vrijdag 15 april 2011

TUNIEK af maar Ateljee niet



......... Mijn klusjesman bracht de afgelopen week in het buitenland door ..... jammer maar helaas ........ dus lag het werk aan mijn ateljee stil ..... gelukkig mocht ik alvast een klein gedeelte terug inruimen ........ waaronder mijn machine's .........
en ze doen het weer prima ....... ik heb snel even een tuniekje gemaakt ........ want stel je voor dat ik verleer hoe het moet ......... dat zou toch zonde zijn ....... niet ......

...........Mein Handwerker verbrachte die letzte Woche im Ausland ....... leider .....So wurde nicht gearbeitet an meinem Atelier .........Glücklicherweise konnte ich schon einen kleinen Teil wieder einräumen ........ wo unter die Maschine ......... und sie tun es schön wieder ........... Ich nähte schnell einen Tunika ............ Stell dich mal vor ......... ich vergesse wie es geht........

........ My handyman spent the past week ....... for his work abroad ....... Unfortunately ....... he was not working on my sewing studio ......
Fortunately I did already one small part replays ........ as the machine's ......... and they do it again ...... I sewed a quick tunika ........
Imagine that I forget how to do it ......

........ Ich bin immer noch sehr beschäftigt damit ....... dass habt ir wahrscheinlich schon bemerkt ....... Es bleibt wenig Zeit zu reagieren ..... aber das kommt bestimmt wieder .......... I'm still busy ....... that you have probably already noticed ....... there remains little time to respond ........ but that will come back .........

21 opmerkingen:

  1. ow wat leuk dat je al wat in je nieuwe naaiateliertje mocht gaan maken!!!
    Het tuniekje is erg mooi geworden
    !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk. Mooi stofje. Ik heb er ook weer twee gemaakt uit de nieuwe Knip. Ik hoop dat je snel uit de rommel bent. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend !!! Prachtig gemaakt, ik wens je een heel prettig weekend !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stof!!! Daar kun je al weer blij mee zijn!

    Hopelijk is je ´klusjesman´ niet te moe van zijn werk, en wil hij snel weer aan de slag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tuniek! Leuk model en geweldig stofje!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaat ie van de week wel weer door met het ateljee zodat je Truus een goede plek kan geven?
    Je tuniek is heel leuk en vooral lekker zomers.
    Mooie kleuren, nu je haar nog in dezelfde bijpassende paarse tint verven Thea,
    Het zal je goed staan.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie tuniek!En dat uit een nog niet helemaal klaar Ateljee:)Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. snelle jelle, wat jij allemaal snel toveren kunt, wahnissing, mooi meis, nu nog ff showen ☺ liebe grusse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer even snel en mooi gemaakt!

    Fijn weekend,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo liebe Thea, das ist ja wieder mal ein zauberhaftes Kleidchen geworden ;o)
    PS.: Schau mal auf meinem Blog, da gibt es eine Überraschung für dich - herzliche Grüße Gaby :O)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie paarse tuniek, die stoffen zijn volgens mij weer helemaal in.
    Je ateljee komt er echt wel, we wachten het rustig af.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie tuniek Thea en een leuke stof maar ik ben dan ook gek op paars. Heb je het patroon zelf getekend of uit een tijdschrift?
    Veel plezier van je nieuwe creatie!
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi lieve Thea, hoe is het daar in het mooie Limburg. Wij gaan volgende weer weer hoor. Heb er veel zin in. Stel je voor dat het ook zulk weer is. Ik vond je zeepkettingen zo mooi. Wat er ook mee bezig en heb het idee van jou afgepikt om er strikjes in te doen. Veel liefs Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk stofje Thea...het is een prachtstuk geworden....en jij iets verleren??! dat gebeurd nooit denk ik...wij kunnen nog wat van jouw leren steeds....dit is enig in iedergeval!!...groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Thea, Leuke tuniek heb je gemaakt! Ja, zeg stel je voor dat je het verleerd!!En schiet het al op met het ateljee??
    Vele Groeten, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Thea ,

    Leuk tuniekje heb je gemaakt .
    Heb vorige week tussen neus en lippen door ook een jurkje gemaakt. maar tijd ontbreekt soms om alles te plaatsen.

    De schaaltjes die ik had gekocht waren via Maktplaats en waar zij ze vandaan had was al tijden geleden . Dus hem gewoon een beetje pech gehad. Jammer maar nu zij het het best dure schaaltjes geworden .

    Leuk dat je weer terug naar je plekje kon en ben in afwachting van je nieuwe ateljee

    een zonnige week toegewenst

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi tuniek!! Prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er mooi uit!
    Hoezo verleren?
    Je hebt het gewoon in de vingers en dat verleer je niet hoor.
    Ik wel, want ik heb altijd ruzie met de naaimachine, dus ik waag me er niet meer aan.
    Ik ben creatief met groen en mooie decoraties.
    Veel plezier met je tuniek en alvast fijne paasdagen.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk stoffie! EN ja geen risico's nemen hoor, dus gewoon door blijven oefenen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig zeg en een mooi stofje.Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hee hoe ken det, kzie wa anders in de reader staan???

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥