zondag 26 juni 2011

WOKKEL


............ Rarara .... wat gaat dit worden ............ iemand een idee ....... ik ga er maar een raadplaatje van maken ......... Wie het weet mag het zeggen......... de foto is niet al te scherp ......... ik ben er niet zo goed in ...... met een hand iets vasthouden en met de andere een foto knippen ............

......... Rarara .... was wird dass ............hat vielleicht jemand eine Idee ....... Ich mache ein Wettbewerb davon ......... Das Bild ist leider nicht ganz scharf ........ da bin ich eben nicht so gut ..... die eine hand hält etwas fest und die andere macht ein bild davon .........

......... what will be it ............ has someone any idea .......I make a contest of it ......... The picture is not very clear ........
I am not so good ..... with one hand holding something ........
while the other makes a picture of it .............

23 opmerkingen:

  1. Ha Thea,
    Volgens mij gaat dat een bloem worden. Ik ben benieuwd........
    Gaat het al wat beter met je kleinzoon??? Ik hoop het, ik wens hem in ieder geval veel beterschap.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. uuuh misschien een rand voor een rokje?¿ Ben door jouw ook weer begonnen met haken. Het is gewoon verslavend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen idéé wat dit gaat worden. Maar jou kennende vast iets heel leuks!
    Fijne week en succes met je wokkel!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MIschien een klein poppensjaaltje Thea?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfff moeilijk hoor ,een bloem misschien??
    Ben benieuwd wat het word.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea,

    ik wilde je niet so lang laten wachten....lach


    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. denk ook een sjaaltje, of een slinger!!!

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk een sjaaltje, Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lieve Thea ik kom net bij C........vandaan nu weet ik wat je aan het haken bent. Prachtig. Zonnige dag morgen. Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ??????????? ein Schal??
    Ich kann auch keine tollen Fotos machen wenn eine Hand etwas festhält und ich mit der anderen die Kamera bedienen muss ;o)
    Wie geht es Rick????

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Iets voor op kleding te zetten? :p

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, ik ga ook voor een "luchtig" sjaaltje.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Misschien het begin van een sjaal met veel van deze roezels?
    Fijne week Thea,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het word iets moois want jij maakt alleen maar mooie dingen....hihihih!!....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een eigenwijs slingerke!! Hoe gaat het met je kleinzoon?
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. geen idee, het eerst dat in mij opkwam, was een bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik gok op een gehaaktje sjaal waar je steeds meer steken in een zelfde gaatje zet zodat hij gaat........mmm "wokkelen" ?
    Ben benieuwd,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha ha ja het kan van alles zijn een toefje slagroom??of en gedraaide bovenrand voor aan je top:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik denk dat het een gehaakte roos wordt.
    Groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank je wel voor je lieve woorden. Zo bijzonder om te zien hoe blogwereld met je meeleeft als het even tegen zit…

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik denk dat dit het begin is van een sjaal.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  22. bedankt voor je berichtje en zo had ik dus dit berichtje gemist. wordt het een sjaaltje . Geen idee. Nu is de ene dochter beter heb ik de andere ziek. Wondroos. had er nog nooit van gehoord. Nu dus wel , jammer genoeg

    Ja de hartjes zijn cadeau gedaan. Ze vondt ze erg leuk.
    Ja het is net zoiets als chemage. Dit heet alleen decopatch en wordt peplakt met vliegerpapier. scheur en plakwerk dus.

    Een fijne week toegewenst ben benieuwd wanneer je laat weten wat er van het wokkeltje is geworden

    Liefs
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥