dinsdag 25 oktober 2011

LIEF KNOPENHART




.......... Laatst verkocht Andrea op haar blog leuke knoopjes die ze in China had besteld ...... goedkoop dat wel ..... maar er is een klein nadeel ..... je moet er wel een heleboel tegelijk bestellen ......... vandaar dat zij ze te koop aanbood ..... Ik kocht van haar wat Hello Kitty knoopjes en een serie bloemetjes knopen ...... daar heb ik een hartje van gemaakt ......... zo zijn we allebei weer gelukkig ...... toch ........ Zuletzt verkaufte Andrea auf ihrem Blog niedlichen Knöpfe ....... sie hat sie in China bestellt ....... das ist billig ..... aber es gibt ein kleiner Nachteil ....... Man muss eine große Menge auf einmal kaufen ....... daher bot sie zum Verkauf an ....... Ich kaufte bei ihr ein paar Hallo Kitty Knöpfe ....... und eine Reihe von BlumenKnöpfe ........ Ich habe ein Herz daraus gemacht ............ So sind wir beide wieder glücklich ........

........... Last sold Andrea on her blog cute buttons that they had ordered from China ..... that is very cheap ..... but there is one small problem ....... you should bay a lot at one time .......... so she offered them for sale ...... I bought from her some Hello Kitty buttons and a lot of flower buttons ....... I have made a heart ​​of it ........... So we are both happy again ..........

36 opmerkingen:

  1. bofkont en ze geeft ze ook nog weg voor een redelijke prijs, mooi toch, je hartje is in elk geval erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige knoopjes, heel erg leuk!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig, wat een lief knoopje.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thea Du bist und bleibst ein Kreativgenie!
    Sehr gut gefällt mir das Herz!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Thea,

    Wat schattig geworden.
    Jij weet ook overal iets moois van te maken!!!
    Je hebt een gezellige blog en ik kijk graag even mee....
    Daaaaag Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een gaaf idee!!!
    Misschien ga ik je wel naapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw Prachtig en zooooo romantisch :-D Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was ist das ein schönes Herz...das kann frau gut an einen Kranz hängen.Die romantische Zeit kommt ja sehr schnell:))))
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat schattig je hartje.Soooo lief.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schattig Thea....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig...ik ben gek op hart5jes en op knopen...Wauw! H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee, ziet er heel lief uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief zo met die knoopjes.lekker werkje he ;)

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heey Thea,

    Meis wat een snoezig knoopjeshartje..
    die knoopjes zijn echt te schattig voor woorden..

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zijn echt wel ontzettend leuke knoopjes!! Zo is je hart ook heel mooi, een 'bloemen hart', wat wil je nog meer, en de Hello Kitty's, die komen vast nog eens op een jurkje van Lara-lyn...toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee, dat bloemetjes hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Thea, Leuk zo'n hart van knopen, mag ik je vragen hoe je die knopen bevestigd? Heb je een basis van een hartvorm of doe je iets met dun metaaldraad? Ik hoor het graag van je, heb nl. heel veel verschillende knopen dus lijkt het me wel leuk daar iets dergelijks mee te doen.
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk hart! Leuk idee ook!
    Als alles goed is ga ik vanmiddag even naar Heinsberg. Ik zal de straat voor je onthouden. En dan hoor je nog van mij!

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Thea,

    Wat een lief hartje, Leuk gedaan met die mooie knopen.

    liefss,

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi Thea, en bedankt voor de tip!
    groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hi Thea,

    wat een schattig hartje is dat.Je hebt ook altijd zulke goede ideeen

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Thea!

    Ik ben vanmiddag in Heinsberg geweest, en je was bij de goeie geweest: Caritas

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thea,das Knöpfeherz ist eine wundervolle Idee!!!
    Lieben Gruß,Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattige knoopjes en je hebt er weer iets leuks mee weten te maken.Prachtig.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi hoi

    lief hoor
    altijd leuk een hart

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ziet dat er leuk uit!!!
    Dat is een leuek aankoop geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wel mooi,hoe kom je aan het idee,jij zit knopjes en denk meteen daar maak ik hartje van?
    echt met plezier kijk ik naar jouw werkjes,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig bloemen hartje.
    Super lief.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuk resultaat geven die bloemenknoopjes. Het is zo een erg lief hartje geworden.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat ontzettend lief!!! Ik denk ook dat ik nog maar wat meer theemutsen ga maken ;-)
    Fijn weekend! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk, Thea.
    Mag ik vragen waar je dat ' bolletjes draad ' koopt ? Ik heb nl nog heel veel parelmoer knoopjes liggen! grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. bedankt voor de reactie op het ruilen van de knoopjes. ik zoek knoopjes die niet zo heel groot zijn en geen gaatjes hebben maar een lusje achteraan. hoewel bloemenknopen of speciale vormpjes ook leuk zijn om oorbelletjes mee te maken. grietern Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hoi thea!! Wat leuk je weer te zien op mijn nieuwe blog... ik hoop dat het beter gaat. In ieder geval is je eerste berichtje goed aangekomen. Wat een leuke hartjes krans met doie houten knoopjes!!!! Echt schattig...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat ben je weer creatief geweest in de tijd dat ik voor mijn gevoel even ben weggeweest ook al weer een mooie krans en ik vindt het een heel schattig knoopje waar je een prachtig hartje van hebt gemaakt.

    Mag ik vragen wat je met je kransen doet , bewaar je ze of geef je meer en deel weg , want het zijn er best veel als je ze bij elkaar opteld

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schattig hartje, ook leuk om straks de "boom" mee vol te hangen.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥