zaterdag 30 april 2011

NOODKREET ........ HELP



........... Wie o wie kan mij helpen ........ Ik kocht een rolletje kleeffolie om de voorfrontjes van mijn oude metalen buro's wat te pimpen ......... die buro's staan in mijn ateljee .......... al jaren .......... ik kan ze echt niet missen ........ maar omdat ze al zo oud zijn ..... ik kocht ze zelfs 2de hands ....... heb ik de frontjes beplakt en dat ziet leuk uit ....... zo leuk dat ik er graag nog een paar dozen of zo mee wil beplakken ........ maar helaas was er maar 1 rolletje meer van ........ ik kocht het bij de Gamma ........

.......... Maar ook Karwei verkoopt ze ...... dus bij zulk soort winkels ..... als jullie zoiets zien ....... laat het me weten ........ misschien kun je er een paar voor me kopen en dan opsturen ...... ik vergoed natuurlijk de onkosten ......... Het merk is :GRAHAM & BROWN nr 617 ....... flowers green/oranje en er zit 2 mtr x 45cm op een rollletje ...... kostprijs nog geen €5,-........ hier kreeg ik het zelfs met 50% korting ....... Ik hoop echt dat jullie me verder kunnen helpen hiermee .........dat zou super zijn ..........

27 opmerkingen:

  1. Het is id eerg leuk plak spul.
    Mocht ik het tegen komen zal ik aan je denken.

    Ben wel nieuwschierig naar je bureau.

    De stofjes die je won zijn geweldig. De ene heb ik ook al een paar keer gebruikt.

    Groetjes en een fijne zondag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom veel in bouwmarkten, heb iets met gereedschap??! dus ik ga voor je kijken!!!

    Het ziet er idd wel heel fris en vrolijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er leuk uit!! Ik hoop dat iemand je kan helpen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hoop dat het iemand voor je vindt, maar bloggerdames hebben een groot hart dus dat zal vast lukken, succes meid en..... til friday ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je al contact gehad met het hoofdkantoor van de Gamma?
    Mischien dat zij je nog kunnen helpen?

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd een idee. Ik kom er niet zoveel, maar hier vlakbij zitten zowel een Gamma als een Karwei. Als jij ze zelf eens wilt bellen of ze het hebben? Dan wil ik het wel voor je ophalen en verzenden. Gamme en Karwei in Groningen aan de Peizerweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan Thea..ziet er gaaf uit zo.
    Ik heb het nog nooit gezien, maar ja, ik heb de laatste jaren ook niet bij de plakfolie gekekeken.

    Iemand kan vast wel een rolletje voor je bemachtigen,...ik ben wel benieuwd naar het complete plaatje van je nieuwe ateljee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ga morgen eens rondkijken in gama voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er heel mooi uit, ik kijk even mee, mocht het niet lukken zoeken naar iets effen groen of oranje en combineren misschien?
    Het blijft natuurlijk altijd wel een zoektocht.
    Hopelijk lukt het, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb het papierke met de naam en nr in mijn portemonnee gestopt
    We komen nog wel eens bij d.i.y. stores
    Dus ik ga kijken voor je
    Vind ik wat laat ik het weten natuurlijk
    Fijne zondag
    Jeanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik schrijf het ook even op en zal hier eens voor je kijken.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb die ook gebruikt, maar ook de blauwe versie, zal eens kijken of ik nog wat over heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk, vrolijk plakfolie heb je daar, ik zal't in de gaten houden. Die laatjes moeten wel compleet worden, succes ermee, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. weet je wat ik wel voor je wil doen?
    Jouw noodkreet op mijn blog plaatsen, onder het mom: "zeg het voort"
    Vind je dat wat?
    Ik wilde het niet zonder je toestemming doen.
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee, wij hebben in de keuken z'n oude vaste vitrinekast en we hebben de binnenkant een tijdje geleden met het zelfde bloempjes beplakt :-) ik zal ook voor je uitkijken naar z'n leuk rolletje. Fijne Week Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee Thea!

    Ik hoop dat je snel een rolletje kan bemachtigen!! Als ik bij de Gamma of Praxis kom zal ik er zeker naar uitkijken voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoop dat er al iemand is die het heeft kunnen kopen, anders ga ik voor je kijken.

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. marjolein vh pl04 mei, 2011

    Als ik iets zie (moet morgen naar de Gamma) geef ik een harde gil, moet ook wel op die afstand ;-o

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Is het al gelukt Thea met je plakfolie? Anders ga ik volgende week even bij ons een paar bouwmarkten langs. Fijn zonnig weekend gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Thea,

    Er is hier een gamma in de buurt! Laat me weten als ik je kan helpen.

    groetjes,
    Marianne.
    PS Ik zou ook wel eens foto's van je buro willen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ben vandaag even naar Karwei gereden. Ze hadden een heleboel plakfolie maar niet deze bloemetjes. Op naar de Gamma dus, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Thea,

    En, heb je je plakfolie al? Ik zie een hoop mensen die wel even willen kijken voor je! Ik ben toevallig gisteren bij Gamma geweest. Maar hij zit hier net om d ehoek dus als ik je nog kan helpen hoor ik het wel!
    Het Heijderbos ligt in Heijen :-). Bij het knooppunt Rijkevoort. En daar ligt ook net de provinciegrens met Noord Brabant. Misschien woon jij nog iets verder naar beneden, heb geen idee hoe groot nooird Limburg is...

    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Thea ik heb dit zelfde plakfolie 2 jaar geleden bij Blokker gekocht ik heb daar ook een metalen bureautje van mijn dochter mee beplakt, het is exact het zelfde misschien kun je kijken of Blokker het nog verkoopt!!!

    Groetjes Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Thea

    Leuk dat je mii wilt volgen, jammer voor je dat ze het bij Blokker niet meer hebben. Ik vond het wel grappig om te zien en te horen dat jij er ook een metalen bureautje mee hebt beplakt. Zo had ik 2 jaar geleden zo'n bureautje gekocht op de rommelmarkt voor mijn dochtertje,en het bovenblad was lelijk, bij Blokker zag ik toen dit plakfolie liggen dit paste goed bij de kleuren van haar slaapkamer, vandaar dat ik dit folie herkende en dat ik wist dat ze dit bij Blokker ook in de verkoop hebben gehad.

    Ik wens je succes met je zoektocht.

    Groetje Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk idee en wat staat dat gezellig, ik neem aan dat je het nog niet hebt gevonden en zal bij ons bij de GAMMA kijken, wie weet!
    Fijn weekend! Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heb je het al ? Of kan ik nog voor je gaan kijken ?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥