maandag 16 mei 2011

TURQUOISE KETTING


......... Turquoise vind ik een echte zomerkleur......denk maar aan zon zee strand.......leuk als je een bruin kleurtje hebt.......staat erg leuk bij het blauw/turquoise tuniekje dat ik laatst maakte.....ik gebruikte een kapittel sluiting aan de achterkant........samen met aparte glaskralen is het een mooie zomerketting geworden........In combinatie met wit staat Turquoise ook super mooi........

......... Türkis finde ich schon einen echten Sommer Farbe ...... Man denke nur an Sonne ... Meer und Strand ....... Schön auch wenn du eine Braune Haut ....
bekommen hast .......
Ist sehr schön mit dem blau / türkis Tunika ....... die ich vor kurzem genäht habe ..... Ich habe einen Knebelverschluss auf dem Rücken gemacht........ Mit separatem Glasperlen ist eine schöne Sommer Halskette geworden ........ mit Türkis Weiß kombiniert ist sie auch sehr schön .........

....... Turquoise is a real summer color for me ....... just think ......... Sun sea and beach ....... nice if you've got a brown tint ....... is very nice with the blue / turquoise tunic that I recently did ..... I used a toggle clasp on the back ....... with separate glass beads is a lovely summer necklace .......... Combined with White ..... Turquoise is also very nice .........

25 opmerkingen:

  1. Prachtig. Een van mijn lievelingskleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Thea,
    die Kette ist wunderschön! Am besten gefällt mir ja diese Herzperle mit dem Röschen darauf. Die ist einfach zauberhaft.
    Bei Dir gibt es ja unglaublich viel Neues zu bewundern. Da werde ich sicher eine Weile brauchen, bis ich alles nach meiner Unfreiwilligen Pause nachgelesen habe.
    Viel freude an der Kette
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OH wat mooi. Naast Roze hihi is turquoise mijn favo kleur voor sieraden. Idd heel mooi met een bruine huid en witte kleding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan! ´k Heb er nét toevallig óók een gemaakt. Ook van turquoise, voor iemand waar ik morgen heen ga voor een workshop.. ( 'k hoop dat ze dit ff niet leest..).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik turquoise de mooiste kleur vind. Prachtige ketting. Ik dacht dat je op vakantie was maar dat is dus niet het geval. ik wens je een fijne week toe. Liefs. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor die kleuren
    Krijg zin aan de zomer en de zee
    Prachtig
    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige ketting!
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Kette ist sehr schön..
    Ich habe dein Nähzimmer noch bewundert...Wauw super
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig deze is heel mooi gelukt.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben het helemaal met je eens Thea. turkoise is een prachtige kleur, en er zitten hele mooie kralen tussen.
    Een aanrader hoor...het papieren rozen maken bij Janny, het was zo leuk..een nieuwe verslaving erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie ketting zeg en prachtig die kleuren, wat je zelf al zegt echte zomer kleuren. Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. indeed indeed, I ,love turquise too. ☺ meid prachtig en weer wat geleerd, weet nu wat kapittel sluiting is ☺ liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is erg mooi......wat een prachtige kleur !!.....liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is 1 van de kleuren die ik altijd mooi vind of het nu zomer of winter is.
    Prachtig om te zien.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gemaakt Thea, turquoise is ook een van mijn favoriete zomerkleuren! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooi!! het is altijd een speciale kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze is PRACHTIg en wat een mooie kralen heb je gebruikt. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ontzettend mooie ketting.Ook echt mijn kleurtjes!Groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oooooooooh wat een mooie ketting! Ik ben helemaal gek van turqoise. Heel mooi, en inderdaad heel zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig mooie ketting.
    En ja de kleur is helemaal super.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beeldschoon Thea. Zou mij ook leuk staan bij die witte kleren :-) Liefs, hartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die Kette ist wunderschön liebe Thea!

    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Thea,

    de ketting is echt heel erg mooi.Wat voor een leuke kleur.

    En ik zie je hebt en erg leuke dag met jenny een en vriendin gehad...leuk voor je


    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥