donderdag 15 december 2011

BEAR ON TOP


.......... Yes ...... hij is af ....... de beer op het doosje .......
natuurlijk kon ik nergens de doos krijgen die ik voor ogen had .....
maar deze vind ik ook niet slecht ...... ik heb eerst kant er rondom en bovenop geplakt ...... en toen nog wat gerommeld met kant band en papier ..... tot slot er een knoop opgenaaid ...... ik ben er blij mee ...... en dat is tenslotte waar het om draait ..... al mag de volgende ...... in mijn ogen ...... wel ietsjes kleiner en fijner worden ......

....... Ja ...... er ist fertig .... der Bär auf der box .......
Natürlich könnte ich nicht die Box finden ..... die ich im Sinn hatte ..... aber ich glaube diese ist auch nicht schlecht ....... Zuerst habe ich um und rund spitze geklebt ...... und dann mit einigen Spitzen und Papier durcheinander ..... und schließlich ....... einen Knopf angenäht ...... Ich bin glücklich mit ihm ....... und das ist schließlich ......... worauf es ankommt ..... Der folgenden Darf etwas kleiner und feiner sein .........

.......... Yes ...... he is finished ....... the bear on the box ....... Of course I could never find the box I had in mind ..... but this one looks not bad ...... First I have glued lace around and on the top ...... and then messed arround with some lace and paper ..... Finally sewn a nice button on the top ...... I'm happy with it ...... and that's ultimately what matters ..... The following one must be something smaller and finer ..


........ Uhhhh ......nee hoor ...... deze beer is niet bedoeld als speldenkussen .......

24 opmerkingen:

  1. Dsa ist ja mal eine schöne Verzierung für eine schöne Kiste :O)
    Ich wünsch Dir ein wunderschönes 4.Advents-Wochenende!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een plaatje.
    Super mooi gemaakt.
    Ze is echt heel mooi en je mag er zekers
    heel trots op zijn.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eine wirklich tolle dose.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zij is Prachtig, heb je lang naar deze doos moeten zoeken?
    Hoe is het met de kous van je man afgelopen?
    Fijn weekend lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw super....aber da willst Du keinen Stecknadeln rein stecken...oder doch????
    Ich hoffe nicht...viel zu süss
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WHAUW hij is erg leuk geworden zo op een doos.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief schattig doosje! Een heel werkje lijkt me.....prachtig resultaat!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geworden,hoor, al zie ik een beertje liever met een lijfje er onder!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo wil je kado ingepakt kregen,erg leuk,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Thea.
    Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan.
    Ook je vorige posts bekeken en dan begint mijn bloed te kriebelen en wil ik ook van alles maken.
    Maar ik moet me er nu bij neerleggen dat dat even niet kan. Druk met allerlei andere dingen en veel werken voor de Kerst.
    Fijne dag.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Achhh wat leuk ...lief en schattig....fijne dag liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ai, een beetje zeer doet het wel een beren koppie zonder lijf, maar je hebt het wel heel leuk bedacht en gedaan.
    Hoewel, Thea, ze kijkt een beetje bedroefd vind ik.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hij is echt leuk geworden en toch mis ik zijn lijfje, mag ik dat zeggen? Vind het toch een beetje zielig hihi

    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thea, mooie doosje heb je gemaakt! De kleuren pssen perfect met het beertje. De weckpotten uit je vorige blogje vind ik toch ook super-gezellig!!
    Heerlijk zo'n kersthuis!!
    Fijn weekend!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is hij mooi en lief!! En als speldenkussen, ah, wie kan dat nou bedenken! Arme beer! Hij is echt prachtig!! Heel fijn weekend! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Thea,

    Had je comment van 15 november nog bewaard... reaktie op mijn post van de Possum Encounter. Grappig dat jij ook uit noord Limburg komt. Kleine wereld. Zo te zien ben je wel een handwerkster ten voeten uit!
    Liefs en een fijne Kerst periode,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Owwww deze is superrr mooi geworden , wat een lief koppie heeft die beer !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk idee meid. ik heb ooit eens een duveltje in een doosje gemaakt, ook zo leuk om te doen. Mooi ook die serene kleuren. Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thea,dit is een romantisch doosje geworden.
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een plaatje om verliefd op te worden!!!!
    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥