maandag 17 oktober 2011

UITDAGING OKTOBER


.......... Voor de uitdaging ..... elke maand een kledingstuk van Oktober .....
is dit mijn bijdrage ......... grote mode deze winter ..... zwart met een bloemetje ....... het is nog met korte mouw .....maar met een vestje erover nog wel een poosje draagbaar ...... ik draag het hier met een kort rokje en laarzen....
maar het kan ook prima op een broek .......... soepele rekbare jersey ..... draagt prettig ......

........ Die Herausforderung ....... Jeden Monat ein Kleidungsstück ..... für Oktober ist Dies mein Beitrag ......... große Mode in diesem Winter ...... schwarz mit einer Blume ....... es ist Kurzarm ..... aber mit einer Strickjacke über ....... immer noch eine weile tragbar ...... Ich trage es hier mit einem kurzen Rock und Stiefel ...... aber es geht auch auf eine Hose .......... Stretch Jersey tragt sehr bequeme ......... The challenge ..... Each month a garment ..... This is my contribution ......... great fashion this winter ...... black with a flower ....... it's short sleeve ..... but with a jacket over it still a while wearable ...... I wear it here with a short skirt and boots ....... but it is also fine on pants .......... smooth stretch jersey ...... wearing comfortable ..........

27 opmerkingen:

  1. Mooi Thea Ziet er goed uit !

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Thea,
    deine Shirt sie super schick aus und es steht dir ganz wunderbar.
    Liebe Grüße
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja leuk ik draag ook graag tuniek en inderdat met vestje is het ideaal groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk voor deze toch wel ietewat warme herfst dagen. Je wwet niet wat je aan trekken moet. s'morgens een vestje en in de middag een korte mouw.
    Groeyjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Thea,
    ein schönes Shirt und du siehst sehr gut aus;))
    LG Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Thea, kun je best nog lang door dragen met een vestje. Hier staat ook weer wat op de planning voor mezelf. Zo veel leuke tricootjes tegenwoordig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meid jouw staat alles !! geweldig mooi gedaan hoor...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor !!
    En dan een zwart sjaaltje van je iegen creatie erbij......leuk.

    Groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihi, bijna net zo mooi als lara lynn ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je mooi gemaakt, heerlijk zo'n kledingstuk wat je op verschillende manieren kunt combineren. En zwart met bloemetjes heb ik altijd mooi gevonden.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ik vindt die bloesje met die kleine bloemetjes ook zo leuk, lekker met een groot vest er over en een paar stevige stappers eronder.
    Het staat je goed hoor.
    Lieve groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Staat je erg leuk, Thea! Zelf gemaakt lees ik hierboven....je bent echt creatief hoor! Erg leuk met je rokje en laarzen!
    vele groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. chic und sehr tragbar, liebe Thea, toll siehst Du aus!!
    mit einem warmen Langarm-Rolli drunter kannst Du die Tunika auch durch den Winter tragen ;-))

    viel Freude wünscht Dir Traudi, die liebe Grüße hier läasst

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Model en fotograaf tegelijk!Wat een mooie herfst/winter tuniek! Ik denk dat een broek eronder het ook goed doet.Op naar de volgende uitdaging!
    groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gemaakt... werkt ook zo lekekr he jersey

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dit staat je prachtig en wat knap dat je het zelf hebt gemaakt.
    dit heb ik echt niet in mijn vingers

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk model en het staat je goed!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Poseren zit in de familie zie ik!
    Leuk Thea! Met een vestje kun je het nog lang aan met verwarming in huis heb je geen dikke dingen nodig.
    Het staat je goed.
    Lieve groet, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Thea,

    Niet zo gek dat je dat zegt hoor....ik ga 5 Nov. ook de rozen bij Janny maken, Ineke en ik hebben afgesproken dat wanneer de hoofden uitverkocht zijn bij haar,ik er nog een paar op die dag meeneem, dan kun je ze alsnog zien.

    wat sta je mooi op de foto...fuut fuut..hummm ik probeer te fluiten..maar dat lukt niet!

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat dacht je dan dat ik mezelf geen tijd gun om iets leuks te freubelen, dat is immers het leukste wat er is. Ik ben zoals gezegd goed bijgewerkt en nu is het een kwestie van bijhouden en dan is er best wel tijd over om leuke dingetjes te maken.
    De vrachtkosten zijn afhankelijk van wat je besteld, ik kan geen vast tarief voor het buitenland vaststeleln want dat is zo verschillend per land.
    Naar Nederland toe is het tot aan 31 oktober vrachtvrij, we gaan namelijk begin november een weekje naar nederland toe dus dan kan ik eventueel zelf het meenemen en het daar op de bus doen.
    Ik wens je een gezellige en creatieve dag.
    Lieve groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, staat je leuk!! en leuk met dat rokje!!!
    Enne het papier voor de rozen koop je gewoon zo, maar dat is allemaal vrij 'hard' van kleur, dus dat moet je bij kleuren of ontkleuren, maar dat valt nog niet mee... Janny heeft een bepaald 'geheim' , kan het wel snappen, want iemand heeft bij haar rozen gekocht en verkoopt ze onder de noemer van 'zelfgemaakt' weer door op MP..en als je iets 'uitgevonden' hebt, en het is je beroep, dan moet je niet alles prijsgeven..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja gezellig hè? ik heb er ook zòn zin in,

    tot dan,

    liefs en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt er meteen een mooie combinatie van gemaakt, mooie tuniek! Welk patroon heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Thea, leuk dat je me toegevoegd hebt. Ik vind het een leuk intiatief. Mooie tuniek heb je gemaakt. groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Netjes Thea! Mooi patroontje, staat je heel goed :)
    Wat heb jij trouwens een leuk tekentje voor je url staan! Ipv een Blog tekentje zoals ik..
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥