woensdag 15 juni 2011

NIET VERLEERD



........... Een paar weken geleden kreeg ik een mail van dochter Wendy ...... kijk eens Mam ...... dit vind ik leuk ....... is dat soms haakwerk ..... dan wil ik dat ook wel leren ......... Dus ik maar eerst eens wat garen besteld via internet ............ en al heel even stiekum geoefend ...... het is ook al zo lang geleden ............ in December ben ik ook al eens begonnen met een paar bloemetjes te haken ...... maar daar ben ik toen niet mee verder gegaan ........... maar nee ........ verleerd ben ik het nog niet ............ dus kom maar op ............ wanneer heb je tijd .........
ze was gisteren jarig ......... ik noem geen leeftijd ....... maar ze is van 1973............... deze kaart maakte ik voor haar ......

............. Vor ein paar Wochen erhielt ich eine Email von meine Tochter Wendy ......... schau mal Mamma .......Ich finde dies schön ....... ist dass gehäkelt vielleicht ..... dass möchte ich auch lernen ......... geht das .......
..... Also habe ich schnell garn über das Internet bestellt ............ und heimlich etwas trainiert ...... den es ist so lange her ............ Im Dezember habe ich auch einmal angefangen ein paar Blumen zu häkeln ...... aber ich bin damit nicht weiter gegangen ........... und nein ........ ich habe es nicht vergessen ...........Ich kann es noch .........
so Wendy wenn du Zeit hast ........wir können anfangen ......... gestern hatte sie
Geburtstag ......... Ich erwähne nicht wie alt sie is ....... Aber sie wurde in 1973 geboren ............ Diese Karte habe ich für sie gemacht.........

........A few weeks ago I received an email from my daughter Wendy ....... Look Mom ....... I like this .......... is that sometimes crocheted ..... I want to learn it also .......... So I'll ordered a little bit thread via Internet ......... and trained a little ...... it is so long ago ...........last December I also once started a few flowers to crochet ...... but I did not take continued ........... but no ...... I have not forgotten ......... so come on if you have time ........ yesterday it was her birthday ....... O no ..... I mention no age ....... but she was born in 1973 ....... this card I made for her .........

24 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochter nog dan! Ja waar is de tijd gebleven dat wij gordijntjes haakten? Jij ook?

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Huhu Thea,
    das wird bestimmt ein wunderbares Mutter-Tochter-Projekt. Viel Spaß und viel Erfolg Euch beiden und nachträglich alles Gute zum Geburtstag für das Töchterlein.
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte Thea met jullie dochter. Mooie kaart heb je gemaakt. Het haken.....leuk. Leuk ook dat ze het wil leren.Je bent vast een fijne "juf". Liefs, Marleen.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent het inderdaad nog niet verleerd hoor, leuke kleuren :-)Mocht je een gemakkelijk bloemetje willen haken, ik heb een héél eenvoudig patroontje op mijn blogje staan, is echt easy.
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je dochter, leuke bolletjes heb je daar, ik ben van de week ook met zulke vierkantjes begonnen. Veel plezier met haken, Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je dochter het wil leren hoor. Ikzelf ben namiddag ook begonnen aan een lapjes deken. Heb al 4 lapjes klaar. Leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Thea, gefeliciteerd met je dochter. Grappig jou dochter wil haken leren en mijn dochter wil borduren leren! Zelf heb ik net een heel oud boekje besteld om bloemen te haken. Grappig dat jij daar ook mee bezig bent. Veel haak plezier en groetjes,Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met je dochtre. Ik volg haar blog ook (zo ben ik hier gekomen...) en nu weet ik gelijk hoe ze eruit ziet... Pracht meid heb je.
    Ik ben heel benieuwd wat je allemaal gaat maken..
    Ik heb het een half jaar terug ook opgepakt, ik leerde het toen ik 11 was, maar was het een heel eind verleerd via youtube heb ik het me eigen weer terug aan geleerd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé Thea, gefeliciteerd met je dochter!! En leuk dat je weer aan het haken bent geslagen. Schijnt verslavend te zijn, dus pás op ;) Je hangertjes zijn binnen en we vinden ze leuk hoor! Hier verkopen ze die kleur niet, gék toch?? Maar nog bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je Dochter .Haken ben ik geen ster in helaas .Vind ik wel eens jammer als ik al die mooie haakwerken zie .
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. proficiat met je jarige dochter en wat een leuke kleurtjes meid, tja we zijn vd oude stempel he, van het haaktijdperk. Zo meid, take care, tot wiederschnitzel hier. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Huhu Thea,
    das ist eine feine Sache!
    Aus meiner Familie war niemand besonders handwerksbegabt oder auch nur willens ...
    alles mühsam selbst rausgefunden.
    Wie schön, wenn eine Tochte eine liebe Mam hat, die ihr hilft!

    Liebe Grüße ♥
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is net als fietsen, dat verleer je ook nooit! Enne nog proficiat hoor, maar goed dat ik slecht in rekenen ben *kuch* hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog gefeliciteerd met je dochter. Leuk dat je ook aan de haak bent gegaan. Welk garen gebruik je?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met Wendy's verjaardag Thea.
    Wat een bofkont om zo een moeder te hebben, die zo een vraag niet 2 x laat stellen.
    Hup, uit de veren en haken met die hap!!!
    Heerlijk, en wat een nostalgisch werkje, hadden wij vroeger niet van die hesjes met die gehaakte vierkantjes?
    Knuffels en haak ze, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je dochter, ook nog een erg mooie dochter :):)
    leuke kaart heb je gemaakt, die zal ze niet bij het oud papier doen...
    En nee Thea haken verleer je niet, dat is net fietsen...en wij hebben dat ook nog heeel veeeel moeten doen op school, tegenwoordig leren ze dat niet meer volgens mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je dochter. Heerlijk dat haken, kijk maar uit ik vind het verslavend.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo, liebe Thea,
    auf meinem Kurz-Trip durch die unendlichen Weiten husch ich ganz rasch bei Dir rein...bin im Moment viel im Garten und anderswo und genieße...

    hach, bist Du auch im Granny-Fieber?, ich liebe Grannys und kann nicht genug davon bekommen...
    Dein Granny ist ganz bezaubernd schön!!

    liebe Grüße schickt Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Wendy !
    Toffe kaart heb je voor haar gemaakt Thea !
    Plezant hé dat haken !

    Mooie foto's van je kleindochtertje.

    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog Van Harte.

    Leuke kleurtjes.
    Volgens mij verleer je het ook nooit.
    Veel succes met je nieuwe verslaving.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Wendy. En ik wens je een heel fijn week-end, bezige bij als altijd:-) Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd Thea met de verjaardag van je dochter en dat je er maar lang getuige mag zijn van vele gezonde jaren na deze...kleine kinderen worden groot hè?!...en nee...zo haken verleer je ook niet...even opfruissen misschien..maar dat ziet er heel goed uit zo...mooie kleurtjes....pas op ...het is "verslavend"voor je het weet heb je een deken....of een mooi kussen...of allebei...groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een late felicitatie voor je dochter, Thea. Heerlijk, frisse en vrolijke kleuren gebruik je!
    Een gezellige zondagavond nog, genieten van de regen op de ruiten xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Thea, ja waar zouden we zonder onze hobby's zijn :-D Julie ook een fijne week hopelijk met wat zon, lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥