dinsdag 12 juli 2011

ZOMER


........ Een nieuwe generatie eekhoorns heeft het voederkastje ontdekt .......... Eine neue Generation von Eichhörnchen hat die krippe entdeckt ........... A new generation of squirrels has discovered the food box .........


...... De koolmezen hebben ontzettend hard gewerkt.......volgens mij zijn ze intussen aan vakantie toe ....... Die Kohlmeisen haben hart gearbeitet ....... sie haben jetzt einen Urlaub verdient ........ The great tits have been working hard ........

........... Clematis Multi Blue ............
....... Wat een schoonheid ....... de bloemen vallen op een gegeven moment wel af ....... maar het midden gedeelte van de bloem blijft nog lang aan de plant zitten ..........

.............. Dit logje heb ik even geleend van mijn tuinblog ............ NUMMER 66 ...... Door pc problemen kan ik niet aan mijn foto's ........ en wat is een nou een logje zonder foto's ........ Maar er word aan gewerkt ....... een nieuwe computer is besteld .......

26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's.... ik ga gauw op je andere blog kijken... ik ben dol op tuinen en planten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig gezicht de Eekhoorns en Koolmeesjes, heb je ze in de tuin? Schitterend!

    De Clematis heeft een mooie kleur.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Thea,zo leuk die eekhoorntjes en je bloemen pracht
    Zomergevoel,geniet er van

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig rondje door je tuin. Wat is er veel om van te genieten.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's heb je gemaakt, mijn tas staat klaar om naar de markt te gaan ;-D Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's. Het is niet erg om zo iets te lenen. Je pc is een ander verhaal.... succes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's hoor! Of ze nou geleend zijn van je andere blog of niet. Maar wel balen van je je PC.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat prachtig Thea!! ohh die eekhoorntjes.. geweldig!!
    en weet je dat ik helemaal niet wist dat je een tuinblog hebt, ik ga daar even lekker rondneuzen, ik ben gek op tuinen:)

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig die eekhoorntjes! Mooie foto's.

    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige fotos kan jij maken, Thea! Helemaal super. Ik zal gauw eens op je andere blog kan kijken voor nog meer moois.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo, stofje nr. 1 is voor jou, kan jij je adres nog eens even naar mij doorsturen? ik had het maar nu niet meer. neirtakkatrien@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's van de beestjes en de bloemekes !!
    Schoon gerief zo'n pc hé Thea maar hij moet wel werken uiteraard ! Pff..
    Ah nen nieuwe op komst, das beter .)

    Veel succes ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. woh wat een geweldig mooie foto's, en dan die eekhoorntjes, heb je die in je eigen tuin?
    fantastisch, ja hier kun je echt van genieten.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kunt zien dat je een goeie fotografe bent, super foto's Thea!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zeg die eekhoorntjes zo dichtbij!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto´s Thea, heerlijk om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto's Thea, jij kan dat zo mooi en weet exact het juiste moment te nemen.
    Lig jij de hele dag op je buik in de struiken hahahaha
    Ja meid zomer, maar hier vandaag ver te zoeken.
    Ik heb medelij met de mensen op de campings.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. helemaal waar ik heb genoten van je plaatjes, en inderdaad foto's daar zijn we dol op,ik hoop dat je pc het snel weer doet, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ja, foto's horen er toch altijd wel bij en vooral van die lieve foto's over eekhoorntjes en koolmeesjes.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is druk bij je in de tuin. En jij weet dat goed te fotografeen. Klassefoto's. Bedankt voor het meegenieten.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mensch Thea,

    ganz neidisch bin, A-Hörnchen und B-Hörnchen wie niedlich .. auch haben will ;O) Wir haben auch ganz viele Vögelchen in und unserem Garten, aber Eichhörnchen weit und breit nicht. Bitte mehr von diesen Bilder!
    LieberGRüße Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooh wat schattig zo'n eekhoorntje. Die zie je helaas niet in onze omgeving. Wij genieten er altijd van als we op vakantie zijn, en als we dan "bezoek" van die beestjes krijgen.
    Bij ons is er ook doordeweeks wel eens rommelmarkt. Het moest alleen niet morgen zijn in mijn blog maar vandaag.... Ik heb helaas alleen niet echt veel gescoord. Wat knopen en een borduurring, en twee oude kinderversjes boekjes.
    Een fijne avond nog,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  23. oh wat heerlijk die beestenboel zeg en echt leuk die eekhoorn zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja meis dit zijn de ultieme foto's...
    Werkelijk schitterend..!
    Dat eekhoorntje is superlief..en die kleuren van paarse bloem spat van het schempje af.

    Liefs......Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige collages van foto's Vooral die van de eekhoorntjes . Mijn dochter vindt ze ook prachtig , maar ja wie vindt dat niet.

    XO
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥