dinsdag 24 mei 2011

2de MOZAIEK VLINDER


.......... Eindelijk heb ik vlinder nummer 2 gemaakt...........vorig jaar heb ik voor het eerst een mozaiek gemaakt ............ dat werd een vlinder ......... de bedoeling was om er een tweede langs te hangen ........ maar omdat het meer een werkje voor buiten is ........ kwam het er uiteindelijk niet meer van voor dat de winter begon ..........

............ Maar omdat ik het liefst met zelfgemaakte stukjes tegel en niet met kant en klaar gekochte vierkantjes werk ......... ben ik eerst eens naar een workshop gegaan ........... waar ik het stuk slaan en knippen en ook het werken met een tegelsnijder geleerd heb ...... Ja en nu moet ik oefenen he.......

....... Schließlich ist er fertig...... den zweiten Mosaik Schmetterling ........... im vergangenen Jahr machte Ich erstmals einen
Mosaik Schmetterling ............Ich hatte die Absicht dazu einen zweiten zu hängen ........ aber weil es mehr ein Job für draußen ist ........ war es letztlich nicht gelingen ihm vor dem Winter fertig zu machen ..........
Weil ich lieber selbst geschnittenen Fliesenarbeiten mache und nicht mit bereits gekauft Quadrate ......... Bin Ich zuerst zu einem Workshop gegangen ...........Da habe ich gelernt zu schneiden und zerschlagen und auch schneiden mit einem Fliesenschneider gelernt ........ Und jetzt muss ich üben .............

.......... Finally I made ​​the second mosaic butterfly ........... Last year I was made the first mosaic in my life ........ the intent was there to hang around a other one ........ but because it is more a job for outside ........ it was ultimately not succeed him before the winter ..........
...... Because I prefer to work whit self-cut pieces of and not ready purchased squares ......... I first went to a workshop ........... where I learned smash and
cut with a tile cutter ...... So now I need to practice .........
that you will understand .........

........ De vlinder maakte ik thuis en de oude spiegel heb ik op de workshop gemaakt ........Der Schmetterling habe ich zu Hause und dem alten Spiegel in der Werkstatt gemacht ............ The butterfly I made at home and the old mirror I made ​​at the workshop .........

......... Als ze allebei hangen maak ik nog een foto .......... Wenn sie beide hängen werde ich noch ein Bild machen .......If they both will still hanging
I made a picture ............
TIP ........ kun je niet of moeilijk reageren bij blogger ...... ik heb gemerkt dat wanneer je bij het aanmelden ..... het vinkje weglaat van aangemeld blijven.......het wel werkt althans bij mij ........

23 opmerkingen:

  1. Hoi Thea
    Wat een prachtige vlinders zijn het geworden .Wel een geduld werkje.Is de rand rond de spiegel ook eigen werk? mooi hoor.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi zeg!! Het stofje is lief hè?! Ik kon er net een tasje uithalen! Ik vind het ook prachtig! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zucht..................... wat wordt dit saai............. meid toch, WAT KUN JIJ NIET?????? Theake, prachtig, ik kan er niks anders van maken en dat van een iets ervarener moziaieker, hahaa, ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thea die is PRACHTIG !!!!!!!!

    Ik zou me daar ook eens een keer willen aan wagen. Volgens mij is dit nie gemakkelijk.

    Geniet nog van de mooie avond !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Schmetterlinge sehen super aus.
    Das seht auch noch auf meinem "noch tun Zettel"
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werkje, maar o zoooo moooooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo prachtig lieve Thea.....mooi gedaan......wat kan jij nou niet ?????...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thea, is er iets dat je niet kan? Ik vind de vlinder echt prachtig. Knap hoor.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea, ook leuk om te doen hè, ik heb ook eens een workshop mozaieken gedaan, een spiegel gemaakt. Leuk om te doen, was wel een hele dag werk, mijn zusje heeft daarna de vloer in haar toilet met mozaiek ingelegd, allemaal blauw tinten, was prachtig. Helaas kan ik je geen foto meer tonen, het huis is verkocht (niet vanwegen die vloer hoor, ha!) Je vlinders zijn mooi geworden, what's next!!
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw die zijn leuk.
    Je vlinder maar ook je spiegel.
    Heel mooi gemaakt. Lijkt mij een leuk maar geduldig werkje.
    En dat ontbreekt mij Geduld.
    Groetjes Brigitte
    Crea Bea Knutseljuf

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liebe Thea ,schön sind deine Schmetterlinge geworden !!!Weil du die Steine selber schneidest sieht alles viel feiner aus .Danke für deinen Kommentar auf meiner Seite .Ja ,wir waren schon so oft in Holland und fahren so 2 mal im Jahr hin .Der "Knotwilg"hab ich noch nie gehört ,gefällt mir soooo gut .Mal sehen ob er sich auch hier bei uns im Garten wohl fühlt .Liebe Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh wt is die vlinder prachtig geworden, daar heb je gelukkig wel tijd voor kunnen vinden hihi, erg hé, niet werken en dan toch nog tijd te kort hebben!

    En nou kan ik ook al niet met mijn google account meer reageren, snap er niets meer van! Gelukkig heb jij ook de mogelijkheid om met een open url te reageren, maar bij heel veel logs is dat helaas niet mogelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jaaaaaaaaaaaaaa gelukt! joehoe bedankt hé, ikke blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Da probier doch gleich mal Deine Tip aus :O)
    und siehe, zumindest bei Dir funktioniert es ...froi.
    Die Mosaik-Schmetterlinge sehen ganz bezaubernd aus ...toll!!

    Liebe Grüße Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Thea, prachtig heb je dat gemaakt. Haha, ik ga inderdad niets veranderen op mijn computer, dan gaan een paar tekenprogramma's van me niet meer goed meedoen...dus ik ga op jouw advies af en plaatst weer een een berichtje(60e intussen)hihi. Als hij het doet dan vindt ik het super! bedankt alvast, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hoop dat het met jou tip nu wel gaat lukken. Want ik schrijf nu voor de zoveelste keer dat ik je vlinder en spiegel prachtig vind om te zien. En er gaat niets boven "zelf doen".
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat prachtig zeg !!

    Groetjes
    Eline DM*

    ps: kom gerust in binnenwaaien op mijn blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WAUWWWWW Thea PRACHTIG en de kleueren zo mooi.
    Ik kan niet via firefox niet bij mijn blog komen, doe het nu via internet explorer,lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi zijn je vlinders en de spiegel geworden Thea...en mijn vingers kriebelen ook weer hoor als ik dat zie...een van mijn favoriete hobby`s ook...en blogger doet weer eens raar..de reacties lukken nu wel weer maar nu zijn de volgers weg...nou ja het zal wel goedkomen weer...
    groetjes en alvast een fijn weekend...Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Thea, je merkt wel dat ik mijn blogs aan het bijlezen ben. Ik ga van voor naar achter. Je vlinder is prachtig en nu snap ik ook je bestelling later. Verslaving nr........
    Fijn weekend Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Thea,
    ich bin ganz begeistert von Deinen Werken. Was Du alles kannst, toll.

    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeetje wat knap, ik ben helemaal verbaast wat jij allemaal kunt maken, kijk met open mond(doe hem gauw weer dicht hoor, staat een beetje dommig) en veel plezier naar je kunstwerken!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥