dinsdag 26 juli 2011

EVEN DOORWERKEN

........Verder met de uitdaging van Sancho.........met de nummers 2 t/m 5......

........ Dit tricot stofje kocht ik op de blog van een van jullie ......geen idee bij wie ....... het is een eenvoudige tuniek geworden ........ zonder poespas ..... met korte mouw en ronde hals ....... en afgewerkt aan de hals met een zelfgemaakte biasband van dezelfde stof ........Ich kaufte mir diesen Stoff auf dem Blog von einer von euch ........ keine Ahnung mehr wer es war ....... eine einfache Tunika ist es geworden .......... mit kurzen Ärmeln und eine Runden hals ....... den fertig wurde mit einem hausgemachten Schrägband aus der gleichen Substanz ...... I bought this fabric on the blog of one of you ...........I made a straight knit tunic of it ...... with short sleeves and round neck ....... finished at the neck with a homemade bias tape of the same fabric .....

......... Dit is model nr 4 uit de Knip van Mei 2009 ...... een proefmodel ...... ik heb er dagen aan gewerkt ...... en uiteindelijk heb ik het een maat kleiner gemaakt ........ er zit elastiek aan hals en mouw ..... en een nepsluiting met 4 knoopjes ......... Dies ist das Modell Nr 4 aus dem Knip Mai 2009 ........ Ich habe tagenlang daran gearbeitet ........ die Passform wollte aber nicht
...... und schließlich habe ich eine kleinere Größe gemacht ........ Es ist elastisch an Hals und Ärmel ....... Und eine gefälschte Schließung mit 4 knöpfe ....... This is model No 4 from the Knip May 2009 ........ I'm working day and nihgt on it ...... and eventually I made it ​​a size smaller ........ there is elastic on neck and sleeve ...... and a fake closure with four buttons ..........

......... Deze is hetzelfde gemaakt als de eerste ....... ook van een tricot stofje .......heerlijk rekbaar .....een rits is niet nodig .....De zoom en mouw werk ik altijd af met een dubbele naald ...... Dies ist aus das gleiche Modell gemacht ....... wie den erste Tunica ...... This one is the same as the first ....... I made ​​it of a knitted fabric .......

........... Dit model heeft een pasje voor en achter ...... en is aan de hals weer afgewerkt met biasband van hetzelfde stof ..... het rok gedeelte van het voorpand is een klein beetje gerimpeld ...........Dieses Modell verfügt über einen Pass vorn und hinten ...... ohne Reißverschluss ........ den Hals ist wieder fertig gemacht mit Schrägband aus dem gleichen Stoff ..... Der Rock Teil ist ein wenig zerknittert am Pass genäht ............This model has a pass front and without zipper ......... the neck again finished with bias tape of the same fabric ..... The skirt portion of the front is a little wrinkled ....... The skirt is a little wrinkled at the front sewn ............

26 opmerkingen:

  1. Het lijkt alsof je zo uit een modeblad stapt, Thea! Het ziet er superleuk uit..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij bent lekker bezig, leuke stofjes en ze staan je allemaal mooi. Ik heb vroeger alles zelf gemaakt maar nu maak ik nooit meer iets voor mezelf of de kids. Ik heb zelfs mijn opleiding coupeuse en costumiere maar doe er niets meer mee. Maar als ik dit dan weer zie, mijn complimenten.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is het echt weer om lekker achter je naaimachine te zitten ,zet hem op .

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Thea wat zijn ze leuk.Geweldig om zoveel leuke dingen te kunnen maken.
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Thea,
    die Tunikas sind alle ganz wunderbar auch die Schnitte sind sehr schön würden mir auch gefallen, so mag ich es auch;))) Liebe Grüße Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je tunieken zien er fantastisch uit , je staat er beeldig mee.
    Mijn complimenten Thea !

    Ik ga je nu gerust laten want je moet nog verder werken hé ;)

    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij kunt ook alles hè!!! Super leuke stofjes heb je gebruikt. Misschien ooit nog eens een modellen carrière als de vingertjes niet meer willen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai, ik ben jaloers. Leuke stofjes, beeldig modelletje ook. Ik hoop op nog een uurtje vanavond verder te kunnen werken aan de uitdaging, want het is er nog niet van gekomen ...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan meid !! staat je goed.....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liebe Thea
    ich habe es doch gewusst, dass Dein Tag mehr als 24 Stunden hat!
    Tolle Tuniken hast Du genäht. Am besten gefällst Du mir in Nr. 3.
    Die Farben sind so wunderbar fröhlich!
    Liebe Grüße
    ute

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thea ze staan je alle vier super goed. Fijn dat je dat zelf kunt maken.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw prachtig allemaal en wat heb je hard gewerkt zeg. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zozo flink ijverug geweest!!!
    Mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk model Thea en de stofjes maken het nog leuker. Staat altijd leuk die losse modelletjes. Die heb ik ook het liefste. IK naai al een hele tijd niet meer, alleen quilten, maar soms heb ik er wel weer eens zin in als ik die leuke makkelijke modelletjs zie. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jemig Thea wat ben je actief geweest. Ziet er super uit zeg wat je gemaakt hebt, erg mooi allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo! Jij bent echt druk geweest!! Heerlijk op je nieuwe artelier zeker :-)
    Mooie tuniekjes zijn het geworden, die trek je ook makkelijk aan denk ik, lekker als je niet weet wat je aan zal trekken (heb ik nog wel is last van...)
    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat leuk je tuniekjes Thea...en wat staan ze prachtig ...ze zullen zeker heerlijk zitten...ik kan geen favoriet prikken...de stofjes zijn allemaal leuk...klnap gedaan!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow Thea! Jij bent druk bezig geweest! Ze zien er stuk voor stuk geweldig uit! En van die mooie en vrolijke stofjes! Ze lijken me heerlijk zitten...

    Leuk gedaan met die kleine fotoreportagetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Whow, ik ben stinkend jaloers op al je leuke tuniekjes, wat goed en wat mooi. Fijn hoor als je dit allemaal zelf kan, als ik het zo ziet dan krijg ik ook weer zin om te beginnen.

    Klasse!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een nijvere bij ben je toch! Je tunieken zijn hartstikke leuk geworden! Liefs Leonie die baaaaalt vande prutzomer. Maarja, wie niet?:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. zo jij kunt voorlopig wel vooruit met deze leuke creaties:)

    succes met de rest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. jeetje wat ben jij toch een naaiwonder hé/ (hihi) meid, wat een werk en wat leuk je bent ook een echt model hoor, leuke foto's, ik vind die zachte kleuren, je toch wel erg mooi staan hoor. lieve groeten van mie,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. moet wel lachen om je modereportage, vind de collage's erg leuk! En alle dingen die je gemaakt hebt staan je goed hoor, leuke stofjes ook, echt crea thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je leuke shirts gemaakt, altijd handig voor in de zomer en zeker nu het weer er tussenin hangt. Het patroon van de donkerblauwe heb ik ook wel eens gebruikt, vond het lekker shirtjes geworden. Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie tuniekjes heb je gemaakt. Je schiet zo goed op met de uitdaging van Sancho!
    Je kledingkast is zo weer lekker gevuld.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo jij bent druk geweest.
    Knap gemaakt en ze staan en je erg leuk.

    De foto's hier boven zijn prachtig.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥