vrijdag 30 september 2011

UITDAGING SEPTEMBER


..........Voor kleindochter Lara-Lynn maakte ik nog een tuniekje ........ met een gehaakt bovenstukje ........het jurkje heb ik overgetekend van een ander jurkje ........dat ik ooit voor haar kocht .........

........ Für Enkelin Lara Lynn machte ich eine Tunika ........ mit einem gehäkelten Oberteil ........ Ich hebe es kopiert von einem anderen Kleid ........ das ich je gekauft habe für sie ......... For granddaughter Lara Lynn I made a tunic ........ with a crocheted piece ........ I copied the dress from another dress ....... I ever bought for her .........

........ Dit is het topje ....Lore van Farbenmix ....... gemaakt van een Stenzo tricot ....... ik vind het wel een leuk modelletje ...... ook geschikt voor een jurkje ....... Dies ist das Top "Lore" von Farbenmix ........ aus Stenzo tricot ....... Ich denke ...... es ist ein schönes Modell ...... auch für ein Kleidchen .......... This is the top "Lore" of Farbenmix ........ made of Stenzo jersey ....... I think it's a nice model ...... for a dress ........

........ Wat een lief stofje is dat toch ........... dit Dapper stofje .......
zeker voor een romantisch jurkje ...... het patroon komt uit een Ottobre van 2009 .......... ik heb er zo veel aan verandert ....... waarschijnlijk ken je het niet meer terug ...... Was für ein schönes Stoff ist es ........ diesem Dapper Stoff ...... vor allem für ein romantisches Kleidchen ...... Das Muster stammt aus einer Ottobre aus 2009 ........ Aber Ich habe einige Dinge ändern müssen ...... what a lovely fabric is it ........... this Dapper fabric ........ especially for a romantic dress ...... The pattern comes from an Ottobre 2009 ....... I do have some things to change .........

22 opmerkingen:

  1. Oooh wat een leuk jurkje...Ik hoop dat deze reactie een keer lukt, ik kan al een hele tijd maar sporadich ergens een berichtje achter laten, ik raak er af en toe een beetje gefrustreerd van...man wat een problemen met dat blog..

    Mijn uitdaging ga ik net niet redden, maar dat vind Simoneannemone vast niet erg, ik zal het wel af hebben vanavond, maar niet geplaatst, dat zal wat later worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG. alle drie. de onderste heeft inderdaat een romantich prachtstofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke jurkjes van mooie stofjes.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn de jurkjes prachtig, fijn weekend lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke jurkjes heb je gemaakt zeg, vooral het eerste stoffie vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotje!!!Leuke stofjes ook. En dat ook allemaal tussen het helpen van mij door!
    Je ben echt een duizendpoot.
    Complimenten van mij.

    Zonnig weekend,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er allemaal weer prachtig uit, mooi gemaakt, je kleindochter zal er wel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stoffen heb je gebruikt en die modellen ook. Ik vind de eerste met de gehaakte hals ook echt super. Als ik ooit aan het naaien moet/ga dan ga ik jouw zeker om advies vragen.
    (heb je trouwens mijn envelop nog ontvangen?¿)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Thea,

    Wat schattig al die kleine jurkjes, leuk werk om te maken lijkt me, niet van die grote lappen op tafel ;)
    Fijn weekend, lekker nog even buiten zitten hoor!
    Groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jammer ik heb geen kleindochter,deze is mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soooo schicky-micky, bezaubernd und süß. Ach, man müsste noch mal 2 sein;-)
    Herzliche Grüße Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De jurkjes voor je kleinkind zijn heel mooi,das toch schattig hé. Ik heb ook problemen gehad om reacties door te sturen,hopelijk lukt het nu.Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thea jij bent een duizendpoot wat mooi!!!!IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige jurkjes en topje!!
    Je kleindochter is weer flink verwend... wat kan je trouwens verschrikkelijk netjes naaien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea,
    was für schöne Tops, sehr schön gemacht;) Die mag dein Enkelkind bestimmt sehr gerne;)LG und schönen Sonntag..... fahren gleich nach Venlo dort ist Stoffmarkt;))))LG Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Da hast du wieder wundervoll genäht und die kleine Maus freut sich ganz bestimmt so eine tolle Oma zu haben!
    LG
    sanny
    PS
    ist deine Tochter dieses Jahr auch wieder in Venlo und stellt Ihre Sachen dort aus?
    Dann sag mir doch früh genug bescheid, dann werde ich dich da besuchen kommen!!!
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige tuniekjes in vrolijke dessins.
    erg mooi gemaakt ook.
    en het zal haar zeker heel mooi staan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eu também amo costurar roupinhas para crianças.Amei seus vestidos.
    bjs de Fernanda from Brasil.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De beurs was super gezellig, maar heb niet veel verkocht helaas! Blijkbaar kwamen de meeste toch voor de scrapwinkel waar we dus stonden en zijn ze schijnbaar handig genoeg om het allemaal zelf te maken, helaas! Heb nog geen tijd om een logje te maken, komt morgen wel een keertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke vrolijke jurkjes heb je weer gemaakt, die zullen wel in de smaak zijn gevallen. Nog gefeliciteerd met je jarige blog, moet ik nog maar zien te halen.
    Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhhh...Thea wat een sneozige jurkjes..
    De stof is zo leuk, en het modelletje is super!
    Hier wordt je toch helemaal vrolijk van.

    Groetjes..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik geloof dat de challenge heet, 1 per maand??? hahaa, jij maakt er zoveel per maand, maar wat zal lara-lynn er weer super lief uitzien in deze jurkjes, geweldig thea!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥