vrijdag 4 november 2011

CD WIJZERPLATEN




........... Oude wijzerplaten ........ ik vind ze prachtig ....... maar helaas kom ik overal alleen maar peperdure exemplaren tegen ...... Dan maar zelf maken ........
.......Iedereen heeft nog wel ergens een oude cd liggen ....... plak de print met fotolijm op de bedrukte zijde ...... ik had ook nog wat van die mini ceedeetjes liggen ........ manlief heeft de afbeelding voor me verkleind ..... handig als je daar je personeel voor hebt ........

......... Alte Zifferblätter ........ Ich finde sie sehr schön ....... aber leider finde ich überall nur zu teuren Exemplaren ...... bis ich hier auf diesem Blog landete .......
....... Jeder hat eine alte CD irgendwo liegen .......Mit Photo Klebstoff habe ich sie auf dem bedrückte seite des cd geklebt ........ Ich hatte auch einige von dieser Mini-CDs ............ Mein Ehemann hat das Bild für mich eingeengt ..... nützlich ...... Mitarbeiter zu haben ........
.....Old clock faces ........ I think they are beautiful .... but unfortunately I find everywhere just to expensive copies ...... Until I here .... landed on this blog....... Everyone has an old CD lying somewhere ....... Paste the photo print with adhesive on the face .......... I also had some of those mini CDs .........
my husband has reduced the picture for me ..... useful if you do your staff have ......

...... Morgen ga ik naar de workshop rozen maken van papier ..........Is er soms nog iemand die er heen gaat ......



................. Overnemen en opslaan in je eigen fotomap ...... daarna printen in de juiste maat ...... en op een CD plakken ....... veel succes ........


20 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd hoe de workshop is, ik ga samen met een vriendin volgende week zondag. Lijkt me erg leuk om te doen..
    Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allerlei ideeen met oude cd's zie ik voorbij komen erg leuk heb een stapeltje oude cd's achter gehouden wie weet ... fijn weekend

    groetsssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk weer. Veel plezier bij de workshop en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, wat een leuk idee. ze zien er net echt oud uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Thea,
    ich wünsche dir heute ganz viel Spass beim Herstellen der tollen Rosen.
    Morgen sehen wir uns endlich.
    Wann bis du denn bei Leurs?
    Wie spät können wir uns denn sehen?
    Melde dich doch einfach kurz, damit ich meinen Tag morgen planen kann.
    Ganz liebe Grüße und ich freue mich schon auf dich.
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Thea,

    Wat een leuk idee met die wijzerplaatjes!! bedankt voor de tip.

    We gaan zo rijden...het is ruim 2 uur rijden voor ons.

    Ik weet niet of er meer blogsters komen,ik heb er met niemand over gesproken..ja, Janny natuurlijk..hihi.

    Wat leuk hè? ik heb er zin in, en vind het erg leuk om jou daar te zien.

    tot straks,

    liefs Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kei leuk idee Thea. Dank je voor de tip daar ga ik mijn DD blij mee maken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OO Thea ik had ze ook al gezien op dat blog, en jij heb ze alweer gemaakt ik vind ze prachtig. Niet van echt te onderscheiden, fijn weekend.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had ze al voorbij zien komen.....wat zijn ze super geworden! Heb je dit op gewoon wit papier geprint? Ik wil ze ook gaan maken!
    Heel veel plezier bij de workshop.....we zien het resultaat wel!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tolle Idee, herrlich antike Uhren hast du geschaffen liebe Thea. Deine photographischen Künste sind genauso sagenhaft genial.
    Es liebs Grüessji von Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Thea,

    ze zijn echt heel echt goed gelukt. Ik ben dus gelijk ook maar eens gaan spieken op die blog. En het is helemaal een gave blog. Dus me maar eens aangemeld. En wat plaatjes op mijn comp gezet. Ik ga het van de week eens proberen.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee. Ik hoop dat je een geweldige dag hebt op de workshop en ben benieuwd . Wat voor rozen je gemaakt hebt

    Groetjes
    en een fijn weekend
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk idee, ik had het nooit kunnen bedenken. Ik ga hem zeker even in mijn ideeën mapje opslaan, wie weet komt het nog eens van pas. Cd's genoeg hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Du bist wirklich sehr kreativ, Thea. Die sehen ja wirklich ganz toll aus!

    Wünsche dir ein ganz schönes Wochenende, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoooo, dat is leuk, die ga ik dus ook nog eens namaken :)
    Hier liggen nog stapels oude cd's, ik vraag me ook af...heb je geoon papier gebruikt?

    En???hoe was je rozenworkshop?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend gaaf idee en nog goed te maken ook!!

    Veel plezier morgen we zullen straks je foto,s mogen zien???

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Thea,

    het is gelukt hoor. Bedankt voor de tip.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. het is een leuk idee, maar ik ga toch liever voor de originele!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk idee meid. Fijne zondag, lieve groeten van Janine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥