donderdag 8 september 2011

BONTE NAZOMERKRANS



........... Zo aan het einde van de zomer staan er nog best wel wat bloemetjes in onze tuin ........... daarvan maakte ik deze krans ........ als basis nam ik een oasisring ........ ik heb hem helemaal volgestoken met wat ik op mijn tuinrondje tegenkwam ......... daarna heb ik nog even het paadje achter onze schutting gevolgd ....... daar kwam ik ook nog het een en ander tegen ....... zoals deze mini rozenbotteltjes ........ die staan er wel erg leuk bij..........

......... So am Ende des Sommers gibt es durchaus ein paar Blumen in unserem Garten .......... Für diesen schönen Kranz ....... als basis habe ich eine Oase Ring genommen ........

..........Ich habe im vollständig ausgefüllt mit was ich gefunden habe in meinem Garten runden .......... Dann habe ich nur den Weg hinter unserem Zaun gefolgt ........ und da habe ich diese kleinen Mini-Hagebutten gefunden ...... die passen sehr schön zusammen .........
...... So at the end of the summer ........ there are quite a few flowers in our garden ........... I made this wreath of them ....... at the base ...... I took an oasis ring ........ that I have completely filled with what I found in my garden round ......... Then I have just followed the path behind our fence ........ there I have a thing against ........ like these little mini rose hip ......... they will fit together very nice .........

28 opmerkingen:

  1. Wat een beauty Thea, hij is echt prachtig.
    Moet ook maar eens een rondje maken. Bedankt voor je leuke idee heel mooi.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig mooie krans, ja zo zie je maar dat je nog genoeg materialen uit de tuin kunt halen en leuk kunt gebruiken voor zo'n schitterende krans.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig heb je dat weer gemaakt, zo mooi die combinaties van de ( herfst) kleuren.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is PRACHTIG zo mag de herfst wel beginnen ;-D Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige krans Thea...en dat met alleen maar "restjes" uit de tuin...echt heel mooi!

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is zo mooi meid. Dit kun jij al geen ander!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is leuk geworden zeg!! mooie kleuren ook!
    en je kussen wat een schatje!!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtstuk heb je weer gemaakt.

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat ben jij hier goed in echt mooi de verdeling alles, echt een plaatje, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi wat en mooie krans heb je mooi gedaan groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo te zien heb ik heel wat gemist Thea. Allereerst gefeliciteerd met het huwelijk van Sandra en Hans èn met de doop van de kleinkinderen! Vind je kransen en kussen en naaiwerk allemaal mooi, maar dat weet je allang! Fijne avond, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuks heb je gefreubeld.

    fijne avond
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Thea,
    Heerlijk zomers, je krans. Het is altijd zo vrolijk en zo verrassend om kransen te maken. Bij mij ontstaan ze onder mijn handen en wijken vaak af van het originele plan dat ik in mijn hoofd had. Het is het materiaal en je eigen creativiteit dat het resultaat bepaald. Heb je hem in huis op een schaal, of hangen? Geen weer meer op de krans op je tuintafel te leggen.
    gezellig om je op mijn blog te lezen: ik had een fout getypt, het is een echinacea. Zeer de moeite waard deze Tomato Soup: Intratuin.
    Fijne avond,
    Jacoba

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeeeeeeeeeeel mooi Thea !! prachtig....liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige krans met al die mooie nazomerse materialen

    geniet er van
    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Der Kranz ist traumhaft schön. Vor allem die sanften Farben hast du schön zusammengestellt. Hoffentlich hält der Kranz noch lange.
    LG Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mag ik bij jou eens wat bloemen komen lenen vind deze krans zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige krans heb je gemaakt. Deze vind ik helemaal geweldig. Heerlijk zo'n tuin waar je uit kan plukken.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie krans, dat er nog zoveel te vinden is in de tuin!
    Ik heb vandaag ook een bloemstuk gestoken, zet het morgen op mijn blog.

    Heerlijk hoor bezig zijn met bloemen.
    lieve groet, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie krans, fijn hoor al die bloemen en bottels, ook al komen ze van achter het muurtje.
    Ik ben vandaag ook bezig geweest met bloemen uit mijn tuin.
    Zet het morgen op mijn blog.

    Lieve groet, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je maakt altijd de prachtigste creaties met bloemen Thea ik ben er echt een fan van...schitterende krans is dit weer in een prachtige kleurenkombinatie...heel mooi gedaan !!....fijn weekend...groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo is de herfst toch weer leuk. Prachtieg krans Thea.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  23. je blogs zijn heel mooi en de bloemenkrans ook.
    Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige krans Thea!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige krans Thea! Zoveel mooie kleuren nog in de tuin inderdaad, maar om zoiets er van te maken, dat gaat mij niet lukken...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥