woensdag 31 augustus 2011

UITDAGING AUGUSTUS



........... Al lang klaar ..... de kleding voor de uitdaging van Augustus .....
maar geen tijd om foto's te maken en te plaatsen ........Jaja...dat heb je als je in de Vut bent ...... Het is een jurk met vestje geworden ........ Het witte vestje is uit de Knip van April nr 11 ...... Ik maakte er een driekwart mouw van ........ voor de zomer vind ik dat leuker .........en de ruche heb ik vervangen door een bies ..... De jurk is uit de Knip van juni nr 22...... daar van maakte al eerder een proefmodel ...... en die bevalt me goed ..... draagt lekker ........
dus hier heb ik nu niks meer aan veranderd ........ Es war schon lange fertig.......das kleidung stück für die Herausforderung von August ......... aber ich hatte keine Zeit ........ um Bilder aufzunehmen und zum Posten ........... Es ist einem Kleid mit Jacke ......... Dass weiße Strickjackchen ist aus der Knip vom April geschnitten ...... Ich machte Dreiviertel-Ärmel ........ Ich denke ..... für den Sommer ist es besser ......... und den Volant ersetzte ich durch einen Ansturm ..... Das Kleid ist aus der Knip von Juni geschnitten ...... Ich machte Bereits Schon ein Probe Model ...... un der war gut ........... So hier brauchte ich jetzt nichts mehr zu ändern .........For the challenge of August was long bevor ready .......... but I hat no time to take pictures and posting it ............It's become a dress with a jacket ........ The white cardigan is cut from the Knip from April ...... I made it whit three-quarter sleeves ........ I like that more for the summer ........ The dress I made from ​​a prototype ....
I like it ...... now I dont have nothing to change ........

20 opmerkingen:

  1. Hoi Thea, wat heb ik hier veel posten gemist, ik krijg om de één of andere reden niet van alles een melding :((
    Maar ik heb even bijgelezen, wat hadden jullie een prachtig huwelijk/doopsel, leuk om het zo te combineren.En wat een creativiteit weer zeg! Die zeepslingers, wat een werk zal dat geweest zijn, zo leuk!
    En je krans vind ik suuuuuuupermooi!
    Het is vast een heerlijk dagje geweest :)
    Lieve groet,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooistofje, en volgens mij ga je er veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een pracht stelletje heb je gemaakt Thea! Knap hoor!
    Ik heb voor het eerst sinds jaren weer eens een ottobre gekocht. Zag allerlei leuke patronen en toen ging het toch weer kriebelen.
    Heb voor de kinderen zat genaaid, maar op de één of andere manier ging het, als ik wat voor mezelf naaide, altijd fout. Of te groot of te klein. En mijn lerares was niet van rijgen, dus echt goed kleren op maat maken heb ik nooit geleerd. Maar ik ga het toch maar weer eens wagen. Wie weet...
    Fijne week verder,
    groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stelletje en je stof is prachtig, knap dat je iedere maand iets nieuws maakt, dat zou mij niet lukken. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi

    Het ziet er prachtig uit, maar wat vindt ik de stof van de jurk mooi.
    Dat je iedere maand iets nieuws maakt dat is een uitdaging.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super sieht das aus..Jeden Monat was neues das ist ja super..
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke jurk met vestje heb je gemaakt voor de uitdaging.
    Stofje past precies bij het model van de jurk.

    Op naar de uitdaging van september:-)

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vind het een sjiek geheel leuk hoor!

    En wat zijn de gebakjes van Loesje? Zegt me niets, ik zal er maar niet aan beginnen watn ben op dieet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk setje zo. En een vestje is al echt nodig 's morgens en 's avonds vind ik. Mooi stofje. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de stof is ook zo mooi zeg.Ben je dit jaar niet op vakantie geweest? En wat zal Limburg mooi zijn om deze tijd zeg en met dit weer. Tenminste bij ons is het mooi en ik hou van die geuren. Ik mis de koeien. knuffel en fijn weekend. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi vestje geworden zeg. Ik heb hem ook een keer gemakt,maar dan met een brede bies. Ik ga hem ook nog eens op jouw manier maken!
    En een mooie stof heb je gebruikt voor je tuniek.
    Komt er nog een foto op model?
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi set is het geworden. Ook de stof met bloemen is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thea ich habe versucht Dir ein email zu senden,aber es kommt nicht an.
    Könntest Du mir eins senden?
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij kan ook alles! Leuk geworden hoor!

    Groeten van Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk stelletje.
    Mooi kleurtje stof voor de jurk.
    Je hebt het vast al een paar keer gedragen.
    Groetjes en jij ook alvast een fijn weekend. Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb me helemaal verlaat, zie al weer! Maar je hebt een mooie jurk met vest gemaakt!
    Ook je krans met schelpen in je volgende post (Lol) is weer erg creatief! Erg leuk trouwens dat je af en toe me me langs komt op mijn blog!
    Fijne week!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi Thea. Echt een prachtige jurk. Een patroon uit knip juni van dit jaar??

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥