zaterdag 31 december 2011

DAG 2011 ............ HALLO 2012


De klok tikt al weer de laatste minuten van 2011 weg.
Ik kijk terug op een ontzettend mooi blog jaar.
Dit komt door jullie, de lezers van mijn blog.
Mag ik jullie allemaal bedanken voor de altijd leuke en vaak heel lieve reacties
die ik steeds weer van jullie mag ontvangen.

Ik hoop dat jullie net zulke fijne dagen gehad hebben als wij.
Ook de dagen tussen Kerst en het Nieuwe jaar
waren voor ons super.
Wij zijn met onze jongste dochter en haar gezin
naar Eurodisney geweest.
Dat is ook de reden dat het me niet gelukt is
om bij jullie allemaal een
Kerstwens achter te laten.
Dat spijt me ......

Dit word mijn laatste logje voor het jaar 2011
Ik wens iedereen een geweldig mooi 2012 toe.
Een creatief jaar vol gezondheid en geluk.

GELUKKIG NIEUWJAAR

Die Uhr tickt die letzten Minuten des Jahres 2011.
Ich blicke zurück auf eine erstaunlich schönes blog Jahr.
Dies verdanke ich Ihnen als Leser meines Blogs.
Ich danke Ihnen für die immer nette und oft sehr Liebe kommentare die ich von Ihnen erhalten.
Immer wieder und wieder.

Ich hoffe nur, Ihr Weihnachtsfest war auch so schön.
Die Tage zwischen Weihnachten und Neujahr waren super nett für uns.
Wir sind mit unserer jüngsten Tochter und ihre Familie nach Euro Disney gefahren.
Das ist auch der Grund, dass es mir nicht gelang
bei Ihnen allen einen Weihnachtswunsch da zu lassen.
Es tut mir leid .......

Dies ist meine letzte Post für 2011
Ich wünsche allen eine erstaunlich 2012.
Ein kreatives Jahr voller Gesundheit und Glück.

EIN SEHR GLÜCKLICHES NEUES JAHR

The clock is ticking away the last minutes of 2011.
I look back on an amazing blog year.
This I owe to you as readers of my blog.
May I thank you for the always fun and often very dear comments
I may receive from you again and again.

I just hope you have had such a merry Christmas as we do.
The days between Christmas and New year were super nice to us
We are with our youngest daughter and her family
been to Euro Disney.
That is the reason that I did not succeed
to be with you all a Christmas wish to leave
Sorry .......

This is my last post for 2011
I wish everyone a pretty 2012.
A creative year full of health and happiness.

HAPPY NEW YEAR

26 opmerkingen:

  1. Liebe Thea,
    Ich wünsch Dir und Deinen Lieben einen Guten Rutsch ins Jahr 2012, Glück, Zufriedenheit und Gesundheit
    und weiterhin ein schönes und kreatives gemeinsames Bloggerjahr!

    ich freu mich schon auf das, was da kommen wird *schmunzel*

    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve Thea, jij ook bedankt voor al je leuke lieve berichtjes, wens jullie een fijne avond en een gezond gelukkig en creatief 2012. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou en je familie ook alle goeds voor 2012.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Thea,
    de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dan zijn we in 2012.Ik wens je een heel mooi jaar en hoop nog veel mooie blogjes bij je te mogen lezen in dit nieuwe jaar
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel goed en vooral gezond 2012 !!!.......

    Bedankt voor je liefde en steun van het afgelopen jaar......

    Het voelde als een warme deken......

    Liefs van mij....xxx.....



    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



    A very good and healthy 2012 !!!......

    Thank you for love and support of the past year........

    It felt like a warm blanket..........

    Love from me....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig nieuwjaar Dat het jaar je brengen mag wat je wenst. Je hebt dit mooi geschreven. Je blog is ook voor ons bezoekers een bron van inspiratie. Dus we komen graag ook in 2012


    Groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beste Thea voor jullie gezien de beste wensen,veel liefs irena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!
    Ik kom heel vaak kijken op jouw pagina, neem je ook een kijkje bij mij?

    Groeten van Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ich wünsche dir für das Jahr 2012 alles Liebe, Glück, Gesundheit und viel Kreativität.
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De beste wensen voo het nieuwe jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig nieuwjaar! Al het beste voor 2012, geniet er van!
    en wat fijn dat eurodisney zo leuk was!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Thea ,
    Wens je voor dit nieuwe jaaar . Veel geluk liefde en gezondheid en natuurlijk weer veel creativiteit.

    Jij ook bedankt voor jouw lieve en leuke berichtjes
    Hoop dat je heerlijk hebt gehad in Euro Disney en dat het lekker genieten was

    Liefs
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Voor jouw ook een prachtig 2012, ik heb genoten van je gezellige creatieve blogjes heel erg bedankt daarvoor. Ik wens je een heel gezond en liefdevol 2012 en laten we er een mooi blog jaar van maken met elkaar.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liebe Thea,

    das Dorf und seine Bewohner wünschen Dir ein glückliches und gesundes 2012 mit vielen wunderschönen und kreativen Momenten!
    Alles Liebe Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Thea,

    Voor jou en je dierbare om je heen alle goeds voor 2012.

    Mijn zoon is de afgelopen 2 dagen in Eurodisney met zijn vriendin en vandaag komt hij weer thuis.
    Ze hebben het zo leuk daar.

    Enne... ook jij bedankt voor je lieve reacties.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel gelukkig
    Nieuwjaar en ik
    Lees je graag
    Weer
    Veel
    In 2012 !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij ook gelukkig 2012! Bedankt voor je mooie foto's...altijd een genot om ze te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Thea,
    Ik wens jou en je familie een liefdevol en vruchtbaar 2012 toe,
    Fijn te lezen dat je bij Mickey en Minnie op bezoek bent geweest, heel grappig en mooi om het park in kerstsfeer te zien he.
    Het was een super jaar, maar wel vermoeiend.
    Ik hoop wat meer rust te vinden in 2012, maar dat moet ik grotendeels zelf doen.
    Op naar een nieuw blogjaar!!!
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik ben een beetje,,,,,,,,,te laat met mijn wensen,sorry sorry.maar alsnog de beste wensen hoor voor jullie en al je dierbare.
    leuk he ,disneyland,,ben er ook geweest met de kinderen en een kleinzoon,toen we 30 j getrouwd waren.wat zou ik dat graag nog een keer over willen doen,(dan was Theo er ook nog).maar helaas.deze dagen mis ik hem het meest,

    liev thea nog een fijne avond en op naar het volgende jaar . greet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Thea ik wens je een heel fijn, gezond en creatief 2012! Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thea voor jou ook een heel mooi en creatief jaar.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Thea,
    Ik wens jou ook een gezond en gezellig maar bovenal een creatief jaar.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk je blog! Jij ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat het maar een creatief jaar mag worden!groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥