woensdag 13 april 2011

MIJN FOTO


....... In het Meinummer van Groei & Bloei is een foto die ik gemaakt heb afgedrukt ....... vreselijk trots ben ik daarop ........... het is al de tweede keer ....... vorig jaar of zo heeft er ook al een foto van mij in het blad gestaan ........

....... niet dat je er iets voor krijgt of zo ........ maar ik vind het gewoon leuk ...... als men vraagt of er een foto van je gebruikt mag worden .............. kijk ......... op de foto hieronder zie je aan de linkerkant staan ....... Foto Thea Greijn ..........

.....Oben im Bild steht ......... Foto Thea Greijn ............ In der MaiAusgabe von Groei & Bloei ist ein Bild ........ das ich gemacht habe abgedruckt ....... Ich bin sehr stolz darauf ........... es ist das zweite Mal ....... letzten Jahr oder so ist auch ein Bild von mir in der Zeitschrift gewesen ........ nicht das mal etwas da für bekommt oder so ........ aber es macht einfach Spaß ...... wenn man fragt ob ein Bild von dir verwendet werden kann ........

.........In the May issue of Groei & Bloei is a picture I made prints ........ I am extremely proud of them ........... it is the second time ....... last year or so has been there also a picture of me ....... standing in the magazine ....... When they ask ..... or perhaps a picture of you may be used ........

.............. not that you get something for it or something ........ but I think it's just fun ......

31 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je trots bent als er gevraagd word of ze je foto mogen gebruiken voor hun blad .Ik heb het blad al een tijdje niet gekocht,maar ik vind dit een van de mooiste tuinbladen
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een eer Thea!! heel erg leuk en ook een hele leuke foto, het ziet er zo verleidelijk uit dat je zin krijgt om er in te bijten:))

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Thea,
    Oh meid wat leuk!! Je mag zeker trots zijn!! Ik vind het een hele eer hoor! maar je maakt ook hele mooie foto's! je zeepkettingen zijn super geworden zeg die had ik ook nog niet gezien.
    Geniet er maar lekker van!!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea, dat is zeker leuk, een hele eer toch!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja vind dat je best trots mag zijn weet niet of het blad bij ons te koop is

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf joh, om je eigen foto in een blad terug te zien.
    Geniet er maar lekker van.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd plezant hé Thea om dingen terug te zien die je gemaakt hebt.
    Je mag best fier zijn hoor :)

    O .. je zeepkettingen zijn prachtig !!!
    Dochterlief en je vriendin zullen er zeker blij mee zijn. Ik zou da ook zijn, hihi.

    Fijne week verder !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mag je zeker wel trots op zijn Thea, het zijn toch ook hele mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooooooh wat bijzonder!!! Daar mag je echt trots op zijn! Hoe werkt dat dan? Stuur je dan gewoon foto´s op, of vinden ze die zelf ergens op internet?
    Lijkt me wel heel erg stoer om dan je naam zo bij een fotootje te zien staan!

    De zeepketting vind ik ook heel mooi, prachtig om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Herzlichen Glückwunsch liebe Thea! das ist doch etwas ganz besonders schönes und ich freue mich sehr für Dich!
    das Bild sieht auch super aus!

    Ich wünsch Dir einen ganz ganz schönen Tag!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Thea
    Meis...dat is toch hastikke leuk.
    Kan me voorstellen dat je daar trots op bent.
    Helemaal toppie
    Liefs
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zie je wel Thea, je bent beroemd!!!
    Vreselijk leuk voor je en ja meid, je foto's zijn nu eenmaal beauty's.
    Sorry dat ik wat minder reageer, ben zo druk met van alles en nog wat, maar ik kan je binnenkort weer een nieuw beertje laten zien waar ik bijna mee klaar ben.
    Morgen ga ik ook op sollicitatie gesprek bij een echte warme bakker, misschien wordt ik dus wel een echte koekenbakker( als ik dat al niet was), maar vergeten doe ik je niet hoor.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk Thea! Er is mij ook een keer gevraagd of ze een foto mochten gebruiken. Ik heb het blad toegestuurd gekregen en dan staat zomaar je naam erbij....lachen he.
    Fijne dag
    groetjes Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Meid wat leuk voor je, inderdaad echt iets om trots op te zijn. Die foto ziet er ook heel smakelijk uit.
    Je bent met recht een Crea Thea.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk, een hele eer!
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje Thea kan me voorstellen dat je daar van naast je schoenen gaat lopen. Dat is toch hartstikke tof man dat ze je daar voor vragen ook al krijg je er niks voor. Het gaat om de eer en die heb jij verdient.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw! Thea wat goed zeg! Maar je maakt ook wel hele mooie foto's hoor! Die horen gewoon in een magazine thuis!

    X San

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwwww Thea wat een leuk berichtje, je zult je wel erg trost voelen en terecht, mooie foto. Fijne dag groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk !!...ik dacht eerst je ziet er toch heel anders uit maar het gaat om de groente foto !! sufff die ik ben.......fijne dag !!! je word beroemd!!....liefs Ria.....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Thea, natuurlijk mag je trots zijn, het is een hele eer! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. aar dat is wel heel erg leuk.Je maakt dan ook hele knappe foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Klasse, liebe Thea! Das ist ja mal was! Herzlichst, Bea ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. nou meid daar mag je apetrots op zijn, levert natuurlijk niks op he zo'n foto in zo'n blad? ☺ maar je naam staat er toch wel mooi bij, inlijsten dat boek, en rattestaartjes, nooit van gehoord?/ Die foto is trouwnes ook keigoed, daar kan een echte fotograaf niet tegen op, gratuliere lievie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ♥lichen Glückwunsch liebe Thea!
    Das ist total klasse und Du kannst zu Recht stolz auf Dich sein.
    Ich muss erst mal wieder in Ruhe bei Dir schauen, Du hast schon wieder so viele tolle Dinge gezeigt!

    Liebe Grüße
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dat is zeker iets om trots op te zijn, super!!!

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk en het zijn prachtige foto's
    Daar mag je zeker trots op zijn,je naam pronkt ernaast


    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is hartstikke leuk om je foto's of werken gebruikt te zien. Als je 'later oud' bent kun je lekker mijmeren en bladeren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk om dat hier te lezen Thea. Ik zat gisteren door de groei en bloei te bladeren en kwam dit artikel tegen en moest gelijk aan jouw denken. Niet gezien natuurlijk dat jouw naam bij de foto stond (bril nodig) maar vind het voor jouw echt geweldig dat je foto geplaatst is. Volgens mij al de 2de toch. Ook die van het boomkruipertje. Ook ik heb ze dit jaar weer gezaaid en ook mijn schoonmoeder heb ik helemaal enthousiast gemaakt, dus de bonen gaan nederland door. Mede dankzij jouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Thea ik ging nu dus even kijken naar de bonen en tot mijn domme verbazing ben ik dus helemaal mis. Ik heb de heilig boon gezaaid. Dacht dus de hele tijd dat het de rattenstaart was. Daar heb ik dus helaas geen bonen maar van. Heb jij nog zaden over van de rattenstaart en zoja. Ik wil je dan wel een envelop sturen ik heb je adres nog wel. Misschien moet je me een pm sturen via het forum ik denk dat dat het makkelijkste is.

    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk...en van harte gefeliciteerd als tijdschriftfotograaf
    Top om zo in een blad te staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥