woensdag 8 juni 2011

WOENSDAG......gehaktdag ?



.......... ECHT NIET!!! .........
...... Vroeger ja ........ toen was het Woensdag altijd gehaktdag .......... Wie is er niet mee groot geworden ......... ik niet dus ........... ik ben nog steeds klein ........ Tegenwoordig is het op woensdag bloemendag ........ in ieder geval bij de bloggers ....... Leuk toch .......Trouwens ..... ik zie liever een mooi bloemetje dan een gehaktbal ........

........ Nicht wirklich....... Früher ja ........ dann war Mittwoch hackfleistag ........ Wer ist da nicht mit aufgewachsen .......... Heute ist Mittwoch Blumen Tag ......... was die Blogger so alles machen ....... schön nicht.......

.......... NOT REALLY!......... Yes ........in the past it was Wednesday meat balls day ......... Who does not become great white it ......... Today is Wednesday flowers day ........ what the bloggers all get ready .......... fun anyway .......

28 opmerkingen:

  1. Heerlijk en jij maakt er wel weer iets extra bijzonders van je met prachtige foto's. Liefs, Marleen.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik zie ook liever pioenrozen Thea, heel mooi!!
    alhoewel een gehaktbal is ook wel heel lekker haha.. maar om te zien heb ik toch veel liever bloemen!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi, bij ons is woensdag choc dag. Dat is de enige dag dat wij chocolade of choco eten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooohhhh, wat een mooie pioenrozen...en wat die gehaktballen betreft...hier is het woensdag frietdag met af en toe een balletje uit de jus erbij, haha.

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meid wat heb je een prachtige bloemen staan!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn je foto's van je pioenen prachtig zeg mooie roze ik vind ze super. Fijne dag groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig !! En vééél mooier dan een bal gehakt ;) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha ha, ik ben ook niet groot geworden met woensdag gehaktdag, wel groot, maar niet met gehakt want dat moet/lust ik niet..
    Mooi bloemetje heb je staan!!!

    En koud!!!! vind je ???? het was hier maandag en dinsdag van dat vieze klamme warme weer, waardoor je zweet zonder iets te doen, vandaag is het lekker fris..goei weer om de hagen te knippen, en ik moet nogal wat meters dus, vanavond weer een stuk, want nu waait het weer te hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie ook liever deze roze pioenballen eh bloemen dan gehaktballen........al zijn ze wel erg lekker ......die gehaktballen hahaha.

    fijne woendag ,groetjes Romkje,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liebe Thea,
    deine Pfingstrosen sind wunderschön.
    Ich danke dir für die tollen Bilder.
    Liebe Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Thea,
    Deine Pfingstrosen sind ein Traum und die Collagen sind wirklich gelungen.
    Duftet denn Deine Pfingstrose auch? Das wäre dann wirklich die Krönung.
    Hab noch einen schönen Tag
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jaaaaa liever bloemen dan gehakt, vind je foto's super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een bosje bloemen is mooi om te zien maar een zelfgemaakte gehaktbal ( die van "vroeger") vind ik nog stees wel heel lekker.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie bloemen !! .....ik kan geen bloem meer zien...pffffff...wat een dag.....en nu ??....genieten !! liefs fijne avond van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geef mij maar bloemen en laat die gehaktbal maar zitten. Je foto's zijn echt prachtig.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach Thea,
    Laat ik op dit moment liever Cantharellen eten dan komkommers. Maar straks uit eigen tuin, durf ik dit ook wel aan. Overigens, zoek en eet ik deze paddestoelen al 20 jaar hier. En ik loop nog steeds springlevend in de rondte.
    Prachtige pioenen, overigens. Wel moet ik wennen aan de realiteit. Bij ons zijn ze helaas al twee weken uitgebloeid, ik wist niet dat het zoveel scheelde. Een groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ze zijn zo mooi he, prachtig hoor Thea je foto collage.

    fijne avond
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En gelijk heb je Thea ,ik zie ook liever zo'n mooie bos Pioenen en wat zijn ze prachtig.En ach die gehaktbal komt wel op een andere dag haha.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je foto's zijn prachtig, het lijkt inderdaad wel bloemendag. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thea...je pioenen zijn prachtig.
    En je bewerking ervan is subliem!

    Liefs..Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja Thea je slaat de spijker op de kop!
    Van deze twee berenkindjes vond ik het zo jammer, ze stonden zo liefjes saampjes op een oude kist...
    Je voelde het goed aan meis...je gaat me een beetje leren kennen geloof ik hihihihi..

    Truste voor straks..Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hihi wat een leuk verhaaltje! Prachtige pioenrozen, ik ben er dol op! Soms ruiken ze ook zo lekker he, deze ook?

    Ik heb er op het moment ook staan, licht en donkerroze.

    Leuk hoor, die bloemetjes op woensdag in blogland!

    Groet,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Liebe Teha, sooooo wundershcöne Blumenbilder hast Du da gemacht! Da lacht das Herz :O) Hast Du die Blumen im Garten? Das ist doch eine Paeonie ( Pfingstrose), oder?

    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag!!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat en Prachtige Bloemen!!!
    Oma maakte wel de leckerste gehackballen, maar ik kan me niet herinneren dat het altijd op woensdag was ;-)
    Bij mijn is de blog wereld in moment wat rustiger, net het verlovingsfeest van mijn oudste dochter geviert, heel gezellig met onze familie en zijn familie en heel weekend hier bij onz.
    Heb je al de B&B gezien? anders gauw kijken op bb.caroandline.de :-)
    Groetjes uit Duitsland
    P.S. Ik sta ook op http://www.erfgoedlogies.nl/menu-search_options-lng-nl.html

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige pioenrozen Thea, komen ze uit eigen tuin. Ik zie ook liever een bloem dan een gehaktbal ;) hoewel ik liever andersom eet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik zie ook leiver bloemen en zekr deze schitterende pioenrozen, het zijn mijn lievelingsbloemen :) Sorry Thea maar ik kan alleen anoniem reageren anders lukt het me niet om een reactie achter tye laten.
    Ik heb het tigtig keer geprobeerd en dit lukt wel :)
    Groetjes Corina (viltcreaties)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hahaa, gek mens, bij ons was de woensdag knokkendag ☺ hihi, maare geef mij maar jou bloemen das iedere eker weer genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥