zondag 30 oktober 2011

ROZEN



........ Verse bloemen ...... rozen dus ........ zijn van nature al mooi ....... ze staan dan ook het allerleukst op een eenvoudige manier ......... mijn manier ........ super eenvoudig ...........
........ Frische Rosen sind von natur aus schön .......... sie sind daher am meisten schön auf einfache Weise ......... das ist mein weise ......... super einfach
..... Fresh flowers ....... I mean roses ........ are beautiful ....... they are the nicest in a simple way ......... this is my way ......... super easy ..........

32 opmerkingen:

  1. Prachtig Thea! Rozen hoeven idd geen opsmuk en staan zo het mooist!
    Fijne zondag en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea,

    wat een prachtige aanblik is dat.
    Heel mooi vind ik ook die kleur van de rozen.

    een prettige zondag nog, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zij betekend voor mij ook simpel en puur. Dus hier houd ik van.
    Groetjes Natasja
    Ps hij doet het nog steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi je rozen en ze staan vaak het mooist in eenvoudige vazen.Mooi zoals ze bij jou staan
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja rozen zijn van zichzelf al mooi hè? Volgende week kan je ze vervangen door die "andere",

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Thea. Ik ben ook dol op rozen!
    FIjne zondag
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige rozen Thea.
    Eenvoud siert en dit is weer het bewijs.
    Ruiken ze ook nog lekker?
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thea, wat heb je toch weer mooie dingen gemaakt deze week. De krans en het hart van knoopjes, echt heel erg mooi!! De rozen zien er natuurlijk ook prachtig uit, mooie kleur!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PRACHTIG ben ook zo dol op rozen, heb elke week wel een nieuw bossie staan. Fijne week Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kleur en eenvoud is het mooist!
    De pot vind ik ook heel mooi.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wat zijn ze mooi Thea en wat staan ze mooi in je stoere pot!

    fijne avond,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb heerlijk zitten genieten van al je vreselijk leuke dingen! Lientje is heel erg leuk geworden, de krans vond ik ook schitteren en het cupcakedoosje om op te vreten. En de rozen, ja die zijn ook schitterend zo. Ik haal bijna elke week rozen dus dan weet je wel dat ik er ook een fan van ben! Heerlijk zo bezig zijn met je handen hè, dat is weer een heel andere manier van creatief zijn op de pc. Het naaiclubje waar ik nu bij zit vind ik ook helemaal geweldig! Fijne week Dartele Doortje :-) Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Rozen...mijn favoriet
    Je hebt ze heel mooi vastgelegd en zo in een stoere pot,prachtig

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En jouw manier is een prachtige manier. Schitterend Thea.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jou manier van rozen in een vaas zetten is super, simpel en heel erg mooi, leuk zo 'zonder stelen' lekker kort op de rand, heel mooi en stijlvol.

    Enne nee, ik heb het pakket ook nog niet binnen, duurt wel heel lang hé? Zal van de week maar eens een mail sturen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eenvoedig maar prachtig.
    Groetjes en een fijne week Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Met rozen heb ik een haat/liefde verhouding. In de tuin vind ik ze prachtig maar als bos kan ik er nooit zo echt van genieten, ik vind het ook stom van mezelf. Ik vind het wel leuk dat je ze zo kort hebt afgeknipt misschien moet ik dit ook eens ga doen als ik ze krijg. Want zoals je nu wel zult begrijpen koop ik ze nooit zelf.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh, wat een prachtige kleur!! Echt heel mooi gedaan zo, er moet inderdaad niet meer bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thea wat zijn dit prachtige rozen zeg!
    Ze lijken wel van fluweel....

    Wens je een fijne week,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige kleur, ze blijven toch mooi hé die rozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige rozen, maar vooral ook foto's!M

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi.
    Vaak is het simpelste het allermooiste

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhhh...wat prachtige rozen, lieve Thea!
    Erg mooi zijn je fotos..
    Die Farbe ist so schön..und wunderschön hast du sie dekoriert..
    Schicke ganz viele liebe Grüße..

    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kleur je rozen! Ze staan mooi in die rustieke vaas!
    Heeft echt niet meer nodig.
    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat prachtig zijn deze rozen en mooi foto collages

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thea die Rosen sind traumhaft schön!
    liebe Grüße Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Que rosas mais lindas! Fernanda from Brasil.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥