dinsdag 17 mei 2011

BLOGMEETING in ROERMOND


.......... Op vrijdag 6 Mei was het eindelijk zover ...... onze blogmeeting in Roermond ........ we spraken af voor het station ........ Janine was niet nieuw voor mij ....... wij hebben elkaar al verschillende keren ontmoet ......... Marleen zouden we voor de eerste keer gaan zien ....... natuurlijk waren er al heel wat mailtjes heen en weer gegaan ......dus echt vreemd waren we elkaar niet ...... en ja hoor ..... het klikte meteen .......... alsof we elkaar al jaren kenden ..... Het was heel erg gezellig ........... kan ook bijna niet anders ...... als je begint met koffie/thee en Limburgse vlaai ...... We hadden een kleinigheid voor elkaar meegenomen ..... of zoals Marleen zei .... een kleingeitje ........

........... Am Freitag 6 Mai wurde unserem Blog Treffen in Roermond stat finden .......... Janine war nicht neu für mich ....... wir haben einander schon mehrmals getroffen ......... Marleen würden wir zum ersten Mal sehen ...... Natürlich gab es viele E-Mails hin und her ...... so ganz fremd wurden wir einander nicht ...... und ja ....... es war ein großer Spaß ........... es kann auch nicht anders ....... wenn mann anfängt mit Kaffee / Tee und Limburgse vlaai ...... Wir hatten etwas für einander mitgebracht Marleen sagte ......

......... On Friday 6 May was finally our blogmeeting in Roermond ........Janine was not new to me ....... we have met each other several times .........Marleen we would see for the first time ....... Of course there were many emails back and forth .... so strange we had passed each other ..... and yes ......... if we hit it off immediately knew each other for years ..... It was great fun ........... can not be different if you .... begins with coffee / tea and Limburg pie ...... we had a little present for each other brought .....

......... Van Janine kreeg ik het schattige vogel nestkastje en Marleen had hartjes gehaakt en maakte een prachtige kaart en label ....... een aquarel ..... de kaart heb ik al in een lijstje gezet .......... ik heb nu een echte Marleen Hulsbos ......... Meiden heel erg bedankt ..... het was hardstikke gezellig ....... tot in de herfst ........ dan gaan we weer .........

......... Janine hat mir die nette kleine Vogel Nistkasten geschenkt ........ Marleen häkelte Herzen für uns und hat eine sehr schöne Karte gemacht ..... Ich habe sie bereits in einer Liste gestellt .......... Ich habe jetzt eine echte Marleen Hulsbos ......... Mädels vielen Dank ......... Es war großartig ........ bis in den Herbst ..... dann gehen wir wieder ...........

......... Janine gave me the cute little bird nestbox and Marleen was hooked hearts and makes a beautiful card ..... I already put it in a list .......... I have now a real Marleen Hulsbos ......... Girls many thanks ........ it was great..... untill next autumn then we meet again ........

28 opmerkingen:

  1. Joh wat gezellig zo'n afspraak, ik ben wel een beetje jaloers wat dat heb ik hier niet in Frankrijk en mis dat wel eens. Maar het is je harte gegund, leuke attenties heb je gehad en mooi weer!
    groetjes Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das sieht ja nach einem schönen gemütlichen Teffen aus! Und die Sonne hat gelacht :O))))

    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er leuk uit meid, en ja, wij zijn nu eenmaal beide niet 'nieuw' maar zeer oud, hahahaaa, doeg meis, lieve groeten van mie, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk om blogvriendinnen te treffen.
    Ik had ook een keer de mogelijkheid in Nedeland

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig als je elkaar kan ontmoeten veel babbelen en lachen we doen dat ook zenuwpees en ik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LEUK zo'n meeting met bloggers. Ik heb een keer Brigitta ontmoet...was ook ZO gezellig toen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat enorm gezellig zo'n blogmeeting, ik snap dat jullie hebben genoeten van de dag!
    je werkkamer is trouwens ook prachtig geworden, ik droom er al van...een eigen werkkamer :)!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk Thea!!

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk !! ...ik hoop er zaterdag een hoop te ontmoeten....maar ze komen normaal ook al binnen wandelen in de winkel de blogdames !! altijd spannend toch ??...liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig!!! Is altijd leuk als je andere bloggers kunt ontmoeten. Ik heb afgelopen weekend kennis kunnen maken met de dame van "Rozen van papier", ik heb genoten van haar workshop! Dus ik kan heel goed begrijpen dat dit een hele leuke en gezellige dag was, misschien moet ik dit ook eens organiseren.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Das hört sich nach einem schönen Tag an.
    Ich findes es immer toll, wenn Mitbloggerinnen endlich "Gesichter" bekommen.

    Ich wünsch Dir eine schöne Woche.
    Liebe Grüße Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee en gezellig!
    Ik las net pas je reactie op het plakfolie. Ik begrijp dus dat je het nog niet hebt. Ik kom straks praktisch langs de Gamma dus ga k even voor je kijken. Je weet maar nooit!
    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er weer gezellig uit. Heerlijk zo een daggie. En ik vind je haar zo leuk in deze kleur. liefs Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er erg gezellig uit, wat een leuk idee, ik kon een tijdje niet bloggen, maar wat ziet je werkkamer er prachtig uit, wat een klossen garen om jaloers op te zijn ;-D. De zon schijnt hier weer voorzichtig, bij jullie ??? Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thea wat heb je dat weer voortreffelijk op je blog gezet. Ik beleefde het even weer helemaal opnieuw. Liefs, hartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellie zo samen met die dames, en ohhhhhhhh Limburges vlaai, meid het water loopt me al uit de mond.
    Heerlijk weer hadden jullie ook nog, wat wil een dame nog meer!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Das war wohl ein Tag wie im Paradies... nette Mädels, schöne Geschenke und wunderbares Wetter, was will man mehr! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er gezellig uit! Jullie hebben volgens mij heerlijk weer gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So zu sehen ,war das sehr schön!!Roermond ist ja auch eine schöne Stadt.
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er super gezellig uit zeg!! en wat een schattig huisje is dat!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat zag er super gezellig uit en ja ik had ook bijna een meeting met je kunnen hebben.
    Wist dat je in Limburg woonde maar waar en we hebben woensdag pas besloten waar we heen zouden gaan.

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zooo leuk joh Thea zo lekker keuvelen met je nieuwe dinnetjes...en het was een prachtige zonnige dag zo aan de foto`s te zien...relaxed met elkaar...voor herhaling vatbaar dus...leuk hoor!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Thea,

    Nou ik heb gisteren gekeken bij Gamma, maar ook daar geen spoor van het plakfolie. Helaas!
    Maarrr, ik heb het volgens mij in de afgelopen week ergens gezien, loop er nog over te denken waar, was bij een goedkope winkel, action of xenos...
    Volgens mij was het in de vakantie toen we in Roermond aan het winkelen waren... En daar ben jij net geweest :-)
    Succes!
    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk dit te lezen! Wij hadden gisteren een gezellige dag met blogvriendinnen. Léuk hè, de mensen in het "echt" te ontmoeten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hé Thea , dat ziet er plezant uit ! En zeker als het klikt :)
    Wat leuk dat je zulke mooie attenties gekregen hebt !

    Je halsketting in turkoois is heel mooi !

    Fijne dag nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk Thea, zo'n ontmoeting. Ik ontmoet ook af en toe bloglezers en dat is dan ook onveranderd leuk. Je kent elkaar via de mail en weet je al of het klikt of niet. Kind wat ben je toch ongelooflijk creatief en wat bied je leuke dingen te koop aan! Ik wens je alle succes. Ook de foto's van je atelier vond ik om te smullen. Enig die bureaulades, zo knus en al die gekleurde rolletjes garen. Je bent een duizendpoot:-) Een heel fijn week-end en vergeet niet om ook af en toe even uit te rusten. Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. je burau is al opgefleurt met die leuke blommetjesfolie groetjes van Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een gezelligheid
    Hele leuke foto's hoor

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥