maandag 29 augustus 2011

KRANS VOOR MIJ


.............. Nadat ik de bruidskrans voor mijn dochter gemaakt had...... waren er nog wat bloemen over ..... Daar heb ik dan de dag erna maar een krans voor mezelf van gemaakt ..... dat was zeker geen straf om te doen .......... goed gelukt was hij .........

........ Nach den ich der Hochzeit Kanz für meine Tochter gemacht hatte .......
waren eine Menge blumen über geblieben .......... Ich habe am nächsten Tag einem Kranz für mich da aus gemacht ..... Da habe ich dann einen Kranz für uns von gemacht ..... keine Strafe für mich .......... Er was sicherlich ganz gut gelungen..........

........After the bridal wreath for my daughter had made......... There were a bunch of flowers left ....... the next day I made ​​a wreath off it .......for myself .....
That was certainly not bad .......... He was also very successful .........

......... hij is zeker nog 2 weken mooi geweest ........ Er ist schön gewesen .........für sicherlich 2 Wochen
....... He's certainly been nice 2 weeks ..........

16 opmerkingen:

  1. Heel mooi Thea......prachtig !!...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een krans blijft bij mij toch altijd favouriet en deze is ook weer erg mooi.

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea, door onze vakantie hier en daar een blog-bericht gemist, maar jullie beleven feestelijke dagen. Mooie reportage van huwelijk, doopsel en bloemstukjes.
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi

    ja een krans is prachtig en als je hem kan laten drogen nog mooier. dan heb je er dubbel plezier van.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een krans met een feestelijk tintje.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Einfach nur wunderschön liebe Thea! So zart und fein sieht er aus!


    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hay Thea,

    Ja deze krans is supermooi!
    Die zachtroze roosjes met dat groen maakt het zo liefelijk en heerlijk romantisch.

    Meis...wens je een heerlijke dag,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat is hij mooi!!!
    Dara heb je zeker plezier van gehad!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie krans Thea!

    Groeten Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi en je hebt ook wel een krans verdiend. ❤ Marleen. DEKAKADO

    BeantwoordenVerwijderen
  11. groot gelijk dat je er nog eentje voor jezelf gemaakt hebt, het zijn zulke prachtige rozen!
    En ja ik weet wel hoor dat mijn kids me nog nodig hebben, het is meer dat het kinderlijke eraf is en dat ze je niet meer nodig hebben voor het echte moederlijke, denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel als je oudere kinderen hebt, ach we hebben het gisteren overleefd!
    Fijne woensdag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige krans weer, maar dat heb jij goed in de vingers.

    Groetjes
    en een fijne dag

    ESther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk je berichtje op mijn blog, idd beschuit met muisjes lekker.
    heb even bij gelezen,nog gefeliciteerd hoor, en wat een mooie foto's allemaal heb je gemaakt.

    gezellig je krans, echt genieten he,
    fijne dag
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea,

    Bedoel je de LInks Within widget? Ik heb daar bij mij nog nooit enige logica in gezien. Volgens mij is dat volledig willekeurig.

    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥