zaterdag 6 augustus 2011

un KRENSKE


......... Onze blauwe regen ...... Wisteria ...... moest nodig gesnoeid worden ....... ik heb meteen maar van het snoeiafval een kransje geregen .......
afgewerkt met een strikje van kant .........ik bijf het leuk vinden om te doen ......
ze blijven best lang mooi ..... die kransjes ...... zolang je ze maar niet in het felle licht hangt ......

........ Der Blauregen ...... Glyzinien ...... in unserem garten brauchte
ernsthaft einen schnitt ....... Ich habe von das abfall einen kleinen Kranz geschnürt .......eins für eins aufgefädelt ....... und abgeschlossen mit einem Spitzen Bogen ......... es macht mir immer noch viel Spaß ...... Sie zu machen ........ und Sie bleiben ziemlich lange schön ....... naja ich meine nur .......... solange mann sie nicht in das helle Licht hängt jedenfalls ........



......... The wisteria in our backyard ....... was seriously needed a cut ..... I cut the leaves and made a wreath ​​of it ....... finished with a bow of lace .........it is still fun to do ...... they stay nice quite long ...... as long as you do not hang them in the sun .......

..... Dit is er nog eentje van vorig jaar ........ vaal van kleur is hij ..... dat wel ...... maar verder nog intact ....... hij hangt nog steeds op onze slaapkamer ........tegenover deze nieuwe ziet hij er niet uit ......... dies ist eine der ich im vergangenen Jahr gemacht habe ........ er ist blass ja ....... aber ansonsten ........ ist immer noch intakt ....... er hängt noch in unserem Schlafzimmer ........ this is one I made last year ........ he was pale but otherwise ...... he is still intact ....... still hanging on our bedroom .........





28 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige krans Thea! ook die van vorig jaar is nog erg mooi. Leuk dat je zolang plezier van kan hebben.
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind toch ook dat de oude nog wel iets heeft hoor.
    Erg leuk en dat van iets wat je vaak weg gooit. Super toch.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea,

    Leuk kransje.
    Ik kan me nog aan vorig jaar herinneren,dat je zoiets hebt gemaakt.
    En dat het zolang mee gaat,had ik niet gedacht.

    een gezellige zondag nog, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er prachtig uit..... maak je gaatjes in het blad of hoe doe je dat?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Thea ,na das ist ja eine Idee!!Das sind aufgefädelte Blätter??Sieht jedenfalls klasse aus !!LG Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie krans en de oude vind ik ook zo mooi.
    Zo heb je er lang plezier van.
    Ik ben wel erg nieuwsgierig hoe je dat doet.

    Met ijzerdraad?

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is erg mooi en zoiets moet je ook wel van snoeiafval doen ,erg gaan zoveel blaadjes in dat het wel erg duur zou worden als je er blad voor moet kopen. Met grote klimopbladeren gaat het ook goed

    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee zeg! Ziet er geweldig uit.
    Sjoon krenske!

    Groetjes!
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een prachtig kranske Thea. Ik ben gek nop zelfgemaakte kransen. Ik heb er ook erg veel gemaakt, nu heb ik geen tuin meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een effect!!!
    Jij bent dan ook geen weg gooier en weet van een blikje nog wel een kunstwerkje te maken.
    Wat heb je hier weer een beauty van een krans van gemaakt Thea.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het altijd zo leuk om te zien dat jij echt overal kransen van kunt maken en ik vind ook dat hij wel mooi indroogt.
    Ik heb het bonenzaad en de mooie kaart ontvangen hoor, ik bewaar ze inderdaad tot volgend jaar. Harstikke lief dat je ze wilde opsturen, fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk Thea. In een hoekje met grijze tinten zal het oudje ook mooi uitkomen.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wat een leukertje zeg, helemaal geregen zo te zien! Lijkt me ook mooi met klim op en dat heb ik dus zat, ga ik ook eens proberen, heg moet nodig gesnoeit worden(gaat nu niet gebeuren, eerst op vakantie hihi) maar dan ga ik het ook eens proberen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie krans en wat een leuk idee om de bladeren zo te gebruiken, die van vorig jaar is ook nog prachtig, fijne zondag verder, lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke blog ... en ook mozaiek zag ik dat doe ik zelf namelijk ook onder andere .....
    Ik ga je volgen hoor ... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een leuk idee weer! Als de bladeren gedroogd zijn is ie weer leuk als herfstkrans...
    Wij hebben ook een blauwe regen. Gesnoeid hoeft ie nog niet want hij is pas net (3weken!) uitgelopen hihi we dachten dat hij dood was nadat we hem van het voorjaar vrij laat verplaatst hadden. Gelukkig doet hij het weer vollop. Wat baalde ik dat hij niet uitliep!
    Maar nog maar even niet snoeien!
    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. bij mij moet ie ook nogis gesnoeid worden, maar denk je dat ik eraan denk om de bladeren te bewaren?? hahaa, nee dat laat ik aan jou over!! prachtig weer, beide exemplaren, ook die van vorig jaar, die stille kleuren zijn geweldig, fijne week en grusse van hiero

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HOI HOI

    Wat gaaf echt een super idee.
    Wat heb je toch een geweldig leuke blog mooi hoor.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gossie, da's wel een werk geweest denk ik.. Ziet er leuk uit zeg, en die oude van vorig jaar, ziet er ook nog goed uit, de blaadjes krimpen niet zoveel in natuurlijk omdat je ze zij een zij geregen hebt.

    Dank je wel voor het compliment op mijn jurk, en ik ben zo heel jong niet meer hoor!!! ik denk dat we 8-10 jaar schelen, ja wel eens leuk hé om iemand in 'het echt' te zien. Jij staat al regelmatig op de foto, maar heb jij dat ook wel , dat je je afvraagd hoe iemand er uit ziet...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja dat is een mooi krenske:-) Bezig als altijd. Heb ook heerlijk in je winkeltje gesnuffeld, wat heb je 'n leuke dingen! En heel goedkoop ook! Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig kransje en dan dat lieve kantje eraan helemaal geweldig. Maar wat ik ook heel leuk vind je vorige post met die papegaai op je bloemenvaas. Ik heb ze al eens eerder gezien weet niet meer waar maar ik vind ze zo mooi zou bijna zelf zo's struik aanschaffen.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige krans, en dat lekker van het snoei afval. Zo zie je maar veel dingen vallen te herbruiken.
    Wat vindt ik de papegaaienplant leuk zeg hadt er nog nooit van gehoord. Maar wat zijn het schatjes zo om te zien en ze maken geen rommel of herrie..

    Er valt heel wat bij te lezen
    en ideeen ja hoor die zijn er genoeg

    groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hay Thea,

    Meis wat heerlijk om na de vakantie hier effies bij je te buurten.
    En jij maakt zulke mooie kransen...maar deze vindt ik helemaal super...en hij droogt ook zo geweldig in.
    Inderdaad volgens mij kun jij van een baksteen nog iets moois maken...creatief duizendpootje.

    Wens je een heel fijn week-end,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi zoals jij overal een krans van weet te maken !
    Zo Thea en nu heb je een nieuwe en een nostalgische :)

    Geniet nog van je weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk idee! Die moet ik onthouden!
    Prettige Zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk idee, afval gebruiken en tot zo een mooi geheel komen! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥