vrijdag 16 december 2011

MEER KERST


.......... Jaren geleden gebruikte ik wel eens van die puntige houders om in mijn Kerststukken te steken ........... je kon er dan een theelichtje in steken ..... helaas ben ik vergeten om een "voor" foto te maken ...... mijn lief heeft er voor mij aan weerszijden een gaatje ingemaakt .......
waarna ik een stukje kant om de bovenrand geplakt en ze daarna geverfd heb ...... na het drogen eerst een poesieplaatje erop geplakt ...... en wat zelfklevende pareltjes ..... een touwtje erin geknoopt om de zaak op te hangen ..... oja .... nog wat mos en een denappel ...... want leeg ziet ook zo gek uit .....je zou er natuurlijk ook van die led theelichtjes in kunnen doen ......

............früher habe ich Metall-Kegel gekauft ..... da konnte ein Teelicht in
und im Oase Stechen ...... sie waren seit Jahren nicht mehr benutzt .....
meine Lieb hat ein Loch auf beiden Seiten gemacht ....... Ich habe spitze auf geklebt und sie dann lackiert ........ein schönes Bild und ein enige Edelsteine ​​....
ein Schnur zum hängen ...... fertig ...... Oh ..... etwas Moos und Tannenzapfen ..... leer sieht es auch so verrückt aus ....... natürlich können auch led Teelichter verwendet werden .......

.......... once I bought those metal cones ......... you could stick them in oasis put a tea light on it ....... they were not used for years ....... my love made on both sides a hole in it for me .......I first glued a piece of lace around it and then I painted ..... after that I glued a picture and some self adhesive pearls ....
a cord make ​​it hang ........ Oh yes .... some moss and a pine cone .... you can also put some of those led candles in it........

23 opmerkingen:

  1. ja die heb ik nog in garage,en dacht wat moet je ermee,ja dat dus,prachtig idee,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Thea,
    ääch, ich versteh nur Bahnhof....! :oD Aber egal, ich kann gucken, und die Tütchen sind ja so süss!! Ich nehme an, du hast sie selbstgemacht? Toll! Solche Seelensachen braucht es zu Weihnachten, und Basteln macht so viel Freude!
    Bis bald mal wieder,
    herzlichst
    FrauHummel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hé dat ziet er bijzonder uit, gaaf joh! Het is weer eens wat anders dan de standaard ballen!

    En hoe ik mijn blog terug kreeg? Ik heb google een mail gestuurd, want kon ook nergens meer reageren met google, blogger kon ik niet benaderen helaas, maar blijkbaar heeft het één met het ander te maken. Kreeg uiteindelijk van google antwoord dat het opgelost moest zijn. Zag dat mailtje pas uren later en toen inderdaad werkte het allemaal gelukkig weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ziet dat er mooi uit, een goed idee

    groet, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super sind sie.Du bist einfach eine tolle Künstlerin....
    Liebe Grüsse und eine schöne Weihnachten
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor en leuk in de kerstboom!

    Fijn weekend,

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bedenk dat ik die ook ergens nog heb liggen......maar Thea wat staat dat geweldig en wat heb je ze schattig gemaakt met de mooie plaatjes...en kant..
    Grandioos ideetje zeg!!

    Fijne weekend..
    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohh Thea...neiiin!!...ich habe den deutschen Absatz gar nicht gesehen, verzeih!! Ich hab mich auf die Bilder konzentriert und gar nicht bemerkt, dass da ja noch eine deutsche Anleitung gewesen wäre, ich Doofi, der ich bin!
    In Zukunft werde ich deine Texte ganz genau absuchen, ghihihi!!
    Herzlichst
    FrauHummel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat staat dat gezellig Thea, heel leuk idee!

    ik wens je een fijn weekend,
    lieve groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee om er gaatjes in te boren. Ik heb ze ook nog en ze staan door de tuin, op z'n kop op een bamboe stok.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij is jouw huis een plaatje! Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuk idee, helemaal zo Thea!!!!!
    Heb je dit zelf bedacht?
    Je hebt nu unieke pegels met een hoog romantische uitstraling.
    Ik vind het een fantastisch.
    Fijn weekend Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Thea,
    De donkere kleur is hoe het in het echie is.
    Ik vind het ook een mooie paars.
    Deze puntjes van jou zijn heel tijdloos en kunnen elk jaar weer opnieuw gevuld worden, echt toppertjes.
    Bedankt voor je lieve reactie op de sjaal en fijne avond Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuk idee om ze zo te gebruiken. Heb je leuk bedacht
    Weer eens wat anders.

    Groetjes
    en een fijn weekend

    ESther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk zijn ze geworden. Staat mooi tussen het dennengroen.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Thea, bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog. Ik kom hier regelmatig eens kijken vind je blog erg inspirerend. Ik heb je tevens aan mijn lijst met blogs toegevoegd. groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Das ist auch wieder so eine schöne Idee.

    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, ik ken ze nog wel, die punten, je hebt ze weer helemaal eigentijds gemaakt zo...
    Leuk gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥