woensdag 20 april 2011

GIVE AWAY gewonnen....of toch niet


....... Ik kreeg laatst een berichtje van Gaby dat ik bij haar de give away gewonnen had ....... Huh ... ikke ...... dat kan niet waar zijn ........ ik doe nooit mee met een give away ...... Toen ik op haar blog ging kijken zag ik dat het waar was .......
alhoewel ..... mijn naam was wel als eerste getrokken dat wel ....... Maar de voorwaarden voor deelname aan de give away waren echter ....... dat je volger moest zijn van haar blog ........en ik ben bij niemand volger ........ althans ik volg jullie allemaal wel ...... maar alleen via de linkjes in mijn sidebar .............. Dus niet gewonnen ....... laat ik nou een paar dagen later een brief op de deurmat vinden ...... Jawel ..... van Gaby........en dit zat erin....... Dus toch gewonnen ............ ik ben er heel blij mee Gaby ........ lief toch ...... dankjewel...........

.........Vor kurzem erhielt ich eine Nachricht von Gaby...... ich hatte das Giveaway bei ihr gewonnen .......Huh ...... Ich ...... das kann nicht sein.
....... ich mache nie mit bei einen Giveaway ...... Als ich ihr Blog aufsuchte ...... sah ich was passiert war ....... Mein Name wurde zuerst gezeichnet als auch .......mein Name wurde erstmals gezogen in der Lotterie ......... aber die Bedingungen für die Teilnahme waren ....... mann mussten Nachfolger ihres Blogs werden oder sein ....... und ich bin kein leser ........ zumindest nicht offiziel ....... ich folge euch alle durch die Links in meiner Sidebar .............. Also leider nichts gewonnen ....... Nun fand ich ein paar Tagen später ein Schreiben auf der Fußmatte .........Ooo Ja .....von Gaby ......
Also ich habe doch gewonnen ......... schau mal wie schön ....... Ich bin sehr glücklich damit Gaby .......dankeschön ...........

........ recently I had a message from Gaby ..... I had won her giveaway ....... Huh ......My ....... that can not be true ........ I never join a giveaway ...... When I went to see her blog I saw what happened .......my name was in the lottery and was first drawn as well ....... But the conditions for participation were ....... you had to be a follower of her blog ........ and I am no follower........ at least not officially ....... I follow you all ........ through the links in my sidebar ........

...... So unfortunately I have nothing won ....... Well let me find a few days ago a letter on the doormat ........ Yes ..... it was from Gaby ........... So I won anyway ............ I'm very happy with it Gaby ....... Thank you very mutch ...........

13 opmerkingen:

  1. Leuk! Daar weet jij vast wel raad mee. groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve stofjes, gefeliciteerd met je welles/nietes gewonnen give away ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk das nou leuk !!! gefeliciteerd !! liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een echte verrassing dus!! en wat een lief pakketje!! daar ga je vast iets heel leuks/liefs van maken:)

    fijne en warme paasdagen:)
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bofkont, ☺ btw leuk dat hintje naar je shoppie, je eieren (wuhahaa) zijn erg mooi gemaakt, zo mooi zag ik ze nog nergens. maar ja, daarvoor heet jij ook thea!!! liefs van mig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je give away Thea ! Leuke stofjes zijn het.
    Mooie tuniek die je zomaar eventjes gemaakt hebt, knap hoor !
    En je triootje van eieren zien er chic uit !! Wauw !

    Zalig weekend nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herzlichen Glückwunsch liebe Thea! Ein schönes Give-Away hast Du gewonnen!

    Ich wünsch Dir ein wunderschönes Osterfest!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is je gegunt hoor! Leuk dat ze niet "moeilijk' deed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief van haar! Toch wel leuk he om ook eens een cadeautje te krijgen! Om te geven ook vind ik!

    Ik wil nog even zeggen dat jou stekje van de Akebia het echt super doet! Ze is al zeker 60 cm hoog, ik denk zelfs nog wel hoger! Ben er erg blij mee!

    Wat een weer he! Zoooo warm. Het mag alleen wel eens een keertje regenen (´s nachts ofzo) want het is hier zo droog.

    Fijne Paasdagen Thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is leuk, zomaar een give away, nee, niet zo maar een give away, een heel bijzonder mooie give away.
    Gefelciteerd. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wel leuk, zo'n onverwachte give away! Hele fijne gezellige zonnige Paasdagen gewenst Thea, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lieve Thea,
    Bedankt nog voor de prachtige tulpen! ze staan door de hele woonkamer, super!!!

    Lfs Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk toch !
    ik vind het wel leuke stofjes, bofkont !
    wat vind je van mijn nieuwe blog layout ?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥