maandag 5 september 2011

MOKKA TAARTJE


..........Ik zag laatst op een paar blogs gebakjes van kant voorbij komen........ontzettend leuk............en echt iets voor mij............ik maakte al een heleboel gebakjes ........ maar nu ook een klein mokkataartje ..... met echte koffieboontjes ...... ziet dat er niet lief uit ....... en ..... niet onbelangrijk ...... caloriearm ......... dus dik wordt je er niet van ........ Je snijd de vorm van je gebakje uit een dikke plak schuimrubber ............ dat gaat het beste met een mes .....daarna plak je er voerin of kant omheen ....zodat je het schuimrubber niet meer ziet .....dan begint het leuke werk ....... de aankleding van je taartje of gebakje ...... alles wordt er opgelijmd .......

....... Vor kurzem sah ich auf ein paar Blogs Gebäck passieren ......... sehr schön
.......... und genau was für mich .......... ich habe schön eine Menge Kuchen gemacht ....... und jetzt auch einem Mokka-Kuchen ..... ist das nicht nett ....... und nicht zuletzt ............ Kalorie frei ....... man wird davon nicht dick ........

.......... Recently I saw on a few blogs ......... pastries made off lace ...... very nice .......... just something for me .......... I have made ​​a lot of them cakes ....... but now I make a little mocha cake ..... is that not cute ....... and not least ............. calorie free ....... so you do not get fat ........


26 opmerkingen:

  1. krijg er wel honger van en dat is niet zo goed voor mijn dieet, dus dat ga ik maar niet maken! Heb al wel een strokrans gekocht, dus denk dat de schelpenkrans van de week tevoorschijn gaat komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat istie mooi geworden, zeg.
    Ik heb nog rondjes en ik heb nog stof en ik heb nog kant...ik heb alleen zo weinig plaats meer.
    Misschien wat opruimen voor een tijdje en dan nog wat gebakjes neerzetten?
    Ze zijn verdikke net echt en het staat zo fris en gezellig.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Thea,

    Wat een heerlijk gebak heb je gemaakt, enig idee. Ik heb het nog niet eerder gezien.
    Je setje van augustus is ook goed gelukt, mooi!!
    Fijne dag nog met de groetjes van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk taartje, je moet maar op het idee komen. Het is een echt Thea taartje. Is een leuke site. Ik had hem ook al gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea,

    na een afkik periode. Vandaag toch maar weer eens achter blogger plaats genomen. En ik zie dat je creativiteit niet gestopt is. Wat een leuke taartjes zijn het geworden. Je moet toch wel een hele gezellige oma zijn zo altijd maar in de weer. Met kleding en decoratie. Ook je tuin ziet er goed uit. Bij mij is de akev\bia een stevige plant geworden dus ik heb goede hoop dat hij volgend jaar weer terug komt. En dan voor mooie bloemen zorgt.

    Ik kom snel weer eens kijken.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea wat een super leuk en vooral lekker uitziend taartje heb je gemaakt, ik vind die van jou echt mooi,fijne week lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eindelijk een taartje waar je niet dik van wordt, heerlijk ik hou d'r van:-) Echt heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vreemd dat ik er wel honger van krijg als ik er naar kijk, glimlach.
    Ze zijn wel heel erg lief geworden.
    Leuk dat je mijn kettingen mooi vond, ze zijn 22 euro omgerekend.
    Fijne avond,
    Lieve groeten
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie mooi geworden Thea. Alleen jammer dat er geen calorien inzitten want ja daar ben ik dol op.
    Heerlijk om zo creatief bezig te zijn.
    ik wens je alvast welterusten en veel liefs. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea,

    Wat leuk is je taartje van kant geworden.
    Om zo je tanden in te zetten.

    Ik kom via Sonja seizoentje en zag je reactie.
    wat een mooi creatief blog heb je.

    groetjes van Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja erg leuk geworden , en je hebt gelijk je ziet ze overal verschijnen ... maar dat is eigenlijk wel geweldig want je word er niet dik van hahahaha... groetjes Viana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je taart ziet er heerlijk uit echt om in te bijten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eine leckere Torte, man möchte direkt reinbeissen :O)

    Ich wünsch Dir einen schönen Tag!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk taartje.
    Mooi gemaakt.
    Super idee.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er supermooi uit Thea! Zou er zo in willen bijten....haha, zullen we maar niet doen he? Daar is ie veel te mooi voor!
    Fijne dinsdag,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ben je toch creatief Thea, volgens mij staat je huis vol met van die mooie dingetjes.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Liebe Thea,
    dein Mokka-Kuchen sieht ja sooo toll aus! Gratuliere zu dieser schönen Kreation - ich bin wirklich begeistert!
    LG Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Om op te eten....mmm echt heel mooi gemaakt.Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat mooi... ben die link opgeslagen... vind het wel heel gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi is die geworden zeg! Heel erg leuk om te deon hè :)
    Ik denk dat het me nu eindelijk gelukt is om je mooie blog weer te gaan volgen,
    liefs, sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtig Thea, kopje groen thee erbij en je bent helemaal hot ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thea wat een heerlijke gebakjes..
    Ze zijn superleuk, en mooi afgewerkt zeg, met dat koffieboontje.

    Doegiessssssssssssssss..Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hmmmm dat ziet er lekker uit!

    groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. MMmmmm, als ik nu eens thee zet?? Wat een heerlijk taartje, laat mokka nu mijn lievelingstaart zijn.....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi hoi
    lekkkkkkker
    je zou er zo in gaan bijten

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Das Kissen ist einfach wunderschön♥. Eine tolle Ideen und super umgesetzt. Das werd ich mir merken. Man kann die Fotos bestimmt auch toll auf kleine Bärenkleidchen übertragen.
    Und Deine kleinen sehen zum Anbeißen aus.

    Alles Liebe aus dem Dorf
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥