donderdag 9 juni 2011

LAVENDER BLUES




............ Het is volgens mij al een eeuw geleden dat ik voor het laatst een krans gemaakt heb ........... en dat kan natuurlijk helemaal niet ........ voor iemand die de kransenkwien genoemd word ....... hihihihi .......... vandaag plukte ik wat lavendel ........ en heb er een kransje van gedraaid ............gewoon om een ring van draad ....... vorig jaar maakte ik een hart van het blad van de lavendel ......het ruikt heerlijk ..... en terwijl ik de foto's aan het maken was .......
kwam ik weer op een ander idee ......... heel leuk volgens mij .........
ik zal het aan jullie laten zien als het af is ..........



....... Ich denke ...... es war schon vor einem Jahrhundert dass ich der letzten Kranz gemacht habe ........... und es kan natürlich gar nicht so sein ........
für jemanden der die kransen queen genannt wird ....... hihihihi .......... Heute nahm ich etwas Lavendel ........ und ich habe davon einen Kranz gedreht ............ es riecht ganz gut ........ und während ich davon Bilder machte .......stieß Ich auf eine andere Idee ......... sehr nett .........Ich werde es euch zeigen ...... wenn es fertig ist ..........

...... I think it is already a century since I last made ​​a wreath ........
Not done for someone who called the queen off the wreaths ....... hihihihi .......... Today I picked some lavender ........ and I have twisted a wreath of it ........... it smells so nice ........

......... And while I was making some pictures ....... I came across another idea ......... very nice I think ......... I will show it to you when it is finished ..........

28 opmerkingen:

  1. Wat mooi Thea !! Heb je het om een ring van draad gedraaid ??
    Ook eens proberen ........maar dan moet ik eerst lavendel zien te krijgen.

    alvast een fijn weekend,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Wil ik ook weer gaan maken, goed idee!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi geworden, leuk hè? En het ruikt ook nog lekker!

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Thea, ist das schöööööööön!
    Ich liebe Lavendel! Das hast Du toll gemacht!

    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Abend!
    ♥ Ganz liebe Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi kransenkwien ;-D wat heb je weer een mooie krans gemaakt, zal inderdaad lekker ruiken.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Achhh Thea wat mooi weer!!~...prachtigggg...liefs fijne avond van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat wil ik ook wel eens proberen vind het zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi geworden, je zult wel behoorlijk wat lavendel in de tuin hebben..Als je aan lavendel denkt kan je het al bijna ruiken, laat staan als je zo'n krans in huis hebt liggen. gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O Thea wat is ie prachtig geworden echt super mooi. En die mooie op kleur strik erbij helemaal geweldig.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kransje Thea, en het strikje maakt het helemaal af! Heb je van de lavendel eerst kleine bosjes gemaakt? Was nog even voor je naar de nieuwe Gamma, maar helaas hadden ze niet het bedoelde plakplastic. Fijn weekend gewenst Thea,
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Thea, wat zal dat heerlijk fris ruiken, en wat ziet dat er super gezellig uit.
    Je bent dus druk met je idee bezig, maar je maakt ons wel nieuwsgierig zo hoor.
    Toe................... ligt eens een tipje van de lavendelsluier op!!!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ruik de krans helemaal hier !!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ruik het bijna hier, vind het zo'n lekkere geur! Is erg leuk geworden joh, het kussen eronder vind ik ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Opeens ruik ik lavendel. Hoe kan dat nou.;-)
    Wat een prachtkrans en zo mooi op dat mooie witte kussen. Groetjes,Marleen.❤❤❤ :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er heel mooi uit.
    Prachtige foto zo op dat mooie kussen.
    Ben benieuwd wat je nog maakte.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie lavendelkransen heb je gemaakt.
    Ik vind de lavendel ook zo mooi diep van kleur. Echt prachtig!!!
    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie krans met lavendel en de mooie strik erbij maakt het af Thea.
    Heeft een beetje van een vlinder weg. Maar das mijn verbeelding zeker ;)

    Fijne weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ow wa ziet dat er leuk uit!!
    Hoe maak je dat vast als ik vargen mag...
    heb laast 2 metalen kleren hangers gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wunderschöner Kranz!! Der Lavendel duftet bis hierher.... Bin gespannt welche Idee dir beim Kranzbinden gekommen ist.
    Ganz liebe Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik kan de krans bijna ruiken. Staat ook zo mooi bij die prachtige kussens.
    Fijn weekend en groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend zeg. Als je toch eens een winkeltje bij mij in de buurt had. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Thea,had je mijn antwoord nog gelezen ?

    Lavendel heerlijk,ik heb ook al een kransje voor de slaapkamer gemaakt,ga het straks plaatsen

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi lieve Thea,
    je kransje is mooi !! Erg mooi !
    Bedankt voor je lieve berichtje..Ik was erg blij.
    Je ziet er geweldig uit. Ik hou van je foto ;o)

    De ogen houd niet van de Computer.Vervolgens heb ik erg veel pijn en nog veel meer.Dus ik ben heel weinig online
    Ik hoop dat in een paar weken voorbij is...

    Van hartje wens ik je een fijn weekend.
    Een dikke knuffeltje
    van Swaantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wunderschön...ich habe auch vor ein paar tagen die letzten lavendelbüsche eingetaopft...ich liebe den duft, wenn mann mit der hand entlangstreicht...und gestern habe ich ein ganzes feld mit lavendel gesehen...da hätte ich mich am liebsten reingelegt..
    lg
    und ein gaaaanz tolles creatives wochenende.
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Thea...wat supermooi dat lavendelkransje op dat lieve brocante kussen...wauw!!!
    Dit is echt een plaatje wat je zo in een tijdschrift kunt tegenkomen...prachtig!

    Fijne pinksterdagen...Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Liebe Thea ,der Kranz ist wunderschön .Er wirkt auf dem weißen Kissen einfach toll.Schöne Pfingsten wünscht dir Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oh de kranskwien is weer op dreef, geweldig meid, dit ook weer, ik ruik ze tot hier ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥