donderdag 15 september 2011

DIT IS HERFST













29 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's..., maar ja dat zijn al jouw foto's! Ik wilde wel dat ik hier van die prachtige sfeerhoekjes in de tuin had..., ieder z'n ding hè.., ik laat gewoon andere dingen voorgaan. Maar als ik deze kunstwerkjes van jou zie, dan gaat het toch kriebelen!

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat laat je weer mooie foto's zien, de herfst vind ik prachtig met zijn overvloed aan kleuren en geuren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi tafereel Thea.
    Daar krijg je nu echt inspiratie van om ook te beginnen.
    Heel mooie foto's ook
    Lieve groetjes Carine
    Van blog Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh mooi jij bent buiten al aan de slag geweest!
    Ik ga vandaag een poging doen.
    Heerlijk winterheide halen en maar raak decoreren.
    Mijn petunias hangen er super zielig bij! ihihi
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige fotootjes. Je hebt er echt wat gezelligs en sfeervols van gemaakt.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohh wat heb jij buiten al een heerlijk herfstsfeertje!
    ik ga dit weekend ook maar even aan de slag, leuk!

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje Thea, wat heb je een heerlijk sfeertje in je tuin gemaakt en je heb er prachtige foto's van heel mooi ik krijg zin om ook aan de gang te gaan. Fijn weekend groetjes

    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tja de herfst heeft toch wel iets, heerlijk even genieten van je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Das sieht wieder mal sehr schön aus.Ja der Herbst ist eine sehr schöne Zeit und wenn Frau noch so schöne Fotos macht...super
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liebe Thea,
    ganz zauberhaft deine Herbst-deko!!

    Liebe Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi allemaal Thea.....fijn weekend...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. idd dit is echt herfst, wat heb je het prachtig ingericht. Het weer is ook heerlijk om nu weer lekker bezig te zijn in de tuin. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie foto,s heb je gemaakt.
    ik heb er weer van genoten om al dat moois te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie foto's, zij weerspiegelen de herfst op ons scherm.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is zeker mooie herfst een prachtig tafereel en weer mooie foto's van geschoten.

    Lieve Groetjes
    en een fijn weekend

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er goed uit, je bent er zo te zien helemaal klaar voor.

    Ikzelf probeer het nog even uit te stellen. Ik ben namelijk bang dat anders de zon en de warmte helemaal wegblijven van schrik. Maar vandaag is het een heerlijke nazomerdag.

    groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er mooi uit! Ik vind mos ook altijd zo leuk. Heb in de haast niet gezien dat je ook een winkeltje hebt! Leuk die cupcakejes!

    Fijn weekend,

    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige foto's helemaal herfst, super, hoe gaat het met je man???? Fijn weekend Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat weet jij toch steeds weer zo,n heerlijke sfeer te scheppen. Echt Thea.Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Helemaal! En de geuren die je ruikt als ik vooral 's-morgens fiet s naar mijn werk. Heerlijk.
    Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig!! De herfst is sowieso al mijn favoriete jaargetijde maar door het zien van jouw foto's krijg ik er nog meer zin in!!
    Ga straks eerst eens pompoenen kopen om bij de voordeur een leuk hoekje te maken!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een sfeervolle herfstfotos heb je daar gemaakt.Echt gezellig.

    Ja we hebben nog heerlijk weer.Maar voor morgen is ineens sneeuw aangezegd in de bergen.

    groet, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Was für eine wunderschöne Herbstdeco du gezaubert hast liebe Thea- herrlich :O) Hab noch einen schönen Sonntag und liebe Grüße Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Thea,

    Prachtige herfstsfeer foto's !
    Ik heb je getagt, kijk eens op mijn blog;-)

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig herfst sfeertje!
    Wonderschone foto's heb je er van gemaakt. Krijg gelijk zin om ook hoekjes te gaan maken.
    Bedankt voor de inspiratie!!!!
    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is herfst, dat is op veel blogs al duidelijk te zien. Mooie sfeerfoto's.
    Fijne week, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel inspirerende sfeer foto's Thea!!
    Ik krijg gelijk ook zin om mooie hoekjes te gaan maken.
    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ach meid, dat bewonder ik zo aan jou, jij maakt van ieder seizoen een prachtplaatje, ik neem me niet eens de moeite, ☺, super!! Liefs van mie die veel aan je denkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi hoi

    wat heerlijk he de herfst al die mooie kleuren.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥