dinsdag 11 oktober 2011

LEKKER LUCHIE


......... Ik kocht een paar doosjes met Kappus zeep ....... tjonge jonge wat ruiken die lekker zeg ....... eentje heb ik er ingepakt ...... in muziekpapier ....... daarna wat op de randjes met Distress Ink gestoeid ....... een poezieplaatje erop gelijmd ...... en een touwtje er omheen gebonden ........ daarna een lintje met bedel ....... dat maakt het af ........... toch was ik niet echt tevreden .....

......... de volgende heb ik maar in het doosje laten zitten ....... om toch de geur te kunnen ruiken ....... heb ik in het doosje een aantal gaatjes gemaakt ...... met de gaatjestang ..... netjes en onder het papier ziet dat toch niemand ...... zo'n mooi recht doosje pakt zich veel beter in ........ en nu ben ik wel tevreden........

........... Ich kaufte ein paar Schachteln mit Kappus Soap ....... Mmmm ....... was riechen die gut .......... Ich habe ein stück verpackt ........
in Mosiknoten blätter ....... Und etwas mit Distress Ink an den Rändern gearbeitet ..........ein schönes Poesie Bild auf geklebt ......... und eine Schnur um ihn herum ........ am Ende ein Band mit Bead ........ fertig ....... aber ich war nicht wirklich zufrieden .....

............ Ich habe beim folgende aber es Schachtelchen um Gelassen ......... um den Duft raus zu lassen ....... habe ich in den Schachteln eine Reihe von Löchern gemacht ........ ordentlich ....... und unter das Papier sieht dass niemand ...... und jetzt bin ich zufrieden .........

............. I bought a few boxes with Kappus Soap ...... mmmm ....... what is that smell nice ......... I've packed one .......... in music paper ....... Then I worked what on the edges with Distress Ink ...... glued onto a lovely image ....... and a string tied around it ....... a ribbon with bead make it complete ...... But yet I was not really satisfied .....

.......... the next one ...... I left it in the box ...... to smell still the soap ....... I have made some holes in the box ​​........ under the paper nobody can sees that ...... and now I am satisfied ..........


25 opmerkingen:

  1. Wat heb je hier heerlijk nostalgische zeepjes van gemaakt, dit is echt mooi gedaan hoor!
    Duurde wel even voor je tevreden was, haha, dat herken ik precies ;) maar het resultaat mag er zijn!
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk ingepakt Thea,en ja die lekkere geur moet je natuurlijk wel blijven ruiken.
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meid wat ziet dat er mooi uit, ik ken de zeep niet, moet toch eens kijken. Toppie, ik ruik het tot hier ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er erg leuk uit zeg, jammer dat wij het niet kunnen ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan! En inderdaad die zeepjes ruiken heerlijk!

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat zijn schattige cadeautjes heel mooi verpakt.
    Ik ken de zeep ook niet zal eens gaan googelen..

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan Thea. Die zeep ken ik niet, ga ik eens naar op zoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liebe Thea
    ach wie bewundere ich Deine tollen Ideen!
    Das ist wieder so wunderbar! Ich glaube, ich rieche den Duft!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze zijn prachtig, en dat eerste vind ik even mooi als de doosjes, echt waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zeg! En idd, als het doosje erom zit zit het mooier. Slim om gaatjes in het doosje te prikken...
    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee, met die poezië plaatjes echt heel leuk en wat zal het lekker geuren nu bij jou. Alleen de naam van de geur zegt mij niets ik heb er nog nooit van gehoord is het Duits?
    Ik ga morgen eens ff snuffelen met wat ik nog in huis heb. Heel leuk idee, bedankt.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Thea.
    Wat een leuk idee zeg.
    En zo'n klein bedeltje eraan maakt het helemaal af.
    Fijne avond.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee... je hebt toch talent he..
    Echt leuk gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi en wat zal dat lekker ruiken, mijn zusje is helemaal niet creatief maar wel weer heel goed in andere dingen, zoals koken en bakken, hoe gaat het met je man? Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mmmm ik ruik de geur bijna !Wat ziet het er allemaal prachtig uit.Echt helmaal a la Thea!Geniet ervan.Groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Liebe Thea ,das ist wieder wunderschön !!LG Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig gedaan Thea,trouwens je hele blog is een plezier om naar te kijken.Ik heb ook regelmatig problemen om een reactie te sturen,bedankt voor de reactie.Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van die zeepjes, nooit gehoord, maar...........
    Thea wat een prachtige ingepakte cadeautjes!!
    Ik kan ze ook bijna ruiken, zo hoe jij dat verteld.
    Prachtig en ze zullen heel lief staan in een schaaltje.
    Je hebt er mijn hartje mee gestolen!!!
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn prachtig geworden Thea,zo heb je altijd een leuk cadeautje,ik maak ze ook wel eens,het blijft schattig! van die gaatjes ga ik onthouden,heel slim,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb zelfs nog nooit van Kappuszeep gehoord... Zal er toch eens naar op zoek gaan. Maya zeep is een van mijn favorieten en Lelietjes van Dalen van Morny die is ook zo verrukkelijk. Fijne geurige dag Thea:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van de zeepjes heb ik nog nooit gehoor. Maar ze zien er prachtig uit . Wat een leuke cadeautjes om weg tegeven of om zelf te houden en regelmatig even ruiken

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi, het papier lijkt net echt oud zo.Leg je ze in de linnenkast, gaat die ook lekker ruiken,

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wunderschöne Päckchen Thea!
    liebe Grüße Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ha Thea, dank je:))
    maar winnen.. er zijn zoveel mooie inzendingen en eerlijk gezegd vind ik het bijna eng om zoveel te winnen!
    je hebt weer mooie decoraties gemaakt!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie pakjes heb je gemaakt! Heel leuk.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥