zaterdag 5 november 2011

VOGELTAARTEN VERKOOP


.......... Op Zondag 6 November mag ik mijn dochter weer gaan helpen ........ met de verkoop van haar vogeltaarten ....... ze staat dan bij Tuincentrum Leurs in Venlo .........

......... Gezellig is dat altijd .......... ik laat jullie hier alvast wat foto's zien die ik van haar gekregen heb ......... natuurlijk zijn ze in het echt veel mooier ............ De verkoop is van 12.00 tot 17.00 ....... misschien zien we elkaar daar ...........

........ Am Sonntag 6 November verkauft meine Tochter ihre Vogeltorten bei
Garten-Center Leurs in Venlo ......... Der Verkauf ist von 12.00 bis 17.00 .......
Ich darf ihr wieder helfen ....... Hier gibt es bereits einige Bilder der Kuchen .....
Im wirklichheit sehen sie sogar viel besser aus ........... Vielleicht treffen wir uns dort ........ das wäre schön .........

........... On Sunday November 6th my daughter sold her bird cakes at
Garden center Leurs in Venlo ........ The sale is from 12.00 to 17.00 ....... I should help her again .......... here are already some pictures of the cakes she made ......... In real life they are even look better ....... Maybe see you there ........ that would be nice ..........

.......... Natuurlijk staan ze in je huiskamer ook geweldig mooi ........ Ik heb ze het hele jaar door op een mooie taartschaal of onder een stolp staan .......... Zonde toch ........om ze meteen aan de vogels te geven ..........


32 opmerkingen:

  1. die zien er heerlijk uit kan jammer genoeg niet langskomen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk de taarten.
    Hoop dat jullie er vandaag veel verkopen.

    Je klokken wat een leuk idee.
    Het lavendel kransje is een schatje.

    Fijne dag vandaag Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Thea,

    Ja deze taarten zijn echt geweldig!
    Ik heb ze vorig jaar ook gekocht...en
    inderdaad in het echt zijn ze nog mooier als op de foto.

    Heel veel plezier vandaag meisies..en een goede verkoop toegewenst!
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Thea,

    Dit heb ik nog nooit gezien, wat verschrikkelijk mooi! Dit zijn kunstwerken!

    Fijne zondag!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien ze er prachtig uit zeg!!1

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een supermooie taarten zijn dit Thea!! pure verwennerij voor de vogeltjes, wat zullen ze hiervan genieten!
    veel succes vanmiddag samen met je dochter!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. succes vandaag, ze zien er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die sind wunderschön geworden, aber ich schaue sie mir gleich selber an*lach*
    lg und bis ca. 13.30h
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind ze zo mooi uit zien, tis dat ik zo ver weg woon anders kwam ik kijken, hahaa, veel succes, maar met deze voorbeelden, zal dat vast wel lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zien er prachtig uit kan me voorstellen dat je dat eerst even binnen zet. Eigenlijk bijna zonde om aan de vogels te geven. Veel succes met de verkoop en een gezellige middag gewenst met dochter.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bijna zonde om in de tuin te zetten ... wat zijn ze mooi! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo mooi en origineel bedacht !
    de vogels zullen met plezier komen eten
    caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och wat zijn ze weer mooi, het zijn en blijven plaatjes. Jammer dat ik niet in de buurt woon anders was ik beslist komen kijken.
    'K hoop dat jullie er veel verkocht hebben vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat heeft ze dat mooi gemaakt,bijna kan je zelf in happen,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zien er prachtig en heel lekker uit, om zo in te bijten. (toch maar niet doen ha ha )
    Gelukkig heb ik er vorig jaar al een gekocht bij je dochter.
    Misschien geef ik hem deze winter wel aan de vogels, als ik er tenminste afstand van kan doen.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallöchen liebe Thea.
    Die Kuchen sehen ja lecker aus.So richtig kunstvoll gestaltet.
    Venlo ist nicht weit von mir entfernt.
    Dann besuche ich mal das Gartencenter wenn ich mal dort bin.
    Wünsche dir eine schöne Woche und liebe GRüße Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Was für eine tolle Idee!!! Die sehen ja wirklich phantastisch und richtig lecker aus. Ich wünsche euch einen schönen Tag und viel Erfolg.
    Liebe Grüße Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Was für super tolle Kreationen für unsere gefiederten Freunde, einfach herrlich anzuschauen.
    Ich wünsche deiner Tochter ganz viel Erfolg beim Verkauf der fantasievollen Leckereien. Es liebs Grüessji von Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thea, wat blijven deze taarten toch prachtig!! Waar zou die dochter die creativiteit toch van hebben.......
    Hebben jullie genoten vandaag? En vind jij het ook zo leuk om te praten met iedereen die bij jullie komt kijken?
    Fijne week!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jeeeee wat zijn deze gaaf zeg...ik maak ook wel een taarten voor vogels in de winter , maar zulke mooie niet hoor !! Gewoon zonde om de vogels van te laten snoepen , wel geweldig om naar te kijken !
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oooo wat zien die er mooi en erg lekker uit ;-D hoop dat jullie verkoop goed gegaan is, Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Daar zijn ze weer gelukkig.
    Vorig jaar heb ik steeds genoten van de prachtige taarten en de mooie foto's. Nu kan dat gelukkig weer.
    Jammer dat Venlo zo ver weg is. ❤ Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die zien er lekker uit zeg! Daar zullen de vogeltjes wel van smullen!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik wil ook een vogeltje zijn :)))
    Prachtig zien ze er weer uit

    groet, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Thea,

    Die zien er uit om op te eten...Het zijn werkelijk net echte taarten,zo mooi van kleur allemaal.

    Het was leuk om je te zien,meis....staan je rozen al in bloei??hihi...en heb je al crepepapier gekocht? ik bijna....

    fijne dag,

    liefss
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Met zulke mooie taarten moet het vast een succes geweest zijn met de verkoop. Hier loop je niet zomaar aan voorbij.
    Ik heb je post gehad trouwens. bedankt hiervoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dankje wel allemaal ook namens mij!!
    Het was eerst nog wat rustig maar later werd het lekker druk en hebben we goed verkocht!
    Het leukste was natuurlijk toch wel dat we 2 andere mensen eens live hebben kunnen zien en spreken ;-) erg gezellig!!

    Groetjes Sandra

    oa ik heb ook een hyve pagina van de vogeltaarten dus wie zin heeft kan ook daar lid van worden

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ze zien er prachtig en overheerlijk uit. Als mijn kids dit zien. Wet ik zeker dat ze zullen zeggen gaan wij ook zoiets maken? Ik heb vorig jaar zoiets geopperd en ik denk niet dat ze dat vergeten zijn

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  29. HOi Thea,
    wat maken jullie leuke taarten, de mijne zien er een heel stuk eenvoudiger uit hoor maar ze worden hier wél gesmaakt ;))
    Ik voel me net als een kind met Sinterklaas, al die verwennerij en inderdaad, je hebt het nu zelf mogen ondervinden, Nelleke is een schat :))
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ze zijn zo mooi Thea, gewoon te mooi om door die bekkies gegeten te worden.
    Ons menselijk oog wil immers ook wat dus een mooie taart op de buitentafel is veel mooier dan een vetbol in de boom.
    Lieve groeten Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind ze schitterend!
    Die zullen als warme broodjes over de toonbank gaan.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo,

    bij deze heb ik een vraag aan u.
    Heeft u misschien interesse om op onze dorps-kerstmarkt te komen staan op zondag 16 december van 14.00 - 18.00 uur in Reek (Nbr.)
    Bij interesse hoor ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    F.v. Melis
    evenementencommissie 'het Wapen van Reek'.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥