zondag 24 juli 2011

NOG EEN ZOMERKRANS


..... Nou ja zomer ............. ondanks de aanhoudende regen is het hier toch nog zomer ..... in huis dan ....... dat komt door deze frisse krans op onze tafel .......

.......Nun ja Sommer ............. Trotz der anhaltenden regen ist es noch immer Sommer hier ..... das heist auf unseren Tisch .........

........ Well .......... although the summer rain ....... Here is it still summer ..... that's because of this fresh wreath on our table .......

........... Ik heb alweer een nieuwe rand gehaakt ....... om aan een jurkje te naaien ..... het is ook zo leuk om te doen ........ Ich habe noch eine Kante gehäkelt ...... Ich möchte es an einen Kleid nähen ......... I've already hooked a new edge ...... I want to sew it on a dress ..........

........... Ook heb ik de uitdaging van Sancho aangenomen ......Ik ben wel geen lid van dat forum ....... maar dat zal niet uitmaken lijkt me zo ........ Naai 7 stuks kleding in 14 dagen ..... Al is dat voor mij geen echte uitdaging .........
ik heb het daarom anders gedaan 14 stuks of meer in 14 dagen ........
dat klinkt beter.....Ik ben vrijdag de 15 begonnen dus heb nog enkele dagen te gaan.........dit jurkje was nummer 1.......

......... Ich habe auch die Herausforderung von Sancho angenommen ........
um 7 Stück Kleider zu nähen in 14 Tagen ..... Obwohl es für mich keine wirkliche Herausforderung ist .........deswegen mache
ich es anders........ so werden 14 Stück oder mehr in 14 Tagen gemacht bei mir ........ das klingt besser oder ....... Ich begann Freitag der 15........ so habe ich jetzt noch ein paar Tage zu gehen ......... dieses Kleidchen war die Nummer 1 ........... .......... I also accepted the challenge of Sancho ........sewing 7 pieces of clothes in 14 days ...... Although its not realy a challenge for me .........
I have done it differently ....... so I will made 14 pieces or more in 14 days ........ that sounds better ........ I started Friday the 15th so have a few days to go ....... this little dress was number 1.............

25 opmerkingen:

  1. Wat is je krans weer mooi ,gezellig hoor met dit sombere weer.Wat ben je toch een bezige bij,en nu deze uitdaging!!Ben heel nieuwsgierig wat je allemaal gaat maken.
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige krans Thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi weer meis......liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige krans is dit zeg, lekker fris en fruitig! Ja we moeten er zelf maar wat van maken hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie krans en succes met de uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige krans !

    Go go go Thea ! .... Je maakt me curieus met je uitdaging :)

    Veel naaiplezier nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat een mooie krans Thea, als je shoppie onverhoopt niet meer loopt kun je nog bloemiste worden.
    De gehaakte rand is ook leuk ben benieuwd wat voor jurkje er van maakt.
    Succes met je uitdaging, gaat vast lukken.
    groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke krans!! Veel succes met de uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt triestig dit weer, er gaat deze week verbetering in komen dus afwachten en uitkijken naar de zon!
    Ik vind je krans heel zomers aanvoelen mooi gedaan hoor, leuke haakwerkjes.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig...daar word ik vrolijk van !
    Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thea wat maak je toch altijd wonderschone bloemstukken en kransen, schitterend.

    Haakkraag en jurkje zijn ook erg leuk geworden.

    Ga je dat echt doen 14 stuks kleding naaien in 14 dagen, vind het heel knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Guten Morgen Thea,
    wunderschön ist Dein Sommerkranz. Ich bin wirklich begeistert, was Du für tolle Sachen machst. Es ist alles, egal ob gehäkelt, genählt, gesteckt, gebunden ... superschön. Auch Deine Fotos sind immer eine Augenweide.
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige krans. Ik heb de uitdaging ook voor mezelf gedaan en kwam tot 10 stuks in 14 dagen. Maar ik kan nog niet alles laten zien, want er zit spul bij voor mijn nieuwe collectie en die staat nog niet online. De haaktop is bij mij favoriet om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dein Kranz sieht wunderbar aus. Und dieses Kleidchen, einfach zum verlieben. Für mich wäre eins schon eine Herausforderung. ;-)
    Du bist eben eine Kleider-Näh-Queen.
    Herzliche Grüße Janet
    P.S. bei uns scheint heute schon mal wieder die Sonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een mooie krans, en wat is je hortensia al mooi aan het kleuren uit eigen tuin?
    Bij mij zijn ze nog niet zo mooi. Maar met de echte zomer is het slecht gesteld het regend hier alweer. En gister leek het wel herfst.
    Niks aan te doen het zal toch wel een keer weer mooi worden. Succes met je uitdaging.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie krans en gelukkig ook weer beter weer. Lijkt meteen heel anders, dan denk je ook weer aan zomerjurkjes. Mooie rand heb je gemaakt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Thea,

    bedankt voor je reactie. Ja inderdaad bloggen zonder foto's is niks aan en onpersoonlijke foto's ook niet. Je moet er juist een beetje van jezelf in leggen. Maar ja het is niet anders.
    Ik blijf gewoon lekker met je meelezen en af en toe een reactie plaatsen.
    En de Akebia, die staat stevig met zijn voeten in de grond dus ik heb goede hoop dat hij de winter doorkomt. Dat is dan in ieder geval een blijvende herinering aan mijn blog jaar.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie krans Thea, staat altijd fleurig in huis,

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jouw handjes liggen nooit stil he Thea:) wat heb je weer veel moois gemaakt, de kleuren van je gehaakte randje passen precies bij de kleuren van de krans:)
    en wat lees ik nou maak je iedere dag een kledingstuk?? succes!! wel leuk met dit weer!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie krans. En voor mij zou 4 kledingstukken in 14 dagen al een hele grote uitdaging zijn, dus succes met elke dag een kledingstuk te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is hier al dagen regen Thea, ik moet met laarzen de tuin in want op schoenen heb ik natte voeten zo erg is het hier. Ik vind je rand erg leuk. Ik heb laatst een rondje gehaakt zou er een kussen van maken, allen ik meerderde te veel op het einde dus hij werd wat flotterig. Heb hem toen in de behangplaksel gedaan om een kom heen. Toen een aantal dagen laten drogen. Nu is het een leuk mandje met een krul rand. Alleen ik had waarschijnlijk beter stijfsel kunnen gebruiken dan was hij harder geworden. Dus dat overweeg ik nog wel om te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi hoor de krans,zomer gevoel
    Vandaag was het een heel stuk beter

    pfff 7 kledingstukken om de dag 1
    Meis succes ermee...ik liever niet meer

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, wat een ontzettende bezige bij.
    Geweldig blog, mooie creaties.
    Succes met je 14 kledingstukken.
    En nog bedankt voor je berichtje op mijn blog.

    Groetjes, Gonny

    Ps. wat betreft het maken van een pop, een aanrader. Zo leuk om te doen en geweldig voor je kleinkinderen om mee te spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is hier weer even zomer door het zien van je prachtige krans.
    Je gehaakte rand vind ik ook erg mooi geworden en het geeft gelijk een heel ander effect aan een kledingstuk.
    Succes met je uitdaging!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Thea,

    Oooh wat een prachtige krans weer.
    En je bent ook aan het haken geslagen zoals ik zie.Mooie spulletjes maak je hoor

    groetjes uit de "natte bergen", Lilly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥