woensdag 9 november 2011

KONINKLIJK


............. De bloemstukken met hortensias heb ik deze herfst allemaal bespoten met haarlak .......... In Duitse magazines word dat altijd aanbevolen ......... dus ga ik dat eens uitproberen .......... de stukken krijgen er een beetje glans door
en als ze dan langer mooi blijven ..............

........... Die Blumenarrangements mit Hortensien habe ich in diesem Herbst allen mit Haarspray besprüht ........ Ich sehe dass immer in Deutsche Zeitschriften stehen ....... Also werde ich es versuchen .......... die Stücke bekommen ein wenig glanz da mit ......... und wenn die schönheit länger anhält .........

............ In this fall I sprayed all my flower arrangements with hortensias with hairspray .......... I read that in German magazines ....... So I'm going to try it ........ the pieces get a little shine through .......... and if they keep longer looking good .........

25 opmerkingen:

  1. Prachtige bloemstukken .... en een beetje glans is altijd mooi ... succes ... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg met dat kroontje erbij, hier ga je lekker lang plezier aan beleven.
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor dat heb je weer toppie gedaan

    Groeties
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor zo met dat kroontje ,ben benieuwd of ze zo ook langer mooi blijven
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk met dat kroontje.
    Ik heb het ook wel eens gehoord, dat het met haarlak besproeid wordt.Moet ik ook maar proberen

    groet, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das schaut richtig edel aus! Super gemacht liebe Thea. Probier es ruhig mit dem Haarspray mal aus. Es funktioniert und ist wesentlich billiger als dieses Spezialspray was es dafür gibt.

    Liebe Grüße und eine schöne Woche!
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. inderdaad koninklijk, heel mooi Thea!
    ik ben benieuwd hoe je ervaring met de haarlak zal zijn, ik heb het ook nog nooit geprobeerd..

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi,en ik ben benieuwd of het werkt! Glans heeft deze mooie doorleefde bloem eigenlijk niet nodig. Maar voor de houdbaarheid zou het een uitkomst wezen,groeten Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt! Bekend kroontje :-)
    Ik heb de hortensias ook bespoten met haarlak, schijnt idd te werken. Alleen hebben wij hier 1 kat die van haarlak houd dus die begon eraan te likken :-(
    Ik ga ze nog op e en strokrans plakken voor aan de muur. Waar poes niet bij kan :-)
    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede tip, haarlak, mmm, ik ga het eens proberen.
    Maar dan moet ik eerst een aanval van crea hebben.

    Lieve groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja das zeker een goede tip hoor , ik spuit altijd droogbloemen i met haarlak en ze blijven zeker langer mooi en houdbaar !! Gaaf is je kroon geworden !
    Ik heb in de vormpjes eerst 2 gaatjes geslagen en daar de kralen doorgehaald !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. daar heb ik nog nooit van gehoord,maar dat is een mooie krans.

    liefs stina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inspuiten met haarlak, laat je de Hortensia's dan eerst indrogen?

    Het ziet er schattig uit met het kroontje.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er grappig uit.
    Ik hoop ook ooit een bloemstuk met haarlak bespoten, maar ik vond de reuk niet zo aangenaam.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Einf ach nur traumhaft schön liebe Thea!

    Ich wünsch Dir einen schönen Tag!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haarlak ,dat doe ik ook altijd..ff opfrissen
    Mooi hoor je koninklijke post

    lies maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo thea.
    Sieht ganz toll aus deine Krone im Kranz super gemacht auch mit dem Bilderahmen.
    Schönes WE schon mal und liebe GRüße Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een goed idee...haarlak! Ga ik eens proberen.
    Erg 'royal' met het kroontje! Leuk!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥