vrijdag 27 mei 2011

MOZAIEKSCHERVEN BESTELD


....... Ik bestelde bij Milly's Crea en Deco webshop voor mozaiek wat leuke spullen om te mozaieken ........ Deze glasnuggets bijvoorbeeld ..... ze zijn heel grappig en ook de prijs is heel erg leuk ..........

.......... Ook bestelde ik een kilo Mosa scherven ......... vrolijke kleurtjes zitten erin ..... ze zijn bedoeld voor mijn nieuwe projekt ....... het word een tafeltje met rozen of bloemen erop ......... en dan is een beetje kleur wel erg leuk .......dacht ik zo......

.... Dan kocht ik nog een kilo scherven van verschillende merken ...... waarom daar dan zulke dikke stukken witte scherven tussen moeten zitten is mij niet helemaal duidelijk ........ je kunt ze qua dikte zeker niet bij elkaar gebruiken ....... of is dat om de kilo vol te maken ...... zonde hoor ....... nu weet ik wel dat het op de foto altijd veel mooier overkomt als in werkelijkheid ...... maar toch ......

........... Verder bestelde ik nog een paar aanbiedingen van tegels op kleur ....... groen blauw en oranje ....... maar dan krijg je dus welgeteld telkens 1 tegel in die kleur en voor de rest zitten in ieder pakket steeds dezelfde tegels ........ Ik dacht op de foto's te zien dat er een klein kleurverschil in zat ...... ook zaten er in ieder pakket 2 stuks lichte blauwe tegels die een stuk dikker zijn ........ dus daar heb ik er nu 6 van ........ de kleur is leuk ......... maar onbruikbaar bij dit projekt doordat ze zo dik zijn ........... dus deels tevreden en deels teleurgesteld ........ of komt het omdat ik een leek ben op het gebied van mozaieken........en ligt het aan mij .......... Natuurlijk heb ik ze even gemaild en verteld waarom ik tevreden was en ook weer niet ....... Och ik heb er in ieder geval weer mee geleerd ......... de volgende keer ga ik het beslist anders aanpakken ........

......... Ich bestellte bei Milly's einige nette Dinge zu Mosaiken ........ Diese Glas-Nuggets Beispiel ............ sehr schön und der Preis ist sehr nett .......
Auch ließ ich mir ein Kilo Mosa Scherben Senden ......... schöne Farben sind darin ...... mein neues Projekt soll ein kleine Tisch mit Rosen oder Blumen werden ......... und dann ist ein wenig Farbe sehr schön ...... so dachte ich mir ........

........ I ordered at Milly's some neat stuff to mosaics ........ example These glass nuggets ........ very nice and the price is very very pretty ........ I also ordered a kilo Mosa pieces ......... nice colors are in it ..... My new project is gonna be a table with roses or flowers ......... and then a little color is very nice ....... so I thought .........

27 opmerkingen:

  1. jammer dat je veel mozaiek niet zal kunnen gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat het niet helemaal naar je zin is, daar kun je zo van balen dan, als je je er op had verheugd. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker heel jammer dat het niet is wat je hoopte.
    Ik vind het ook lastig iets van internet te bestellen. Ik zie het liever met eigen ogen real live.
    Wel succes met je tafel.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes met je mozaiek project, jammer van de onbruikbare tegens en zo, balen hè?
    Ik ken het gevoel ...
    Fijn weekend, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is zeker vreemd, inderdaad vast om de zak te vullen, jammer ik kocht altijd hele tegels van hetzelfde merk, ben benieuwd wat hè gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie hobby is dat ...., de kleuren en ht materiaal spreken me echt aan!
    In je vorige berichtje zag ik die prachtige vlinders.., oh ik zou er zo maar een hobby bij kunnen krijgen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer als je bestelling niet is wat je er van verwacht he. Dat is dus waarom ik niet vaak via internet bestel ik wil de dingen zien voelen en vergelijken en dat kan niet. Maar ik hoop dat je project evengoed word wat je wil. Heel veel succes en we komen het eindresultaat vast nog wel te zien.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer zeg dat je toch niet helemaal goed voorgelicht bent. Dat is natuurlijk ook een leuk maniertje van de verkopers om van alles af te komen. Mijn schoonmoeder mozaïekt ook en die haalt alles bij de kringloop, ze heeft potten vol met kleurtjes. Ook dan is niet alles geschikt omdat borden van die randen onderaan hebben maar ze haalt er toch heel wat scherven uit. Ik ben benieuwd naar je werkstuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer internet blijft een gok. Maar het zijn wel erg leuke kleurtjes. Een mooi geheel. Een vriendin van mij doet ook veel mozaiek en die koopt de tegeltjes bij de bouwmarkt. Ik weet dat je bij Hornbach ook per tegel kunt kopen in bepaalde kleuren. En lekker aan de prijs.
    Veel succes en ik ben erg benieuwd naar je tafeltje.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hee meid, tip van mie, ik ging bij mensen aankloppen die aan het verbouwen waren of ik mijn emmertje mocht vullen met de resten van het uitkappen, en dat mocht altijd!! En bij bouwmarkten krijg je de kapotte tegels mee, dus ook proberen, is nl gratis ☺ Enne grote bouwondernemingen daar kun je je ook aanmelden en krijgt de gebroken tegels maar ja, tgw allemaal in wit he hahaa, ik heb mijn rozen tafeltjes zelfs met antieke tegels bekleed, leuk zo die kleuren dussssssssssssss heerlijk meid!! en die glasdingen geweldig, je bent goed bezig!! fijn weekend, janine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi glas en tegels ben benieuwd hoe het word.

    ik heb je raad opgevolgd, en het werkt,,bedankt hoor.

    groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. da bin ich aber so richtig gespannt, was für einen tollen tisch du machst...vorgenommen habe ich es mir ja schon lange...aber noch keinen passenden ( bezahlbaren)tisch gefunden...freue mich schon auf dein ergebnis.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad leuke kleurtjes ben dan ook zeer benieuwd naar het eind resultaat.

    Groetjes en een fijn weeken

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat jammer.... maar je kan in ieder geval wel lekker door met knutselen! Erg leuk dat mozaieken. Je vlinder is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk een nieuwe hobby erbij??
    jammer dat hetw at tegen viel... je vlinder en spiegel zien er ook hel leuk uit!!
    Over een paar jaar wil ik dit ook doen maar dan smalen met de kids... dus nog even geduld hebben.. misschien dat ik een keer een proefstuk doe

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gossie Thea, wat een prachtige hobby heb je er weer bij.
    Zal zeker te weten een pracht tafeltje worden hoor.
    Jammer van de bestelling en "opvul materiaal" dat ze erbij doen dan, daar leer je weer van meid, maar misschien krijg je nog wel een mail van hun met een goedmakertje.
    Veel succes met de tafel!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Thea jammer van die tegels, ik vind tegels en stofjes altijd moeilijk via internet te bestellen, ik wil die dingen graag in de handen hebben, even voelen enz :-) ik vind de kleuren prachtig vooral die stukjes uit de zakjes, ben heeeeel benieuwd naar je nieuwe project, fijne zondag Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Thea..
    Wat ontzettend leuk...
    Balen is dat als je iets besteld het niet naar verwachting is.
    Eigenlijk moeten ze de dikte van de tegels erbij zetten.
    Dan kom je niet voor verrassingen te staan
    Maar Janine had ook een goeie tip las ik.
    Ben benieuwd naar het resultaat
    Fijne zondag verder
    Groetjes.
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeps dat zou ik ook niet pikken hoor.
    Dat glas vind ik prachtig zeg.

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Liebe Thea ,da bin ich aber gespannt was aus den Scherben wieder tolles entsteht .Wünsch dir noch nen schönen Abend .Grüße von Rosa Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh dat lijkt me nou zo gaaf om te doen hé, dat mozaïken! Maar daar begin ik niet aan hoor, nog meer hobbies, ik zou er gek van worden! hihi
    Ben wel benieuwd wat je er mee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je maakt er hele mooie dingen mee dus je kunt het vast allemaal wel weer gebruiken! Nieuwe uitdaging zal ik maar zeggen.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo lieve Thea, wat een hoop mooie spullen heb je gekocht. Ik heb ook een vlinder gemaakt en ik had de vorm gekocht voor 1 euro bij Xenos. Ze hebben er ook theepotjes, hartjes, katten. Ik weet niet of ze buiten kunnen hoor. Ik hoop dat alles goed gaat bij jullie en dat je heerlijk geniet van deze periode. De tijd vligt zo snel voorbij.
    veel liefs en een knuffel. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Test! Even kijken of het nu lukt. Ik heb bewondering voor je Kunsten. Liefs, hartje Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Inderdaad jammer, maar je gaat er vast wat moois van maken. Ben heel benieuwd naar het resultaat zometeen. Heb net zelf vorige week mijn eerste mozaiek gemaakt, leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jammer dat je zulke nare ervaringen heb met het inkopen van de juiste materialen.
    Hallo Thea,
    Ik heb zelf lang in diverse winkels gewerkt, en op veel gebieden ben ik enorm creatief.
    Toen ik moeder werd van de tweede heb ik besloten om iets voor mijzelf te beginnen, omdat ik en het ondernemen zo ontzettend leuk vond, en ik mijn roeping gevonden had....mozaïeken.
    Ja je raad het al, ik heb nu dus mijn een mozaïek webwinkel.
    Kom een keertje gewoon kijken, en als je geweest ben en een prettige indruk heb gekregen, dan hoor ik graag verder van je.
    Heb zelf Samples opgenomen, aangezien wij begrijpen dat "kopen op afstand" soms best lastig kan zijn.
    Vooral als kleuren van essentieel belang zijn.

    Met vriendelijke groet,
    Monique Kok-Liefting
    www.mozaiektegeltjes-enzo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit ziet er echt uit als een enorm leuk project. Ik wens je ongelooflijk veel succes! Ik ga deze week zelf ook aan de slag en hoopte vast wat inspiratie op te doen... dat is zeker gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥