dinsdag 6 september 2011

VINTAGE KUSSEN nr 2


......... Ik maakte nog een vintage kussenhoes ..........met een eigen foto .......

........... De foto hebben jullie al eerder gezien .......in sepia vond ik ze al een aardige vintage look krijgen ......... daarna heb ik ze met behulp van PfotoFabric uitgeprint ........... voor wie het materiaal niet kent ........ het is stof met een laagje papier op de achterzijde ..... je kunt het zo in je inkjetprinter stoppen .........

.......... Het stofje was erg wit ...... niet echt passend bij het linnen van de kussnhoes ...... dus heb ik het een beetje gekleurd met thee ........ dat past beter .........

...... eerst even spelden .....

........ Ich habe nog mal einen Vintage-Kissenbezug gemacht ........ mit einem Foto ..........
Das Foto habe ich zuerst in Sepia gemacht ....... da hat es schon etwas ein Vintage-Look ......... Dann habe ich sie auf PfotoFabric gedruckt ......... Der Stoff aber war mir viel zu weiß ...... nicht exakt die gute farbe passend zu den Leinen des Kissenbezug ...... Also habe ich ein wenig gefärbt mit Tee ........ das schaut besser aus .........

........ I made a vintage pillow cover with a photo ..........
The photo you have already seen befor ..... i made it in sepia ....... I thought they were already getting a nice vintage look ......... Then I have them printed by PfotoFabric ......... The fabric was very white ...... not exactly match with the linen of the pillow cover ...... So I have a little colored with tea ........ thats looks mutch better .........

31 opmerkingen:

  1. Hoi hoi, wat een lief kussen! Ik heb jaren geleden dat photo fabric uit de USA meegenomen, toen kon ik het hier nergens kopen. NOG niet natuurlijk, in mijn omgeving dan. Waar koop jij het??

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Teha,
    dieses Kissen ist wunderschön geworden!

    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend lief Thea!!

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Thea,
    eine wunderschöne Idee.
    Dein Kissen gefällt mir sehr.
    Liebe Grüße
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat heb je leuk gedaan heel lief kussen groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat schitterend zeg, echt mooi! Helaas vertoont mijn printer iedere keer de nodige kuren, dus kan er niet te grote projecten mee printen, anders zou ik het zeker proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi gedaan lieve Thea....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk idee,ga ik ook doen,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OHhhhhh dit is prachtig hoor wat mooi gemaakt..
    dank voor je uitleg dat ga ik eens goed bewaren.
    Een sieraad op je bank Thea..

    Fijne dag nog..
    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je het leuk gedaan met die o zo lieve foto

    Liefs
    ESther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk geworden zeg en met je kleinkinderen erop, geweldig. Zo kun je altijd eventjes naar ze kijken..
    Ik heb ook nog ergens een pakje van dit papier liggen, maar eens opzoeken.:-)
    Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Thea
    das ist ein wunderschönes Kissen und ein ganz tolles Erinnerungsstück!
    Ich bewundere Deine Ideen!
    Liebe Grüße
    ute

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoiii Wat een leuk lief kussen heb je gemaakt, voor je dochter een mooie herinnering.
    Hier in Hengelo zijn geen leuke winkeltjes maar in Oldenzaal en Markelo zitten twee leuke winkeltjes ze hebben ook een webwinkel http://www.eschpla.nl/index.php en http://www.lohuis-tijhuis.nl/
    Fijne woensdag lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog nooit gezien! Erg mooi hoor!wat een fantastisch idee.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ochhhhh, wat mooi!!
    Super!!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg nostalgisch Thea.....

    Groet van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is echt gaaf, Thea..., hoe krijgt je het voor elkaar? Het straalt zoveel professionaliteit uit, in één woord: PRACHTIG.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooi geAAKT.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oooooh, he le maal mooi! Ik ontving vandaag je post. Dankjewel. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is leuk en handig! Makkelijker dan dat je het top stof moet strijken.

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke print, ik vind het erg mooi geworden.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ziet dat er gewledig leuk uit!!! ik was toevallig mijn papier aan het zoeken vanaaf maar kon het niet vinde... tja waar heb ik die gelaten... maar weer neiuwe kopen dan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Helemaal leuk mooi geworden hoor. Wat ben je toch een handige tante. Ik ben kussens aanhet breien, met stoere kabels komt nog wel eens langs op mijn blog maar deze vind ik echt schattig.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is prachtig meid, en de foto is helemaal top erbij, ik vond die sowieso al helemaal geweldig!! Ik denk aan je, liefs van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou Thea jij bent lekker ceatief bezig geweest...ik was er even tussenuit, zal je wel gemerkt hebben, we zijn nog lekker op vakantie geweest...
    Nu weer in mijn normale ritme komen, gaat niet meevallen denk ik.
    Eerst na het wegwerken van de was en de post en mails maar eens de blogjes bijlezen..

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Thea

    Het kussen is prachtig!
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig Thea!!Echt heel mooi gemaakt.Groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat is leuk geworden. Ga dit onthouden.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥