.......... Ze zijn eigenlijk heel eenvoudig ......
maar hier kan ik erg van genieten ....
vers mos ..... vind ik geweldig ....
net zoals mosballen ......
wist je dat je die heel eenvoudig maakt ........
met behulp van krantenpapier ......

....... Sie sind eigentlich ganz einfach ...
aber ich genieße davon sehr ....
frisches Moos .....
ist wirklich großartig ...
so wie Moos Kugeln ......
wußte du ......
wie einfach sie gemacht werden ........
mit Verwendung von eine alten Zeitung ......


........ They are actually very simple ......... but I really enjoy it ....
fresh moss ..... absolutely great ...... so I like also moss balls ......
did you know ........ that you can easily make ........ with using old newspapers ...........

31 opmerkingen:

  1. Oh dat is mooi Thea!!!!!
    Daar zou ik ook niets meer bij doen,die zijn mooi zoals ze zijn nu.
    Lieve groetjes Carine
    Van de blog Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo mooi bij al het wit in de nieuwe outfit. Stijlvol.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk !!!..liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, dat frisse groen tegen het wit, leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super schattig hartje...sooo lief


    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit hart is prachtig. Wat leuk om te zien dat je helemaal niet veel nodig hebt, om al iets moois met natuurlijk materiaal te maken.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er wel heeel geweldig uit!!!
    Heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi hoor.
    Ben gek op harten. Ze hangen hier overal.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liebe Thea, so schlicht und dennoch wunderschön und natürlich. Gefällt mir sehr. Es liebs Grüessji von Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sehr dezent und natürlich, pur - einfach herzig.
    Herzliche Grüße JAnet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja mos is gewedig..ik ben weg van mos, ook in de tuin,en bij kransen en in potjes enz.
    Een erg dankbaar en mooi materiaal...enne, ja het is hier nog best druk, het werk neemt iets af, maar, er is nog iets anders te doen...Kim helpen met klussen, is niet nodig zegt ze, maar ja...je doet het toch hé..dan is ze ook sneller klaar, want de tijd begint te dringen..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Thea,
    das Mooskranz ist wunderschön geworden!

    Ich wünsch Dir einen ganz schönen Tag!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jouw hele huis moet onderhad volhangen met kranse hihi maar hij is inderdaad errug mooi hoor, zo wie zo vind ik natuurlijke materialen heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig mos hart Thea! zo eenvoudig, maar zo mooi!
    fijne dag, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zo eenvoudig en al mooie deco,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Das sind tolle Herzen und auch zum Verschenken toll eeignet.
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig zo in een hartvorm. Je gaf me laatst die tip met dat krantepapier ook al, ik kende die nog niet maar ga het zeker proberen, mos is hier in het weiland meer dan voldoende;)
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Das Herz ist sehr schön,so wenig und doch so viel
    super
    liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig.
    Ze zijn zo al mooi.

    groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn prachtig heb je de harten zelf gemaakt. Ik ben nog op zoek naar die ijzeren hartjes maar ben tot nog toe neit geslaagd maar misschien is zelf maken een idee ben benieuwd hoe jij dat gedaan heb. Ik vind ze heel erg mooi.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig die harten. Staat op mijn todo lijstje. Met al die prachtige blogs blijft mijn lijstje maar groeien.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg mooi Thea !!
    Dat groene mos is altijd zo decoratief.

    Fijne dag ,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind mos zo mooi! Alleen puur natuur vind ik ook mooi!

    Lieve groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Niets meer aan doen, het hart is nu zo mooi natuurlijk.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ze zijn al zo mooi zoals ze zijn, voor mij hebben ze geen versiering meer nodig!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Simpel en mooi Thea, wat ben je toch handig.
    Mij ontbreekt de tijd helaas, ik moet veel te veel van mezelf.
    Lieve groet

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oh ja!! ik ben ook dol op mos! Deze krans heeft niets meer nodig, dit is pure schoonheid van de eenvoud!!

    Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥