dinsdag 5 april 2011

GEOPEND ~Mijn Shoppie~


.........Vanaf gisteren is ~~Mijn Shoppie~~ geopend ....... hier wil ik wat van mijn zelfgemaakte spulletjes verkopen .........en ook enkele artikelen die uit mijn hobby voortvloeien ....... ~~Mijn Shoppie~~ ......... ist nun offen ....... Hier möchte ich einige meiner selbstgemachten Sachen verkaufen ......... und einige Elemente die aus meinem Hobby resultierenden ............... ~~ Mijn Shoppie~~ is open now ....... I want sell some of my homemade stuff here ......... and some items from my hobby resulting ........

.......Geen idee of het lopen gaat ........ maar dat zien we wel ........
anders is het weer snel gesloten ......
als jullie tips voor me hebben ...........graag


Keine Ahnung, ob es läuft........aber wir werden sehen .........
sonst ist es schnell geschlossen ....
Wenn Sie Tipps für mich ..... bitte


No idea if it will run ........ but we'll see .......
otherwise, it quickly closed ....
if you have tips for me ........... please

36 opmerkingen:

  1. Ik wens je heel veel succes met "je Shoppie"!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes en gefeliciteerd met de opening van je Shoppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je dat onderneemt en laat het vooral een plezier wezen. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk joh, ook de naam, ik heb even gekeken, komt vast goed!

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey wat leuk Thea,
    Gefeliciteerd en ik hoop dat het gaat lopen.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel succes, het ziet er goed verzorgd uit maar ik ben niet anders gewend van je :)
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met je shoppie!!!! had gezien dat je er mee was begonnen , maar toen stond er nog niets in ga zeker kijken en in de gaten houden. Hoop dat het gaat lopen

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met je shop! Veel reclame maken is mijn advies, als je er echt iets van wilt maken.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thea wat leuk! Gefeliciteerd hoor. Ik hoop dat het een groot succes wordt.
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea !

    Oh wat leuk dat je dit doet !
    Ik ga meteen eens even snuffelen in je shoppie.
    Leuke naam zeg !!

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. proficiat meid met de opening van je shoppie, en wat heb je dat leuk gedaan , ik vind het helemaal toppie, veel succes meid, maar dat gaat vast lukken, leifs van mie, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thea, wat leuk een eigen shoppie. Dat gaat vast goed lopen, je maakt altijd van die leuke dingen. Heel veel succes en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Thea
    Succes met je Shoppie...
    ik heb de link op mijn bloggie gezet.
    En een recept voor je.....
    Dit n.a.v. je berichtje dat je gek op noten bent.
    Fijne dag en groetjes
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk zeg en ik wens je veel succes.

    Groet van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOO leuk, Su66 met je verkoop, het gaat vast lukken je maakt zulke mooie leuke dingen, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel veel sucses met je eigen shoppie, toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat leuk Thea en het ziet er ook heel mooi uit!
    veel succes!!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat leuk zeg! Wist helemaal niet dat je daarmee bezig was!
    K ga gauw even kijken.
    Succes ermee!

    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, da wünsche ich dir alles Gute für deinen Shop...du machst so tolle Dinge, da wird bestimmt der ein oder ander was Hübsches kaufen.
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Thea!!!

    Succes en dat het en toper word!

    Groetjes uit Duitsland

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk!! Gefeliciteerd! En veel succes! Ik ga zo eens lekker rondsnuffelen!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Succes lieve Thea.....ik ga even kijken in je shoppie.......liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er leuk uit Thea! Heel veel succes!

    Groet,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk een shoppie. Ik kom snel shoppen.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van Harte en heel veel succes.
    Hoop voor je dat het heel goed gaat lopen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Van Harte Gefeliciteerd met je nieuwe " shoppie", dat moet gaan lukken met een nieuwe hobby ruimte!!
    Succes Thea,
    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. proficiat met het openen van je choppie. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Herzlichen Glückwunsch zur Shop-Eröffnung und viel Erfolg!
    Ich wünsch Dir viele nette kauffreudige Besucher!

    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  29. oh wat goed van je zeg, begint bij mij ook steeds meer te kriebelen, maar weet niet hoe te beginnen. Ben toevallig vorige week benaderd door iemand om spulletjes voor haar toekomstige webwinkel te maken en was er erg enthousiast over, maar ze wil me zulke lage bedragen ervoor betalen, dat ik het net zo goed zelf kan gaan doen, maar hoe? das dus de vraag...

    Ik hoop van harte dat het gaat lopen joh, gun het je echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ooo, wie schön, liebe Thea, ein eigener Shop!
    ich gratuliere Dir sehr und wünsche Dir ganz viel Glück und Erfolg, Du machst so wunderschöne Dinge und hast so viele, tolle Ideen!!!

    alles Liebe schickt Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  31. jij dacht ook...hobby combineren met werk. super. nadat ik de kinderen allemaal int nieuw heb gestoken kom ik nog even terug om te kijken. (als ik weeer iets voor in huis ga kopen gaan ze gillen ben ik bang, daarna houden ze hun gemak wel weer)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oooh wat leuk, ik wens je veel succes, je maakt mooie dingen, en je sjoppie ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd spannend voor je Thea! Ik ben per 1 maart dit jaar begonnen met een webwinkel..ok de stoute schoenen aan gedaan, hihi. Ik wens je heel veel succes en ga ervoor, dan komt het echt wel goed, liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Thea, Heel veel succes met je shoppie! (Super naam!)
    Fijne zondag!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥