woensdag 30 november 2011

SETJE op MODEL


......Het is Patroon 19b uit de Knip November 2010 ........ de hals heb ik wat lager gemaakt ..... De tuniek is wat langer en ruimer gemaakt ...... ook de hals en armsgaten zijn wat dieper uitgesneden .........

....... Muster 19b Knip November 2010 ........ den Hals machte ich ein wenig tiefer ..... Den Tunika ist etwas breiter und länger gemacht ...... Hals-und Armausschnitte sind tiefer ausgeschnitten ......... this pattern is number 19b ........ from Knip November 2010 the neck I made ​​a little lower ..... The tunic is made ​​wider and longer ...... the neck and armholes are cut deeper .........

32 opmerkingen:

  1. Hallo Thea,

    Dat staat je heel erg goed.
    Je staat erbij als een echte model

    Groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaat mevrouw op stap? staat je prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooie aanwinst voor je kledingkast, het staat je ook erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het staat je fantastisch! Leuk dat je het even voor ons showt! Je bent een charmante vrouw, Thea!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw de model chic madame,leuk gemaakt,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Model staat je goed!
    Leuke foto's heb je gemaakt.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea,
    schick,schick steht dir sehr gut;))
    LG Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. sieht einfach schöööön aus !!!LG Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super...sehr sehr schön
    liebe grüsse linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dit is gaaf!!!!wat zie je er goed uit Thea!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap zeg, hoe je zomaar alles maakt en veranderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk zeg! dit heb je weer heel erg mooi gemaakt hoor!
    Jij bent toch ook echt een creabea hè, van alle markten thuis :)))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi mooi!! Staat je super zeg!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi Thea en het staat je charmant.❤ Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is prachtig en wat een leuk model heb je uitgekozen ;- D lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. erg mooi geworden hoor,het staat je heel goed.ik vind zwart altijd mooi,.zucht,,,ik doe het je niet na,

    groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Staat je goed, Thea!

    groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je bent klaar voor de Kerst, je bent prachtig ...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er prachtig uit!

    Het truitje eronder vind ik ook heel mooi staan.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wunderschön und richtig chic siehst Du aus!
    viele liebe Grüße
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja zo is het setje veel echter dan op de paspop Thea.
    Het staat je heel leuk, knap gedaan.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het ziet er echt feestelijk uit !
    Groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog veel leuker als op de pop Thea! Vroeger deed ik ook veel achter de naaimachine maar vandaag de dag naai ik alleen nog maar machine quiltjes, hartjes e.d. Wel een leuk idee...misschien toch nog maar weer eens een keer proberen........

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi gemaakt hoor!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb november niet gehaald, ik had een goed excuse, ben op vakantie geweest. Jouw tuniek is mooi. Dat shirt is super gaaf.
    Mijn uitdaging voor december ligt al geknipt.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. He super topmodel Het staat je zeker goed!!
    Tja wat mij nu even bezig houdt ik ben aan de bakkerij en ja ik heb ook een kest setje klaar maar niet voor mezelf maar dat zal ik nog wel showen op het blog

    Liefs
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Thea wat is dat hartstikke leuk geworden! Leuke hobby hè naaien. Ik vind het ook énig vooral omdat je kunt maken wat je wilt en niet afhankelijk bent van wat er in de winkels hangt.
    Fijn week-end! Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi setje op een prachtig model, staat je super Thea! Heel fijn (Sinterklaas)weekend gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi kleedje..
    Staat je echt heel mooi ook..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥