dinsdag 31 mei 2011

NIET STOREN.......



......... Ik ben er even niet ......... want als ik aan zo'n dikke pil begin heb ik even nergens meer aandacht voor ....... alleen nog voor mijn boek ........
dat snap je ......... het is nummer zes in deze serie ..........
de andere vijf heb ik al verschillende malen gelezen ........ ik blijf ze mooi vinden ........ Dus laat me maar even ........ ik amuseer me wel terwijl het buiten regent ........

........ Ich bin nicht hier ......... wenn ich so ein dickes Buch beginnen ..... konzentriere ich mich nur hier auf und weiter nichts mehr ....... es ist dass Nummer 6 in dieser Serie .......... die anderen 5 habe ich schon mehrmals gelesen ....... Ich mag sie immer noch

........ I am not here ......... when I start such a thick book ...... I focus on here and nothing else ....... only for my book ......... you know that it is number six in this series .......... the other five I've read several times ..... I still like them

20 opmerkingen:

  1. Ssssttttt Ik ben al weg.Ik zou willen dat ik zoveel geduld had om te lezen.Heel veel lees plezier!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn zeker dikke pillen! Ik kan het me helemaal voorstellen hoor ... Geniet van je boek!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet ervan, vandaag kan je zelfs lekker buiten zitten lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet !!...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker lezen en heerlijk ontspannen. Het zonnetje schijnt lekker met je boek naar buiten.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sssstt Hier wordt heerlijk gelezen. Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh ik ga gelijk om het boek!! ik heb ze ook alle vijf! oohhhhh ik ben er de komende tijd ook niet!!
    Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met Ayla!!
    GENIETEN!!!!
    fijne tijd
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ken de serie ook, dusssssssssssss meid enjoy!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh heerlijk hé, om zo helemaal weg te duiken in een boek!
    Geniet ervan, maar gelukig schijnt de zon, dus dat wordt heerlijk buiten lezen in een ligstoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liebe Thea,
    darf ich Dich für einen Augenblick von Deinem Schmöcker wegziehen? Eine liebe Freundin von mir hat ein Blogproblem und da Du mir bei meinem Problem so prima helfen konntest, frag ichmal nach, ob Du auch dafür ene Lösung weisst.

    Sie kann keine neuen Posts veröffentlichen, sie werden immer nur als Entwurf gespeichert, aber nicht veröffentlicht.

    Ich wünsch Dir einen schönen Feiertag.
    Bei uns radeln hier unendliche viele Männergrüppchen vorbei ;O) natürlich mit einem Anhänger, in dem ein Kistchen BIer steht.

    Liebe Grüße Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel lees plezier.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea, ja echt fijn als je een beetje voorraad hebt, dan kun je nog wat ´spelen´ met wat je wil maken. Héérlijk!

    En ja, Marian is mijn moeder. Wel erg leuk hoor, zo´n creatieve moeder, ik word er helemaal door aangestoken hahah.

    Is je boek al uit? Lees je veel? Ik ben echt een lezer, lekker eventjes in een andere wereld...

    Groet,
    Kim

    04 juni, 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is nu wel erg mooi weer hoor, maar buiten lezen is ook fijn. Dank je wel voor je berichtje, leuke tip ook dat kartelrandje!
    Fijn weekend! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha ha, REGENT waar????
    Hier nog steeds niets in ieder geval.
    Fijn hé lezen, doe ik ook graag, maar heb niet zoveel tijd, maar ik ben nu ook weer begonnen in een boek,
    Eentje die ik voor moederdag gekregen heb, het gaat over een zigeuner jongetjes leven, erg mooi boek moet ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hay Thea,

    Heerlijk lekker een boek lezen, en wegdromen naar een andere wereld..

    Meiske wil je hartelijk bedanken voor je lieve krabbeltje..

    Wens je veel leesplezier...liefs..Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ssssssssssssssssssst.......... Liefs.❤ Geplakt.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. marjolein vh pl07 juni, 2011

    Via zoonlief kreeg ik ook dit boek te leen, maar ik laat het even tot de zomervakantie in de caravan liggen !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooo dat zijn zulke heerlijke boeken! Dan ben je helemaal van de wereld. Volgens mij heb ik er drie van gelezen. Goed idee van je, heerlijk relaxend. Leuk hè dat Herma op bezoek was. Ja ik heb gemerkt dat je de laatste tijd weinig op bezoek komt maar dat is toch helemaal niet erg? Ik ben zelf ook niet zo'n trouwe bezoekster, meestal te druk met een heleboel andere dingen:-) Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥