woensdag 5 oktober 2011

ERGERNISSEN en LEUKE POST


........... Kreeg ik op een mooie morgen zomaar een pakje ....... er zat deze mooi Olilly stof in ..... met een prachtig label ..... en ook nog een opstrijkbare applicatie ...... dat kreeg ik zomaar van haar ....... dat is lief he ...... Arjo nogmaals ....... HARDSTIKKE BEDANKT .......

......... Eines schönen Morgens habe ich ein Paket bekommen ......
mit diese schöne Olilly Stöffchen ..... einem schönen Label ....... und auch ein Aplication zum Bügeln ...... Ich habe das von ihr ....... ist das nicht schön ........ Arjo ...... Ich danke dir .......

......... I got one fine morning just a pack ........ there was this beautiful Olilly fabric ..... with a lovely label ...... and also an iron-on application .....
I just got that from her ....... that is so sweet ...... Arjo ..... again ...... Thanks a lot .........

........ Wat een ellende heb ik gehad met reacties plaatsen ....... ggggggggggrrrrrr ..... een heel verhaal getypt en dan op verzenden drukken .......
en dan was alles weg ......... Maar dat overkwam mij niet alleen ......
vele anderen hadden de zelfde problemen ....... ergernis alom ........ Tot ik op deze blog terecht kwam ....... op mijn PC was wel geen bloemetje te bekennen ...... maar toen ik op beveiliging klikte ..... kon ik mijn instellingen aanpassen ....... en nu is alles opgelost ....... Bij de volgende update mag blogger gerust even waarschuwen ☺ .....
...... Was für ein Elend hatte ich ....... um einen Kommentar zu schreiben .......
ggggggggggrrrrrr ..... eine ganze Geschichte geschrieben und dann auf Senden drucken
....... und es war alles weg ......... Das war nicht nur ich ...... viele andere hatten die gleichen Probleme ....... Bis ich landete auf diesem Blog .......
auch wenn ich auf mein PC nicht eine kleine Blume fand ...... ich habe auf die Sicherheit geklickt ..... da konnte Ich meine Einstellungen ändern ...... und jetzt ist alles gut ...... Beim nächsten update darf Blogger gerne warnen ☺ .....
.......... What a misery I had to post a comment ......... ggggggggggrrrrrr .....
a whole story typed and then the send button ....... and it was all gone ......... But that was not just me ...... many others had the same problems ....... Until I landed on this blog ...... only on my PC was not a flower in sight ..... but when I clicked on security ..... I could change my settings ....... and now everything is fine ...... At the next update blogger may warn us ☺ .....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
...... Oja ook de woordverificatie heb ik weken geleden al uitgezet ....... dat word door Blogger automatisch uitgefilterd ....... werkt goed heb ik ervaren ....... het is wel veel makkelijker met reageren ....... en gaat veel sneller ........... Door deze wijzingen mag het vinkje van ...... aangemeld blijven ...... ook weer blijven staan ........ Een beetje van ons en een beetje van Blogger ........ toch ......

22 opmerkingen:

  1. Ja..hier nog zo een die 2 weken aangekloot heft met reacties.
    Vreselijk was het, maarr...ik had het zelf al opgelost, het onderwerp staat bij de problemen in de helpdesk, het probleem was dat ene vinkje wat er bij die beveiliging staat voor dat zinnetje over die automatisvhe cookies ofzo.
    Nu gaat het inderdaad gewoon goed.
    Ik heb og niet getest of het vinkje bij 'automatish' ingelogd blijven'kan blijven staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk stofje is dit zeg, mooi om zomaar zo een cadeautje te krijgen. Jij weet hier vast wel weer wat mee te doen ;)
    Lieve groetjes,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige stof joh, leuk!
    En aangemeld aanvinken kan dus weer? mmmm ga ik gelijk even proberen, want daar krijg ik ook steeds een sik van hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief gebaar..en een mooi stofje ook!

    wat de damsteen betreft, ik plak gewoon de plaatjes op de steen met velpon plakstick, daarna smeer ik er diamond glaze over, ook over de randjes, tot nu blijft het prima vastzitten, je krijgt een soort van glazig laagje eroverheen, dat glazespul heb ik bij een hobbyzaak gehaald kost 6,95 maar je doet er best lang mee hoor.

    lfs Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaaaaaaaaaa ik blijf ingelogd! thanks voor de tip!
    Enne ik ga dadelijk met ontharings creme aan de gang hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk om zo verrast te worden

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nog eens een leuke verassing! Met dat schattige stofje kun jij vast wel iets heel leuks maken.

    groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke verwennerij! Geniet er van.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. inderdaad leuke post!! en wat fijn dat het bloggerprobleem (voorlopig) weer is opgelost!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk je post
    Blogger probleem is bij mij een beetje opgelost gelukkig
    Nu ff tijd maken om de achterstand in te halen,zucht komt goed

    liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke verrassing en heel erg lief. Ja iedereen loop een beetje te mopperen over het bloggen. en iedereen is blij met alle tips.

    Ben benieuwd wat je van het stofje gaat maken

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi hoi

    reactie oude foto's.
    Je hebt helemaal gelijk maar ik ken yvonne al zo lang en vond het leuk om mee te doen.
    vandaar. Maar dit programma is makkelijker dan makkelijk. Kijk zelf maar eens.

    gr en een fijne avond

    Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank voor de link, ik heb het al aan een aantal mensen doorgegeven.
    Lief kadootje, mooie roosjes stof. Je kunt het vast voor iets leuks gebruiken.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ben ik blij met jouw tip over het reageren.
    Ik moest het ook via beveiliging doen. Dankjewel. Een bloemetje voor jou.❤Wat heb je leuke post ontvangen. Daar worden we blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Och heden.. zó herkenbaar! Maar ook ik ben er uitgekomen. Ik kan er weer lekker tegenaan met reageren! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Thea,

    ja, veel bloggers hebben hier last van gehad, ik ook. Dat is inderdaad heel ergerlijk! Bah! Gelukkig werkt t nu weer!

    Lief dat cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat kunnen mensen soms overwacht toch lieve en leuke dingen doen hè. Dat zijn de krenten uit de pap:-) Fijn week-end... Echt lekker naai weer hoor. Elke maand één kledingstuk moet wel lukken denk ik. Ik zit nu al meer dan een week op patronen te wachten die ik op internet bestelde... Balen dus want ik wil zo graag met m'n nieuwe machine aan de gang. Fijn week-end Thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk pakketje heb je binnen gekregen!

    Ik kan sinds vandaag ook weer reageren gelukkig. Ik baalde er ook stevig van. En eht gaat ook gelijk veel sneller nu, ideaal!
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Thea.
    Wat fijn dat je zo verrast werd. Ik lees her en der dat mensen elkaar onderling verrassen. Leuk he.
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik dacht dat ik je al volgde maar kon me niet terug vinden. Dus vanaf nu volg ik je wel.
    En de ellende van het bloggen heb ik ook gehad en nog lukt het af en toe niet.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een geniet-pakket!
    Fijn weekend, Thea xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ga meteen kijken want ik kan ook al een aantal weken niet meer reageren, zo zou ik het bloggen bijna opgeven,,, en daar is het veel te leuk voor!

    Madelon # Frollies en Frummels

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥