zondag 10 april 2011

ZEEPKETTING GEMAAKT




............ Van eigen gemaakte zeepjes heb ik nog een paar zeepkettingen gemaakt .......... Dat is toch wel super leuk om te doen ......... vooral om van gewone stukken zeep ...... niet alleen om na het raspen en kneden er weer een leuk zeepfiguurtje van te maken ........ maar ook om er daarna een leuke ketting van te rijgen ........ aparte kralen en lint er bij te zoeken ........om er zo weer een leuk kadootje van te fabriceren ......ja ...... dat geeft veel voldoening ........
Deze paars lila zeepketting heeft mijn dochter gekregen voor haar verjaardag ......
de geel groene ...... daar heb ik een vriendin blij mee gemaakt ...... die mij als verrassing een tasje met stukken zeep kwam brengen .........



............Von hausgemachte Seifen habe Ich ein paar schöne ketten gemacht .......... Das macht mir ja wirklich Spaß ......... hauptsächlich aus gewöhnlichen Seifen ...... nicht nur nach dem Reiben und Kneten wieder eine Witzfigur Seifenherstellung zu machen ........ aber auch wenn mann eine schöne Seifen kette da aus machen kann........ die wiederum als Geschenk verwendet werden ......
Diese lila Flieder Seifekette erhielt meine Tochter zum Geburtstag ......
und die gelb-grüne habe ich eine Freundin geschenkt ........sie machte mir eine Freude ...... mit einen Wundertüte gefüllt mit Seifen ...........



......... From homemade soaps ....... I have made a few ​​soap chains/rope ..........
That really makes you happy to do .........
mainly of ordinary soaps ...... not just after the grating and kneading again a figure of fun soap making ........ but then to make a nice chain os soap ........ which in turn as gift will be used ..... that is very satisfactory ........ This purple lilac soap necklace ....... my daughter received for her birthday ......



........ and with the yellow-green one ...... I have made ​​a gift for a girlfriend ......... She gave me a surprise ........ a bag filled with soaps ......So sweet .........

27 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk Thea,echt plaatjes zo met die bijpassende kralen en lintjes!Ik heb 1 keer zeephartjes gemaakt en dat was niet echt een succes,ben eerlijk gezegd alweer vergeten hoe dat moet .Misschien met wat meer geduld zal het me wel lukken ,maar dat word zeker niet zo mooi als wat ik hier bij jou zie!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Thea ,die Armbändchen sehen wunderschön aus ,so fein und filigran .Ganz toll .LG Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn schattig Thea. Lijkt me heerlijk om een keer een workshop van te volgen. Gewoon om het een keer te doen. groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Thea, das ist eine ganz wunderbare Idee, die tollen Seifen schön zu "verpacken".... gefällt mir sehr sehr gut und ich finde es auch eien wunderschöne Geschenkidee!

    Ich wünsch dir einen wunderschönen Start in die neue Woche!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn prachtig en dan toch jammer dat we er niet even aan kunnen ruiken , want dat zou toch nog lekkerder zijn.

    Het is een prachtig resultaat

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. meiske toch, alles wat jij in je handen neemt veranderd in goud, ik vind beide geweldig, maar de beige ietsje meer omdat de kralen zo mooi zijn, ☺ Prachtig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om van oude zeepjes weer iets nieuws te maken, kleur je de zeepjes dan zelf?
    Hoe doe ik zoiets, kun je me/ons dat vertellen of kan ik dat ergens vinden? Ik heb heel veel oude stukjes zeep, van die hele platte stukjes gebruik ik ook als kleermakers krijt.
    Prachtig Thea die zeepkettingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kettingen zijn het geworden zeg, echt leuk! Mij is het niet gelukt om zelf zeepjes te maken. Mijn hele keuken zat onder, het rook wel vreselijk lekker, maar het resultaat was prut! heb nog steeds de materialen liggen om een slinger te maken, maar heb er nog steeds geen tijd voor uitgetrokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig zijn ze ♥ Zie ze vaak in een winkel maar deze zijn veel mooierder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn superleuk geworden Thea. Altijd een leuk werkje, zeepkettingen maken.
    Fijne week,
    groetjes Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze PRACHTIG en nog gefeliciteerd met je dochter, Fijne dag lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk !!!!...jij kan ook alles maken he????...fijne week liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn alletwee heel erg mooi.
    groeten Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi thea, het is weer heel leuk geworden. op mijn to-do lijstje staat ook al heel lang een zeepketting. alleen dan in neutrale kleuren met zelfgemaakte zeep, schelpjes, kaneelstokjes en zo. als ik er aan toe kom en hij is klaar zet ik een fotootje op mijn blog.
    het is wel een goed idee om fabriekszeep te gebruiken. dan is het misschien sneller af....

    groetjes en een fijne dag. lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je zeepkettingen zijn weer heel erg mooi geworden ,je dochter is dus ook een paars fan.
    Gefeliciteerd met de opening van je shoppie.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh wat zijn deze prachtig de kleuren en alles is zo mooi bijpassend!
    Ik heb al veel zeepkettingen gezien maar....die van jou vind ik echt de mooiste Thea!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij kan echt alles Thea, ze zijn prachtig en ruiken vast heerlijk! Hele fijne week gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke zeepkettingen.
    Heb ook nog genoeg zeep liggen om er een paar te maken.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jetzt weiß ich endlich, was eine Seifenkette ist. Sieht sehr, sehr hübsch aus. Und duftet bestimmt auch verführerisch.
    Herzliche Grüße Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik ben er nog steeds niet aan begonnen... maar het komt nog ;-)
    Nu eerst eeven het B&B Kamer klaar en dan gaan we veder.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh, leuk hoor! en wat fijn dat je er dan weer anderen blij mee kan maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn erg mooi geworden! Prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is de ketting mooi geworden, ik kies de paarse!

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi weer, ook erg mooie kleuren heb je gebruikt...
    Het is toch zonde om die te gebruiken, of is dat de bedoeling niet? Erg leuk kadoo ook trouwens voor iemand die alles al heeft.
    Is je zolder al af?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige zeepkettingen. Jij kunt ook alles.Liefs, M@rleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi, Thea
    Wat een ontzettend leuk idee!
    Ik wist van het bestaan niet af, maar merk aan de reaktie`s dat ik de enige ben
    Het resultaat van een lang verblijf in het buitenland en ik kom notabene net uit Holland terug.
    Ook een nieuwtje, je hebt een web-winkeltje, ik ga nu snel ff kijken!
    Prettige avond

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥