maandag 4 juli 2011

VLINDER


......... Voor kleindochter Lara-Lynn maakte ik deze jurk ..... de pas is gehaakt met katoenen garen ..... het stofje van de jurk heeft ze zelf uitgekozen ........
ik heb hem nagetekend van een jurkje dat ik een poos geleden voor haar kocht ......... eigenlijk vind ik hem wat aan de lange kant ...... maar haar mama vond het geen probleem ............ Ik ga de volgende toch iets korter maken ...... denk ik ........ of ze hem haar vlinderjurk gaat noemen ....... de jurk met de uiltjes noemt ze haar uilenjurk namelijk .....

..........Für Enkelin Lara Lynn habe Ich dieses Kleidchen genäht ...... Der Pass ist gehäkelt aus Baumwoll garn ..... der Stoff des Kleides hat sie
selbst wählen dürfen ........ Ich habe es kopiert nach einem Kleid ....... das ich für sie gekauft habe ....... eine Weile her ........ Eigentlich finde ich es ein bisschen an der langen Seite ....... Aber ihre Mama ..... meine tochter...... fand es kein Problem ............ob sie diesen kleid ihre Schmetterling Kleid nennen wird .......denn Das Kleid mit den Eulen .......nent sie ihr Eulen Kleid .........

........ For granddaughter Lara-Lynn I made this dress ..... The pass is crocheted with cotton yarn ..... the fabric of the dress hat she self-selected ........
I got it copied from a dress that I bought for her a while ago ......... actually I find it a bit on the long side ....... but her mother found it was not a problem ............ or she will call this dress her butterflydress .......
because The dress with the owls she calls her owls dress .........

26 opmerkingen:

  1. Nou ik vindt het een plaatje geworden hoor.
    Het haken ben je beslist niet verleerd. Wat een leuke kleurtjes zo bij elkaar

    Liefs
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ich finde das Kleid sehr,sehr schön geworden..Super
    Ja die Kissen sind gut sehr angekommen:))
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je jurkje prachtig geworden en die gehaakte rand, prachtig, leuke foto' 's
    Ga zo nog effen in je shoppie kijken, fijne week, lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie versie heb je er van gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat is weer erg leuk geworden en wat een schattig stel zo samen op de foto.

    Lieve groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ein sehr schönes Kleid mit gehäkelter Passe superschön und ganz bezaubernde Bilder;)) Liebe Grüße Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hartstikke leuk is dit zeg, kan me voorstellen dat ze er blij mee was! Leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig jurkje.... geweldig!!!
    Prachtige foto's ook

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke foto's weer Thea, Lara-Lynn boft toch maar met een oma die zulke mooie jurkjes kan maken! Fijne week, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It's a beautiful dress and I love the collar.
    Your grand-daughter has made a good choice of material.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou ze is er deftig mee, schattig die twee zo samen.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heey Thea,

    Tjeetje wat een snoezig jurkje heeft Lara-Lyn aan...zo apart gemaakt.
    En wat is je kleindochter een liefie zeg!
    Wat ben je een duizenpoot meis...jij kunt echt alles..

    En nog even een antwoord op je vraagje op mijn blog over de oude foto's..
    Ik zoek gewoon lekker op internet..en dan kom ik van alles tegen...zo gaaf vindt ik dat..

    Meis...ik wens je een mooie week..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige jurk en heerlijke, mooie kinderen. Plaatjes. Liefs, Marleen.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke jurk! Erg leuk zo met dat kraagje!

    En wat een lieve foto´s van die kleintjes samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig meisje in een mooie jurk, dat haarspeldje op haar voorhoofd, ;))
    Oma heeft haar best weer gedaan, met liefde denk ik.
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi jurkje...knap gedaan oma.....liefs Ria....xxx...fijne week !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schattige plaatjes..mooie kindjes, en wat een superlief jurkje!

    liefs Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig jurkje, Thea! Enne... zit hier de wokkel in verwerkt? Of heb ik wat gemist? Voor mij is het nog steeds een mysterie wat het is geworden!
    Fijne week!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. erg goed gelukt je jurk, hij staat haar prachtig. Wat is het toch een plaatje en dan haar broer die haar kust, mooiere foto's kan je toch niet wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi jurkje, mooie combinatie, gehaakt en gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi jurkje heb je gemaakt voor Lara Lynn ! Knap gedaan met de gehaakte boord eraan Thea !! En te lang ? Wacht, ze zal er rap 'ingegroeid' zijn ;)
    Prachtige foto's !

    Zalige dag nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattig jurkje voor een schattige kleindochter. Dat ie iets langer is, is toch niet erg? Kan ze m een poosje dragen.
    Leuke combinatie; haakwerk en stof. Goed idee.

    Wat betreft de gelpennen. Ik gebruik vanalles en nog wat.. maar ik denk dat die van de Hema voldoen voorlopig. Ik wil nog wel eens achter ander spul aan omdat je heel erg op moet passen dat het net vlekt en je werkt eigenlijk meteen op het hele vlak.
    Ga het eens proberen, t is leuk.
    Groetjes. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je bent met naald en draad inderdaad heel creatief.
    Ikke niet, maar dat geeft niet.
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog over dat zakhorloge (van Ter Stal) .
    Maar moet je eigenlijk ook een blik gooien ( niet te hard svp) op mijn balletschoentjes en mijn klompjes.
    Eigen idee, lang over gepiekerd.Maar zo lieffff, ben er erg trots op.
    http://aggiesfrutsels.blogspot.com/2011/06/balletschoentjes.html

    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig jurkje voor een prachtig meisje. Wat is ze al groot zeg. Weet nog dat je de eerste foto's plaatste.
    Gaat t weer goed met je kleinzoon? Ik had geprobeerd te reageren maar t lukte niet. Ik hoop dat t nu wel lukt. liefs en fijn weekend. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze rand bedoelde ik eigenlijk aan het jurkje,maar ik zie dat het een groot aantal posten terug is . Dus erg duidelijk was ik niet.
    Geen wonder dat er dan ?????? bij je rijzen
    XX
    esther

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥