vrijdag 13 mei 2011

HE HE ......... eindelijk


............Hehe ........ gelukkig zijn de problemen bij Blogger opgelost en kan ik eindelijk een stukje van mijn Atelier laten zien ....... Helaas is het tot nu toe niet gelukt om nog plakfolie te bemachtigen ......... maar met dat ene rolletje heb ik de lade's van mijn oude metalen buro's wel kunnen beplakken......kijk maar ..... ziet er netjes uit ......... nietwaar ......... Hehe ......... glücklicherweise sind die Probleme mit Blogger endlich gelöst und darf ich ein Stück von meinem Atelier zeigen ....... Leider ist es bisher noch nicht gelungen den klebrigen Film zu bekommen ......... aber mit eine rollen habe ich die Schublade meines alten Metall Schreibtische können schmücken ....... sieht nicht slecht aus oder ........... Hehe ...... thankfully the problems with Blogger are gone ........ now I can finally show a piece of my sewing studio ....... Unfortunately ........ so far not succeeded yet to get that sticky film ......... but with that one roll of it ......... I managed the drawer of my old metal desks to decorate ...... does not look bad I think .....

............ Ik heb ook nog niet verteld dat Truus een klein vriendinnetje heeft gekregen .......... ze zijn intussen al verhuisd ......... naar het atelier .....
Daar hebben die twee het samen best gezellig ........ Ich habe auch noch nicht gesagt ....... dass Truus eine kleine Freundin bekommen hat .......... die beide sind schon ins Studio umgezogen ........ Sie haben es Gemüdlich mit einander ....... I also have not told ........ Truus got a little girlfriend .......... both have been moved to the studio ...........They have lot of fun together ........



.......... Ook hebben we al wat leuke dingen aan de muur gehangen ..... zoals dit rekje ...... Het speldenkussen op de laatste foto is een iets groter model ........ 15 x 15 cm ....... het komt boven de kniptafel te hangen ....... Dan hoef ik voortaan niet meer met de spelden heen en weer te rennen ...................... Naar aanleiding van een kleine schets van mij .......... heeft mijn klusjesman een bakje gemaakt ............ hier kan ik de kleine klosjes garen mooi gesorteerd in opbergen ....... de grote klossen hangen aan een plank met grote spijkers........
overzichtelijk en toch netjes .........

......... Nachdem ich einen kleinen Zeichnung machte .......... hat mein Handwerker eine Kiste vernagelt ........... Ich kann die kleinen Garnrollen da in sortiert aufräumen ....... Die großen Spulen hängen an einer Tafel mit Nägeln .......... After I made ​​a small drawing .......... my handyman made a box .......... I can the small spools of thread in store .......

........ The bobbins hang on a large board with large nails ......... Wir haben auch einige nette Sachen an der Wand gehangen ..... als Aufhänger ...... Wir haben auch einige nette Sachen an der Wand ....... so wie dieses Regal ..... Das Nadelkissen ist ein etwas größer Modell ....... 15 x 15 cm ....... ich werde es über dem Schneidetisch hängen ...
Dann brauche ich nicht mehr mit den Stecknadeln hin und her zu laufen ...... We also have some nice stuff on the wall ...... like this little rack ..... The pincushion its a larger model ....... 15 x 15 cm ........ I hang it above the cutting table ......... Then I will no longer walk around with the pins .............

30 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit.
    Mooi gesorteerd allemaal.
    Heerlijk al die kleurtjes zo bij elkaar.
    De kleine versie van Truus is een schatje.

    Bij mij ben je helemaal niet te zien geweest kom toevallig langs.
    Vandaar de late reactie.
    Heel fijn weekend Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Thea,

    Sorry, dat ik lang niet meer bij je voorbij gekomen ben.
    Nu heb ik gezien, dat je een eigen shop hebt...wat leuk zeg.
    Ga gelijk een kijkje nemen

    een prettig weekend, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie hobbykamer!
    Moet leuk zijn om daar te werken.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Thea! Wat heb je een mooi Atelier zeg! Super! Als dat geen inspiratie geeft ;)
    Fijn weekend!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat veel klosjes garen heb jij!!! Geweldig hè, al die kleurtjes! Als ik op de markt een kraam zie met garen, kan ik me ook bijna niet inhouden.
    Je bent een echte geluksvogel met zo een mooi atelier!
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig uit en wat een leuke oplossing voor je klossen garen. Daar ga je vast weer heel veel mooie dingen maken.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wunderschön ist es geworden und die idee mit den garnspulen finde ich grossartig...ich würde nur noch einen schutz drüber machen...staubt es sonst nicht zu sehr ein?
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dit er beregezellig uit zeg. Al die kleurrijke klosjes en je lades zo mooi met dat plakplastic. Wat zal je hier heerlijk kunnen zitten werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er leuk uit. Geweldig! Ben heel benieuwd naar je nieuwe creaties. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend fijne werkplek heb jij gekregen!!! En wat ziet dat er handig uit met die klosjes! Dat idee ga ik onthouden (ik heb er lang niet zoveel als jij, maar wie weet ooit!)

    Daar voel jij je vast koning te rijk Thea, wat een heerlijke plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je in ieder geval de laden hebt kunnen beplakken. Volgens mij heb ik nog aan zo'n buro gezeten op het werk. Da's wel lang geleden.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thea het ziet er SUPER uit!!!! Heerlijk het ijkt je eigen winkeltje wel. 'Vroeger' hadden we een fourniturenwinkel in de buurt. Daar kon ik uren naar precies dezelfde vakken met knopen kijken. Geweldig!!
    Veel creatief plezier op je nieuwe plekje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. DAt ziet er allemaal super gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. SUPER............. helemaal een perfecte werkplek heb je nu.
    Ik heb ook zo een grote plank met spijkers voor mijn borduurgaren, mooi gezicht is dat he,
    Oh meid, wat een luxe om je eigen hobbyruimte te hebben en wat die kleine dame met ontbloot boven lijf betreft............. hoe heet de schat?
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goh Thea, wat een mooie werkplek heb je gekregen, keurig opgeruimd alles op kleur heerlijk.
    Ik hoop dat je er veel plezier van gaat krijgen en het resulteert vast in veel moois ...
    Groetjes en fijn weekend verder, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je werkplek al zover is. Het ziet er heel mooi en kleurrijk uit en er zullen ongetwijfeld hele mooie creaties gemaakt gaan worden.
    fijn weekend, groet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet dat er professioneel uit ,je moet daar wel volop inspiratie krijgen

    fijn weekend
    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  18. héhé, et werd tijd dat we ook eens mochten pieken, mooi meid en een echt atelier waardig, wat een naaispullen heb jij, maar ja, je bent ook een echt naaiwonder!!!!!Geniet er maar van, lieve groeten van mie, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heerlijk Thea, een eigen atelier, en het ziet er zo gezellig uit. Supermooi paspopje ook! Ben nog even naar Gamma geweest, maar het was er een puinhoop omdat ze dit weekend gaan verhuizen. Als de nieuwe winkel weer open is zal ik daar ook nog even gaan kijken. Heel fijn weekend gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tjeempie de peempie, wat heb jij een klossen met garen en kleurtjes, geweldig!
    Dit atelier is wel erg goed aan jou besteedt.
    Succes er mee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw... wat een prachtig ateljee.
    En dat garen, super leuk kastje zo met die 'schuine' plankjes. En wat heb je veeeeel garen.
    Ik heb van alles veel, behalve garen.
    En je had me een vraag gesteld, maar ben vergeten wat..maar ik kom er nog wel eens op.
    We gaan morgen rozen maken bij Janny, ben zo benieuwd.wel 1.5 uur rijden maar ja,het is zondag en we hoeven er pas om 1 uur te zijn, dus lekker op ons gemak..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. zo dat ziet er ff strak uit zeg, lijkt me geweldig om hierin te freubelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauw wat ziet dat er gaaf uit zeg... ben wel erg benieuwd als het af is hoe het er dan uit ziet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Thea, dat ziet er goed uit! En wat een leuke mini-paspop heb jij!
    Fijne zondag!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt een super atelier Thea
    Ik ben helemaal jaloers
    Heerlijk zo`n ruimte voor jezelf
    Daar zal je best lekker in werken
    Veel plezier meis met het atelier
    Toppie :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooh, wat een mooie eigen stiksteekstek. Enne.....wat netjes heb je het voor elkaar. Alles gesorteerd. En die kleine Truus, wat een schatje. Heb ik nog nooit eerder gezien. Wel handig natuurlijk met je kleinkinderen. Hoeven ze niet altijd te passen. Meis, je hebt het super voor elkaar. Daar zul je veel uurtjes zitten met veel plezier. Proficiat. Liefs van hartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oooohhh, dat wil ik straks ook! ik ga het zo aan mijn meneer laten zien!
    Ben je al aan het knutselen geslagen met de tegeltjes?

    Lfs Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wat is je kamer mooi geworden! Heerlijk netjes en je (lock)garen op een mooie manier bij de hand!! Veel plezier ermee hoor!
    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi thea, wat is het mooi geworden!!
    heerlijk zo al dat garen op een rij. mooi op kleur gesorteerd...ik wordt altijd erg vrolijk van dat soort dingen :)
    En wat een fleurig bureau! heel erg leuk gedaan met die plakfolie. Veel plezier op je nieuwe stek!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zie nou je mailtje , als ik dat geweten had.
    Een volgende keer beter dan.
    Je atelier ziet er inderdaad toppie uit

    Wat heb jij dan een leuke rommelmarkt in de buurt zeg. Ze geven het daar echt zowat weg. Al was het wel even zoeken want gemakkelijk aangegeven stond het niet.

    groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥