maandag 3 oktober 2011

HAGEBUTTEN und PFAFFENHÜTCHEN


.......... Wat heten de rozenbottels en kardinaalsmuts toch leuk in het Duits he ........ Want uit deze vrolijk gekleurde herfstvruchten is
mijn krans samengesteld ...... Alles is in een oasisring gestoken ...... daarna heb ik de krans op het glas gelegd ....... waar ik wat sierappeltjes in gedaan heb ....... Euonymus europaeus is zijn deftige naam .........




......... So nennt man die Hagebutten und Pfaffenhütchen in Deutschland ........ finde ich schön ......... genau mit dieser bunten Herbst Früchte ...... habe ich Meinen Kranz gemacht ....... Alles in einem Oase Ring gesteckt ...... und Dann legte ich den Kranz auf einem Glas .......
ein wenig Zier Äpfelchen habe ich ins Glas getan .................

................. So this is called Hagebutten and Pfaffenhütchen in Germany ...... sounds nice ....... From these colorful autumn fruit ......... I made this wreath ....... Everything is plugged into an oasis ring ...... Then I laid the wreath on the glass ....... I did some decorative apples in ..........

42 opmerkingen:

  1. Thea wat heb je er weer een prachtige krans van gemaakt en een leuk idee om het op die vaas te leggen. Weer inspiratie voor velen.
    Mijn oude blog is nog steeds grotendeels verdwenen, ik heb een tweede blog geopend www.hejtjorven.blogspot.com
    Fijne week, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In één woord GEWELDIG, zoveel (herfst)kleur in deze krans, hij is prachtig Thea.
    Heeft je man je nog een beetje geholpen?? ;)
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ruik de geur gewoon als ik naar je mooie foto's kijk!Schitterende herfstkrans!Groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige herfstkrans heb je weeral gemaakt. Die kleuren voelen zo warm aan, nu ze behoren ook tot de warme kleuren op de kleurenschaal.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Thea, ...schöner kann man den Herbst nicht darstellen, so farbenfroh und lebendig ist dein Kranz!
    Lieben Gruß,Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super vrolijke krans zeg! zo op de vroege morgen wordt je er gewoon vrolijk van!
    Ga zo zingend naar mijn werk hihi
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een prachtige krans gemaakt, heel erg mooi in al die herfstkleuren.
    Ik besef nu dat ik aan bloemschikken nog heel weinig toekom, de laatste tijd werk ik meer met stof of papier. Ik ga me er toch nog eens een keertje aan wagen hoor want zo heb je meteen weer iets nieuws voor in huis.
    Lieve groet, Sonja (die gelukkig dankzij Firefox weer kan reageren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind kardinaalsmuts toch zo geweldig ,alleen is het hier in de buurt nergens in het "wild'te vinden en als je het op de veiling moet kopen is het ontzettend duur .Dus ik gebruik het eigenlijk bijna nooit ,en dat vind jammer zeker als ik het weer zo zie in jou prachtige krans

    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super schön ist der Kranz.Da kann der Herbst ja kommen...
    Deine Kommentare sind angekommen.Danke
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea, lief van je dat je even het probleem van het lege blog aan me meld, ik ga het namiddag proberen uitzoeken en oplossen.
    Dankjewel want dit wist ik zelf niet,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw...wat mooi.
    Zeker met die karsinaalsmutjes, die zie je niet zo vaak in een krans.
    Super gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Thea, volgens blogger is het probleem hersteld: het kan wel zijn dat je je opnieuw als volger moet aanmelden,
    wil jij het eens proberen?
    http://sezoentje-sonja.blogspot.com/
    dankjewel hoor,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Thea, maar nu wél volgens mij, ik hoop dat mijn blog nu wel bij mijn profiel vermeld staat! Anders moet ik me er vanavond eens achterzetten, ik moet nu rennen want krijg namiddag een horde vriendinnen over de vloer die geurzakjes komen maken en moet nog vanalles voorbereiden :))))
    Ik vind het super van je dat je me hier mee even geholpen hebt,
    dankjewel, liefs, Sonja (haha, die iedere keer als ik hierlangskom geniet van je mooie krans ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. das ist alles sehr hübsch geworden. Ja, lustige Namen sind das.
    Ach nu schrijf ik ook op duits,sorry dat komt door dat Pfaffenhüterl...zo heet het hier

    Groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dein Kranz ist wunderschön geworden.
    Ich habe mir das Datum notiert und werde auf alle Fälle an diesem Tag zu Leurs kommen.
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Thea,
    Wat een heel erg mooi plaatje laat je ons zien....
    Gezellig gestyled ook....
    Fijne dag met een warme groet van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. och meid, wat is het weer geweldig!!! kroonjuwelen vind ik jouw kransen altijd. Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn ze mooi geworden, vrolijke kleuren!

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Thea,

    bedankt voor je berichtje.
    Je krans is weer erg mooi net hoe altijd.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een pracht van een krans evenals de schitterende foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Thea wat een prachtige krans, echt herfst. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige herfst krans en die kleuren echt heel mooi .... fijne avond ...

    Groetsssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kan alleen maar zeggen dat ik de krans prachtig vind! Werkelijk! En wat zal het lekker ruiken met die appetjes in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Thea, hier ikke, alweer :)))))))))
    De geurzakjes staan mét uitleg op mijn blog,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oh wat een prachtige krans en wat een schitterende materialen heb je gebruikt echt mooi joh, genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtig mooi,daar ga je toch graag de herfst in,zo kleuren en deze prachtige vruchten,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat heb je er een prachtige krans van gemaakt, en mooie materialen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een praChtige krans en herfststukje Thea. Om jaloers op te worden.\
    Groetjes van Riey

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super Thea, die kleuren geweldig, de herfst brengt ons echt mooie vruchten.
    Lieve groet, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wt een prachtige krans weer en wat een mooie warme kleuren. Ik las in je andere berichtjes dat het beter gaat met je man. Gelukkig en er vanuit gaan dat dit nog steeds zo is.


    Lieve groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Vielen Dank für Deinen Besuch bei mir in Canada!!
    Ein herrlicher Kranz...
    Love your wreath!!
    Gisela.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heb je dat weer mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wie immer, liebe Thea, eine Augenweide. Der Kranz sieht zauberhaft aus.
    LG Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  34. WWHHAUWW!! wat een schitterende krans met prachtige kleuren o dit is wat de herfst ons geeft heel mooi Thea.

    Lieve groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow Thea wat een plaatje weer. Inderdaad de warme schoonheid van de herfst in huis.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Echt Schitterend!!!! Wat een lust om te zien Thea.
    En idd. wat een grappige namen in het duits.
    Fijne week verder
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Haha! Niet te ver over de grens hoor! Dan snap ik er niet veel meer van ;o)

    Dank je wel voor je tip. Het heeft me niet direct geholpen, maar na veel geneuzel en geklik is het me geloof ik eindelijk gelukt. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een plaatje weer zeg.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Thea,
    we celebrate Thanksgiving Day in Canada. Posted my newest decorations on my blog.
    Have a nice weekend,
    Gisela

    BeantwoordenVerwijderen
  40. prachtige herfstdecoratie Thea!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥