zondag 31 juli 2011

UITDAGING JULI


Jaja .... nog voordat de ene uitdaging afgelopen was ........ had ik al weer een nieuwe aan genomen ...........
Saskia vroeg wie er zin had om mee te doen ....... 1 kledingstuk per maand te naaien ....... dat is een makkie .......... ware het niet ..... dat ik deze maand nog volop bezig was aan de uitdaging van Sancho ..... 7 kledingstukken in 14 dagen te naaien ...... misschien weten jullie nog dat ik het voor mezelf omgezet heb in 14 stuks of meer ........... en ja hoor .... dat is intussen gelukt ............ het zijn er zelfs 16 geworden ....... en ook het kledingstuk voor de maand Juli is af ...... Het is de jurk geworden uit de Knip van Juni 2011 ...... model nummer 22 ...... natuurlijk heb ik er een heleboel aan moeten veranderen ........ de mouwtjes en de pas heb ik iets korter gemaakt ...... de figuurnaad op de mouw heb ik niet alleen dieper maar ook een stuk langer moeten maken ........ de achterkant van de hals zat te hoog ..... en zo kan ik wel doorgaan ...... maar het eind van het liedje was toch een leuk resultaat ...... alleen de foto's knippen was even een probleem ...... ik had sowieso maar 2 dagen ...... en omdat we ook nog even een bezoek brachten aan onze vakantie vierende kids .... bleef er weinig tijd over ..... en met lamplicht dat werd niet zo'n succes ..... dus die voeg ik nog toe ......

........Jaja ..... bevor die eine Herausforderung zu einem erfolgreichen Abschluss gekommen ist ....... habe Ich bereits ein neues angenommen ...........
Saskia fragte wer mitmachen wil ....... ein Kleidungsstück im Monat nähen ..........das ist ein Kinderspiel ...... in diesem Monat war ich doch noch an der Herausforderung Sancho ..... 7 stück Kleider im 14 Tage zu nähen ...... Ich habe es umgesetzt in 14 Teile oder mehr ......... und ja .... es ist mir gelungen ............ es sind sogar 16 stück geworden ....... und auch das Teil für den Monat Juli ist fertig ..... es ist das Kleid aus Knip Juni 2011 ........ Modell Nummer 22 .......... natürlich habe ich eine Menge ändern müssen ....... aber das Ende des Liedes war ein wirklich gutes Ergebnis ...... nur die Fotos gab ein Problem ...... ich hatte sowieso nur zwei Tage ...... und weil wir gerade unseren kids im Urlaub besucht haben ......... hatte ich am tag keine Zeit ....... und dieich am abend machte waren nicht so erfolgreich ..... so ...... die werde ich noch hinzufügen ......

.........Yeah ...... before one challenge to a successful and has come ....... I've already made ​​a new one ...........
Saskia asked to make one piece of clota month ....... a garment sewing .......... it's a cinch if it were not ....... this month I was still working on the challenge of Sancho ..... 7 to 14 days to sew pieces of clothing ...... maybe you still know that I hade myself converted into 14 pieces or more ........ and yes .... it is now ............ it worked there turned 16 and yes I made it happen ....... it's even turned 16 ....... and also the piece of the month July is ready ......... It's become the the dress of the KNIP June 2011....... model number 22 ......... of course I have a lot to change about it........ but the end of the song was a really good result ...... just cut the photos even was a problem ...... I had only two days ...... and because we have just visited our vacationing kids ...... leave no time ....... and the lights were not so successful ..... so I'm going Add a little later ......
**************************************************************************************
........... Dit was de jurk voor de uitdaging van Juli ......... nu ga ik foto's maken van de rest de uitdaging van Sancho ...... van de 16 kledingstukken die ik gemaakt heb ............ vijf stuks liet ik al zien dus nog 11 te gaan ...... ppfff .....

21 opmerkingen:

  1. Yess het is je gelukt en wel 14 stuks pfffff
    Ben benieuwd naar de foto's

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi!! Prachtig stofje! Ik vind dat je het model heel mooi veranderd hebt, ziet er echt helemaal super uit!

    En ja, ik zou wel willen, mee doen met deze uitdaging (ik denk dat ik daar heeel veel van kan leren) Maar ik heb zo weinig tijd. Misschien dat ik stiekem op de ´achtergrond´ mee doe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie !!...liefs fijne week van mij...xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Thea. Heel mooi stofje. Zou ik gelijk kopen (lol).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi jurkje geworden Thea...
    Elke maand iets maken wat een grappig idee.
    Geen probleem voor jou denk ik.....

    Groet van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er vrolijk uit en het model ook van het jurkje.
    Afgelopen week heb ik de Burda en Knip gekocht, daar stonden ook leuke patronen in om te maken.
    Maar dat bewaar ik voor de korte dagen, want hier in en rond het huis moet nog heel wat gebeuren.

    Elke maand wat maken is een leuke uitdaging.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemachtig Thea, waar ben je aan begonnen en je hebt het nog gered ook. Gefeliciteerd. Je kan zo een heel naaiatelier openen. Leuke jurk zeg en ik zie dat de knippatronen nog steeds niet je van het zijn. Ik kon er vroeger geen weg mee, er moest teveel veranderd worden.
    Fijne week nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk jurkje en knap iedere maand 1 werkstuk, zou ik niet kunnen voel de druk nu al ;-D lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. meid, je moet die dingen gaan verkopen, wat ben jij een naaiwonder (alweer) geweldig deze stof ook, staat je vast prachtig. Nou meid, ik neem mijn hoed voor je af. geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt niet stilgezeten, poeh, dat red ik nooit zoveel kledingstukken in 14 dagen.....
    Dat zijn er hooguit 1 à 2, je jurk ziet er prachtig uit, jammer dat je hem niet aan hebt op de foto.
    Vergeet je niet vakantie te vieren??
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjonge Thea, ik heb bewondering voor je hoor! Al zoveel gemaakt, en deze jurk ziet er ook weer prachtig uit!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke jurk heb je gemaakt!
    Mooi fleurig stofje heb je gebruikt.

    Ik heb een nieuwe blog erbij gemaakt waar ik alle foto's zet van de Uitdaging.
    Ik zet je jurk er meteen bij!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. was ein schönes Kleid, so schön luftig!! Ich mag das wunderbare Blumenmuster! Und Du warst sehr fleißig!!
    Ich wünsche Dir eine schöne und sonnige Woche
    ganz liebe Grüße
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is heel leuk. Zo loopt je kast wel lekker vol. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goeie god, wat een kledingstukken heb jij moeten maken, maar goed dat het altijd zulk slecht weer was...

    Je jurkje is erg leuk, mooi stofje, ik ben aan het augustuskledingstuk begonnen, maar dat schiet niet erg meer op met die mooie dagen, dan moeten er weer buitenklusjes geklaard worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie jurk! Veertien kledingstukken in 15 dagen? Je bent een tovenaar met de naaimachine volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een mooi jurk gemaakt ben benieuwd naar je andere creacties

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi jurkje....ben jaloers
    Want ik ben dol op een verhoogde taille ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thea je bent me d'er eentje hoor :)
    Zulke uitdaging aangaan en er nog meer maken, wauw !
    Mooie jurk ist geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat goed zeg zoveel kledingstukken!
    Ik zal er binnenkort ook weer eens aan beginnen, maar dan niet zoveel!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi Thea,

    bedankt voor je felicitatie en reactie op mijn vraag!

    groetjes Marlie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥