woensdag 27 juli 2011

PAPAVER




13 opmerkingen:

  1. Liebe Teha, wunderbare Aufnahmen hast Du von dem Mohn gemacht! Eine herrliche Blume, die ich sehr mag, in allen Farben :O) Leider hab ich davon noch keine im Garten *seufz*

    Ich wünsch Dir einen schönen sonnigen Tag !
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende foto's Thea, maar ik vind je shirtjes zo leuk. En wat een leuke bloemstofjes. Zien er heerlijk uit, daar heb je vast veel plezier van. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Papavers blijven mooi...hier zijn ze al weken uitgebloeid, jammer dat ze altijd maar zo kort meegaan.
    En wat heb je veeeel tuniekjes gemaakt..stuk voor stuk leukerds.
    En dank je voor de tip van het band aan broekspijpen zetten met de locker, weet je dat ik daar gewoon NIET aan gedacht heb zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwwww........mooi !!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mega mooie foto's weer thea.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuuuwww Thea Prachtig geven deze ook zaad?? Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleur heeft die papaver Thea!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Thea, wat een ongelooflijk mooie bloem.
    Dat zoiets gewoon bestaat.
    Ik heb de onderste foto als bureau achtergrond op mijn PC gezet, dat zegt dan genoeg denk ik.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige fotos heb je gemaakt.Ben ook gek op papavers.
    Hier bij ons heb ik deze kleur nog nooit gezien

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Du hast wunderschönen Mohn in deinem Garten. Vor allem die Blüten mit den zerfransten Rändern gefallen mir sehr.
    LG Anette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥